tumberlane @ training (z1)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anniek_uc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:43

wat zeurt iedereen toch? ik denk dat ze echt wel weet wat ze doet? ze rijdt toch niet voor niets Z?
ik vindt het een super combinatie!! vindt het er netjes uitzien!
maar jah dat ben ik suc6 veder in het Z en je ik vindt het een prachtig beestje!

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:46

z zegt echt helemaal niks. dat vind ik altijd zo stom van mensen om te zeggen: "zij rijd zo hoog dus zij weet wel waar ze mee bezig is"

Jiviejik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:47

Neej het ziet er niet uit

Dat doorpakken op links..
Onzin..
Echt vreselijk..

Veel suc6 verder

anniek_uc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:48

vindt ik van wel ik bedoel als ze zo verkeerdt rijdt komt ze ook niet aan der winspunten hoor...maar nogmaals dat ben ik

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 21:49

ik reed laatst 212 met deze pony in het z1 , en omdat ie iets beweegt met zun hoofd is het gelijk dat ik in zijn bek zit ze trekken?
nou ik rijd niet zomaar op een pony van lotte !!

@ jiviejik: hoezo is doorpakken op links onzin? omdat jij het zeker niet doet,, en zo vreselijk zou het niet zijn als je in het B kader zit en die doet t ook:S

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:50

als die kop heen en weer gaat op een ja knik manier zit je wel degelijk in zijn bek te trekken + ik zie je handen op een gruwelijk foute manier bewegen .

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:51

tummielover schreef:
ik reed laatst 212 met deze pony in het z1 , en omdat ie iets beweegt met zun hoofd is het gelijk dat ik in zijn bek zit ze trekken?
nou ik rijd niet zomaar op een pony van lotte !!

@ jiviejik: hoezo is doorpakken op links onzin? omdat jij het zeker niet doet,, en zo vreselijk zou het niet zijn als je in het B kader zit en die doet t ook:S

Doorpakken is sowieso een walgelijk woord, praat dan over doorbuigen! En het doorbuigen op zichzelf is een goed iets, mits je het correct uitvoert! En daarbij hoort ABSOLUUT een begrenzende buitenteugel

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:51

Jeetje zeg, wat loopt jou pony opgekruld in de hals, het lijkt zo dat je best streng in de hand bent?
Maar als ik jou profiel kijk, valt dat ontsettend mee, en loopt die lekker ontspannen zie ik.
Maarja wie ben ik ?

esziiY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:52

ja op dr profiel loopt die supernetjes hier allemaal betje opgekropt kan ook door dat het beeldopnamens zijn komen hoor!

anniek_uc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:54

ik vindt dit er toch vriendelijker uitzien als op een wedstrijd waar was, daar moesten de paarden zowat met hun hoofd tegen hun buik aan komen en als ze maar iets achter hun hoofd aanliepen (dus niet meer rechtdoor) kregen ze een rotschop en een slag (dan vindt ik dit vriendlijker) maar idd buitenteugel er gewoon bijhouden en dan vindt ik er niets mis mee

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:55

dus omdat jij op een pony van lotte rijd vind je je zelf helemaal geweldig? ben het eens met shadowflower en Jiviejik.

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 21:56

ik pak me teugels korter en wil hem er doorheen zetten en hij gaat met zun hoofd heen en weer zit ik hem dus in zun bek te trekken,, :S:S je kan me handen amper zien op het videotje,,

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:57

je pakt toch niet je teugels het hele filmpje korter

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:57

Daarom ook schat .... je zet je hand vast op je been en ze bewegen toch wel heel erg ... en niet met de mond mee maar tegen de mond in ... ^^

Daantje

Re: tumberlane @ training (z1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:58

voor mij valt het een beetje lastig tezien!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:01

Zie dat je 14 bent....of is je profiel niet up to date? Lijkt me in ieder geval dat je wel toe bent aan een groter paard

Verder zie ik geen problemen met deze manier van losrijden, op het moment dat je hem lekker warm hebt laten worden en hem dan op deze manier aan het werk zet...ik zie er geen probleem in. Want wat is er verkeerd aan je pony/paard laten zien dat zijn hoofd en hals t.o.v. zijn lijf alle kanten op kan?

Neem natuurlijk aan dat je dit geen uur lang doet en dat het ook van dag tot dag verschilt. De ene dag willen ze wat sneller, de andere dag wat minder.

Lijkt me leuk om je op een paard te zien wat qua formaat beter bij je past

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 22:03

alano schreef:
dus omdat jij op een pony van lotte rijd vind je je zelf helemaal geweldig? ben het eens met shadowflower en Jiviejik.

neej dat zeg ik helemaal niet, maar als het zoooo erg is zoals julile allemaal zeggen dan zou ik ook niet zomaar op een pony van haar mogen rijden.

CleovG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:04

mjaa.. ik krijg ook zat commentaar soms.. op mn oude foto's over mn houding enzo.. maar ik ben t er wel mee eens wat boeit t dat je een pony van lotte rijd.. ik sta bij jeniffer scharroo+ les en les bij marlies van baalen en danielle van aalderen nou sorry hoor maar hoe boeind is dat nou eigenlijk.. okee ik snap wel dat je t geweldig vind dat je zo'n pony hebt ik ben ook super trots dat ik ene goeie pony heb en Z1 rijd maar ik vind mezelf toch echt niet geweldig omdat ik dit toevallig krijg..

(pfoeh ik hoop dat jullie mijn vage theoretische verhaal snappen }> )

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 22:06

alano schreef:
je pakt toch niet je teugels het hele filmpje korter

jhawel,, op de diagonaal een beetje in het midden volgens mij,,

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:08

het is niet zoooo erg maar ik vind de manier waarom je rijd gewoon slecht. (tegenover je pony) maarja ieder zijn eigen mening.

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 22:08

cle0o_o0 schreef:
mjaa.. ik krijg ook zat commentaar soms.. op mn oude foto's over mn houding enzo.. maar ik ben t er wel mee eens wat boeit t dat je een pony van lotte rijd.. ik sta bij jeniffer scharroo+ les en les bij marlies van baalen en danielle van aalderen nou sorry hoor maar hoe boeind is dat nou eigenlijk.. okee ik snap wel dat je t geweldig vind dat je zo'n pony hebt ik ben ook super trots dat ik ene goeie pony heb en Z1 rijd maar ik vind mezelf toch echt niet geweldig omdat ik dit toevallig krijg..

(pfoeh ik hoop dat jullie mijn vage theoretische verhaal snappen }> )

beetje off topic maar ken je starlight? van ashley de jong?
de staat ook bij jennifer scharoo op stal

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:09

ow ok....dan zal dat wel.

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 22:11

alano schreef:
ow ok....dan zal dat wel.

wat?

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:12

dat je je teugels elke keer oppakt over de diagonaal enzo....sorry weet niet hoe je dat witte krijgt met wat diegene zij.

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 22:15

alano schreef:
dat je je teugels elke keer oppakt over de diagonaal enzo....sorry weet niet hoe je dat witte krijgt met wat diegene zij.

rechts onderin staat quote, en dan moet je daar op klikken,