ik vindt het een super combinatie!! vindt het er netjes uitzien!
maar jah dat ben ik
suc6 veder in het Z en je ik vindt het een prachtig beestje! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suc6 veder in het Z en je ik vindt het een prachtig beestje! 
tummielover schreef:ik reed laatst 212 met deze pony in het z1 , en omdat ie iets beweegt met zun hoofd is het gelijk dat ik in zijn bek zit ze trekken?
nou ik rijd niet zomaar op een pony van lotte !!
@ jiviejik: hoezo is doorpakken op links onzin? omdat jij het zeker niet doet,, en zo vreselijk zou het niet zijn als je in het B kader zit en die doet t ook:S

alano schreef:dus omdat jij op een pony van lotte rijd vind je je zelf helemaal geweldig? ben het eens met shadowflower en Jiviejik.
}> ) alano schreef:je pakt toch niet je teugels het hele filmpje korter
cle0o_o0 schreef:mjaa.. ik krijg ook zat commentaar soms.. op mn oude foto's over mn houding enzo.. maar ik ben t er wel mee eens wat boeit t dat je een pony van lotte rijd.. ik sta bij jeniffer scharroo+ les en les bij marlies van baalen en danielle van aalderen nou sorry hoor maar hoe boeind is dat nou eigenlijk.. okee ik snap wel dat je t geweldig vind dat je zo'n pony hebt ik ben ook super trots dat ik ene goeie pony heb en Z1 rijd maar ik vind mezelf toch echt niet geweldig omdat ik dit toevallig krijg..
(pfoeh ik hoop dat jullie mijn vage theoretische verhaal snappen}> )
alano schreef:ow ok....dan zal dat wel.
alano schreef:dat je je teugels elke keer oppakt over de diagonaal enzo....sorry weet niet hoe je dat witte krijgt met wat diegene zij.