Nobles@ work met een keer iemand anders erop!..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

reeskees

Re: Nobles@ work met een keer iemand anders erop!..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:02

Taaclover schreef:
reeskees schreef:
met mes &vork (lees s&t) in zn bek lijkt ie vast iets meer verzameld.

heel veel succes!

Waar slaat dat nou weer op

Ken je die uitdrukking met mes en vork niet?? (algemeen bekend hier hoor... )
Dressuurmutsen rijden in een dressuurstoel en in de Z met mes en vork
Springmiepen rijden op een springplank
Maar ik geloof dat ik nu een beetje off-topic ga.

angelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:14

Ik vind deze foto's er echt niet slecht uitzien. Voor zover ik kan zien zit de ruiter niet te veel aan de stang, maar heeft het paard best netjes aan het lopen.
Zelf heb je hem wel minder aan het lopen, maar er zullen altijd mensen zijn die beter met je paard kunnen rijden. Maar ik denk dat je je paard zelf wel heel vriendelijk rijdt, aangezien de ruiter nu het er wel gemakkelijk (of zo ziet het eruit) uit krijgt.
Maar nu ben ik weer aan het zeveren over die andere topics (ergens misschien een beetje logisch, door die andere links erbij te plaatsen en de commentaar), en dat is niet de bedoeling .

xil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:19

Wat een leuke en mooie foto's zeg

Ziet er goed uit! Word jouw paardje wel eens vaker met s&t gereden? Het ziet er namelijk kei-goed uit (naar mijn oordeel dan ) !

Lekker doorrijden!

LilPetat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:25

Wat ik niet snap is dat er in je bericht staat dat dit paard nog op hetzelfde niveau rijdt, terwijl er in je onderschrift van je oude topic staat L1+6, en er nu in je profiel staat dat je m2 bent?! Dan loopt hij dus duidelijk niet op hetzelfde niveau.. en dan snap ik dus ook dat dit paard nu ineens zoveel beter loopt en dat deze ruiter het er zo uit kan rijden! Ik vind het trouwens wel erg mooie foto's, aan zijn oren te zien is hij ook lekker ontspannen, hij zet alleen zijn achterbeen niet helemaal goed onder de massa, kan ook aan zijn gangen liggen of aan de foto's (op een verkeerd moment genomen)..

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:39

Wat een leuk beessie! Ik moet gewoon om z'n oren lachen
Voor de rest vind ik het erg gewoon goed uitzien
Wat is zijn afstamming?

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:41

Wow wat een supermooi paardje heb jij ! Ik vind je er zelf ook prima op rijden, en die jongen rijdt hem ook erg goed. Ik vind maar dat je mag boffen met zo'n paard onder je kont
Ennem als jij gewoon zo lekker blijft rijden kan het alleen maar nog beter worden
We moeten het allemaal leren

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:00

Leuk beestje hoor!
die ruiter rijdt hem niet verkeerd hoor!
jij ook niet iedereen moet leren van zijn "fouten"...
Niemand rijdt perfect..Zelfs Anky niet
En wat maakt het uit dat hij 'thuis' niet zo goed aan de teugel loopt etc.. als hij dat op wedstrijden wel doet
veel succes ermee!!

Frankinero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:53

Tip voor TS, geef je combinatienummer hier door en dan kan iedereen zelf kijken op www.knhs.nl wat jullie stand is.

Daarom kom ik hier bijna nooit meer, ik kijk af en toe een fotootje maar ik post helemaal niks meer door die gefrustreerde mensen hier die alleen maar een ander af kunnen kraken terwijl ze zelf waarschijnlijk in der broek schijten van hun eigen paard.
Vind het gewoon een poedersuiker worden met al die zeikerd hier.

TS ik wens je heel veel plezier met je paard want dat heb jij, dat zie je overduidelijk.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:08

ik vind dat je vriend inderdaad je paard meer aan elkaar rijd. Probeer hem zelf ook eens van voren wat op te sluiten en met je been druk geven om hem actief te houden.

Ik mis trouwens wel een active achterhand. Op alle foto's is te zien dat hij die er niet goed onder zet.

MirandaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:14

Er zijn wat ongelukkige moment opname geplaatst. (iets wat ik zelf zou vermijden op bokt.. Zo erg is het al)
En gelijk is het paard niet m2 waardig.. Ik vind dat erg kort door de bocht..
Maar ja ...

Rijdt deze ruiter hem vaker ? En rijd jezelf ook regelmatig met SenT ?
Nou alvast veel rij en trainplezier !!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:21

LilPetat schreef:
Wat ik niet snap is dat er in je bericht staat dat dit paard nog op hetzelfde niveau rijdt, terwijl er in je onderschrift van je oude topic staat L1+6, en er nu in je profiel staat dat je m2 bent?! Dan loopt hij dus duidelijk niet op hetzelfde niveau.. en dan snap ik dus ook dat dit paard nu ineens zoveel beter loopt en dat deze ruiter het er zo uit kan rijden! Ik vind het trouwens wel erg mooie foto's, aan zijn oren te zien is hij ook lekker ontspannen, hij zet alleen zijn achterbeen niet helemaal goed onder de massa, kan ook aan zijn gangen liggen of aan de foto's (op een verkeerd moment genomen)..

Sorry maar heb nooit op een onderschrift gehad dat ik L1 +6 ben denk dat je in de war bent met justahorse hier op bokt.
was namelijk al M toen dat L 1 en 2 werd.

En mensen bedankt voor alle complimenten en tips..
P.S --> combinatienr 242843NV!!!

LadyJane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:23

MirandaB schreef:
Er zijn wat ongelukkige moment opname geplaatst. (iets wat ik zelf zou vermijden op bokt.. Zo erg is het al)
En gelijk is het paard niet m2 waardig.. Ik vind dat erg kort door de bocht..
Maar ja ...

Rijdt deze ruiter hem vaker ? En rijd jezelf ook regelmatig met SenT ?
Nou alvast veel rij en trainplezier !!

Ja rij hem ongeveer 1 keer in de 2 weken op stang en trens..
Nee deze ruiter reed er een keer op voor de gein vond het namelijk wel eens een keer leuk om mijn paard zonder mij te zien lopen.
Het beviel zo goed dat ie er nog een keer opging namelijk...

( oliebol zit hier onder de boktnaam van een vriendin te typen maar ben zelf Tooske hoor! haha)

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 20:36

MirandaFuego schreef:
Ik snap niet helemaal wat hier gaande is, misschien kun je het uileggen?
Rij jij nu 'm' met je paard en hij rijdt hem nu gewoon eventjes voor je?
Want als je zegt dat jij dit geleerd hebt blijft het toch vreemd.
Want in je andere topics is niet echt duidelijk te zien dat je zelf in staat bent om je paard op dit niveau af te richten, ik vind het er namelijk uitzien alsof je zelf nog maar net begint.
( dat is geen aanmerking hoor, iedereen is eens begonnen)
Maar deze 'meneer' rijdt met stang-trens en dat lijkt me niet goed als het paard dit helemaal niet is gewend. En al helemáál niet als je hem gelijk zóó strak erbij neemt!
Dus ik zou gráág het ware duidelijke verhaal horen achter dit hele gebeuren!

wat wil je horen lieverd?
Alles staat er al...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:39

Heej!
Mooi paardje hoor!
Je vorige topics waren idd ehm spraakmakend, maar iedereen moet het leren toch?!
Lijkt me trouwens niet dat je te hard voor het paard bent of zoiets dergelijks, eerder idd misschien te vriendelijk zoals eerder gezegd!
En dat je eens iemand anders op je paard laat,
wie hier op bokt kan zeggen dat hij/zij nooit iemand anders op zijn paard heeft gelaten omdat jezelf je dag niet had, of het gewoon ff niet ging?! Mijn instructrice kroop ook wel eens op mijn paard hoor, gewoon om ff te voelen waar het probleem nou precies zat etc. En ik vindt het juist goed dat als je weet dat iemand anders beter rijd, die hem ff 'onder handen' laat nemen!
dan weet je iig al zelf dat je foutjes maakt, en zeg nou zelf: Wie maakt nooit een fout?

Heel veel succes verder, en let niet teveel op het negatieve commentaar!!

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:48

heyyyyyyyyy nou ik vind het er mooi uitzien hoor en ook van jou zelf in het andere topic toen je paardje mooi laag en rond liep. dat waren mooie fotos vond ikzelf

lovelygirly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:51

Ik snap niet dat sommige mensen commetaar geven terwijl ze weten dat ze het soms zelf niet beter kunnen
nu zeg ik niet dat ik het goed kan maar ze heeft er toch plezier in?
daar gaat het tenslotte om...
Deze jongen kan het paard gewoon wat beter in de oeveningen brengen..
Maar ze loopt m2 zou dit dan gelogen zijn? nou lijkt mij niet..

ik wil er verder ook niet mee bemoeien
maar het is haar paardje ze weet wat ze doet,en ze weet hoe ze het doet laat haar dan lekker.Door haar lopen ze nu tenslotte wel in de M.

ik bemoei me er verder ook maar niet mee omdat ik het paard niet ken en de ts(ofzoiets) ook niet ken

Dit is iniedergeval mijn mening

Leuk paardje hoor
en mooie fotos.
(ps ik zag die foto van jou en je paard in deze topic en ik vind jullie een leuk stel )
Succes verder

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:57

Ik vind het het ook goed uit zien.
De mensen die zoveel commentaar hebben, knap dat jullie een momentopname kunnen beoordelen. Ik zou zeggen meld je aan als jurylid dan hoeft niemand meer op wedstrijd. Sturen we gewoon een emailtje met de foto's en kan het van daaruit gejureerd worden, scheelt een hoop tijd en geld
Wat ook al eerder gezegd is de ruiter heeft er plezier in en als het paard daadwerkelijk zo slecht gereden werd liep het niet op dit niveau!

Ach laten we het erop houden dat de beste stuurlui aan wal staan
Dat blijkt wel weer eens uit dit topic

AikePeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:03

hee waarom trek je je zoveel aan van andere mensen zolang jij tevreden ben en je paard plezier heeft in het werk... veel plezier nog met hem!

Nathalie1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:12

ik heb de fotoos bekeken in de andere 2 topics,maar ik moet zeggen dat die andere fotoos niet veel voorstellen,maar ja het zijn nu eenmaal momentopnames.,weet er alles van......de jongeman op de fotoos in dit topic weet duidelijk hoe dit paard gereden moet worden.en wb de s&t mow zo strak zittie niet hoor.....
ik kan ook moeilijk geloven dat het hetzelfde paard is....hij is super in dit topic............ga vooral door en jij kunt dit zelf ook daalijk.veel succes

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:12

agh het is weer zo ver

je kan ook nooit niks normaals op bokt zetten of je krijgt dit weer.

Nou Missmiekie ik hoop dat shari er ook is dan kun je het zelf zien in de vakantie.

Erwin reedt vorige week gewoon met een normaal bit en deze week met s&t.
Omdat het heel goed ging

En degene die had neergezet van dat in de onderschrift bij tooske L1+6 stond dat ben ik en moeilijk he lezen.

Mij lijkt als je m2 bent dat je dan alvast gaat oefenen voor het Z1 zodat je paard weet van hoe of wat. en niet al heb je uiteindelijk j ewinstpunten dan pas gaan oefenen voor de Z!!!!!!!!

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:14

MISTRAL94 schreef:
Ik vind het het ook goed uit zien.
De mensen die zoveel commentaar hebben, knap dat jullie een momentopname kunnen beoordelen. Ik zou zeggen meld je aan als jurylid dan hoeft niemand meer op wedstrijd. Sturen we gewoon een emailtje met de foto's en kan het van daaruit gejureerd worden, scheelt een hoop tijd en geld
Wat ook al eerder gezegd is de ruiter heeft er plezier in en als het paard daadwerkelijk zo slecht gereden werd liep het niet op dit niveau!

Ach laten we het erop houden dat de beste stuurlui aan wal staan
Dat blijkt wel weer eens uit dit topic

ja zo kan het ook dan zie je op elk punt gelijk 1 fout en dan is het al gelijk je hebt een 1 voor 1 punt

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 01:16

AikePeer schreef:
hee waarom trek je je zoveel aan van andere mensen zolang jij tevreden ben en je paard plezier heeft in het werk... veel plezier nog met hem!

Doe ik ook eigenlijk niet maar je krijgt een leuke discussie als je er wel op in gaat
Ben super blij met mijn paard en heb zeer veel plezier en samen hebben we er veel plezier in vind hem ook een knappe vent hoor!

En dat mensen niet geloven dat ik hem zelf naar het M heb gereden

Passionato

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 07:24

Ik vind dat je een superknap paard hebt, en zo te zien hebben jullie onwijs veel lol samen..Dat lijkt mij een van de belangrijkste dingen. Foto's kunnen ook enorm vertekenen, iemand die helemaal niet goed kan rijden kan hier de drie beste momenten plaatsen, en dat geeft dan een heel goed beeld, terwijl dat irl niet zo hoeft te zijn.
Je hebt hem helemaal zelf naar het M gereden, dus zo dramatisch zal het niet zijn . Ik zou zeggen, keep up the good work, en dat je zoveel plezier mag blijven houden!!
p.s. Je paardje ziet er wel groot uit zeg! Hoe groot is ie?

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 08:49

nou ik zie de foto's niet hoor :s

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 08:59

ik zie ze ook niet