Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meligemaaike schreef:leuk paardje zeg! ziet er stoer uit!mooie hindernissen ook! lijkt me wel lastig hoor zo iets!
chalotje schreef:Ik zou persoonlijk nóóit zo vlak voor de verkoop nog even een keer gaan crossen. Kan toch best veel misgaan met die vaste hindernissen....
Leuke pony, is het een New Forest?
Prinslover schreef:Wauw.. knap dat je dat durft zeg!! En wat doet hy dat goedEcht een super pony
Lykt me echt zo eng.. Ben met gewoon springen al bang..
Maar ziet er echt gaaf uit, jammer dat ie verkocht moet worden..
Pasha schreef:Jaaaa Toppie he maartje!
Gewoon super foto's, super pony, super combi..
Dan kan het niet missen he!!
Heerlijke herinneringen toch zo aan hem met alle fotos en filmpjes!!
En gaaf zon laatste cros Super ;D
Kelloriejj schreef:Maartje, was je niet bang dat er wat zou gebeuren en je pony daardoor niet verkocht ging worden?
Toen ik wist dat mijn pony weg zou gaan, ben ik niet eens meer naar mijn springwedstrijden gegaan, bang dat er wat zou gebeuren waardoor de koop niet door zou gaan!
Maar anyway: Je amuseert ons weer met gave foto's!
Margon schreef:Ow geweldig.... Wat een sprongen zeg![]()
Het lijkt me wel dat je lekker van em genoten hebt de laatste paar weken. Sterkte met het afscheid als ie weggaat.
Crisje_Lanc schreef:Echt super leuke fotosJullie zijn echt goede combinatie. Zo jammer dat Romeo weggaat.
Hooge Mierde is mooie cross heheb er zelf ook al paar keer gereden.
Nog veel plezier met Romeo de komende dagen en veel sterkte!!
anydale schreef:Je hebt wel wat tegenslagen de laatste tijd zeg, eerst Romeo weg, dan je tuig gestolen. Gelukkig heb je nog wel even een mooie tijd met hem beleefd (zo te zien op de foto's) Hij had er echt zin in zo te zien!
SANEX schreef:Wat heerlijk om nog een keer zo te crossen, zal vast een gemengd gevoel geven of niet ??
Jullie zijn echt een leuk team!
Perzik schreef:zal zeker wel fijn voelen nog een laatste cross!
jammer dat hij moet worden verkocht!
heb je nou al een ander paardje op het oog?
maartjuh schreef:we zijn wel beetje aan het rondkijken, maar ik wil eerst even dit schooljaar af hebben. Maar daarna wil ik graag een 3,5 jarige, die ik weer helemaal van onder af aan, ga proberen naar boven te rijden.. Moet iig een crosser zijn. Als hij dat niet blijkt te zijn, en alleen maar kan dressuren, dan verkopen we hem na een jaartje weer door, want een dressuurpaard is echt niets voor mij
_Jitske_ schreef:maartjuh schreef:we zijn wel beetje aan het rondkijken, maar ik wil eerst even dit schooljaar af hebben. Maar daarna wil ik graag een 3,5 jarige, die ik weer helemaal van onder af aan, ga proberen naar boven te rijden.. Moet iig een crosser zijn. Als hij dat niet blijkt te zijn, en alleen maar kan dressuren, dan verkopen we hem na een jaartje weer door, want een dressuurpaard is echt niets voor mij
Echt geen dressuurpaard Maartje?
Haha, zou ook niks voor mij zijn hoor
Jij en Romeo hebben iig nog weer een keer erg veel lol gehad met het crossen zo te zien!
_Jitske_ schreef:Haha Maartje, nee, eigenlijk zie ik jou ook nog niet echt als dressuurruiter, maar mezelf ook niet
Alleen maar dressuren is echt niks voor mij, ik doe liever gewoon vanalles wat, en dan natuurlijk vooral crossen
Heeft er nog steeds niemand op Rose durven stappen?
narrator schreef:Erg leuk om als afsluiting te gaan crossen!!! Echt super jammer dat ie weg gaat.! Maarja...! Het kan nou gewoon even niet anders
!
Idd heel veel plezier met hem de komende dagen!!!
Echt gave + moeilijke hindernissen! maar.. als ik zie hoe hoog romeo al heeft gesprongen!!! Niet in real life haha maar toch! In je topic's op bokt, Echt super!!!
P.S. die oortjes, haha echt lief!! Lief koppie dan ook gelijk! En dat filmpje haha echt schitterend
! die vuurt af of niet? Met springen?
volgens mij is het een enorm sterk beestje!!
AntheaV schreef:Wat een leuke foto's maartje![]()
Echt gaaf voor je dat je nog een keer met hem mocht/kon crossen
Jammer dat hij binenkort weggaat maar jullie hebben iig een leuke tijd samen gehad lijkt me
andrea16 schreef:Echt jammer dat hij verkocht moet worden, maar je weet dat hij een fijn nieuw thuis zal krijgen.
Erg leuk dat je nog de mogelijkheid hebt gehad nog een keer te crossen! En al helemaal de plek waar je je Z cross hebt gereden.
Het filmpje doet het bij mij niet, maar de foto's zijn erg leuk!
OemmiejO schreef:Ahh is ie toch verkocht?
Mooie foto's hoor.. Is Rose ofzo nog wel steeds te koop?