[Romeo verkocht] Voor de laatse keer Crossen :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:38

wow wat een super mooie foto's zeg! echt stoer. jammer dat ie verkocht is!!

Dais_

Re: [Romeo verkocht] Voor de laatse keer Crossen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:53

Wat een gave foto's!! Lijkt me echt gaaf, helaas ben ik niet zo heldin in springen. Ik heb je andere topics niet gelezen maar sonde dat zo'n leuk beestje weg moet. Maar de foto;s vind ik top!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 21:24

pff, wat een reacties..

Meligemaaike schreef:
leuk paardje zeg! ziet er stoer uit!mooie hindernissen ook! lijkt me wel lastig hoor zo iets!

Met romeo niet .. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon beetje op de sprong afrijd, en Romeo doet de rest...

chalotje schreef:
Ik zou persoonlijk nóóit zo vlak voor de verkoop nog even een keer gaan crossen. Kan toch best veel misgaan met die vaste hindernissen....
Leuke pony, is het een New Forest?

Ag, al die jaren is er niets fout gegaan, in 5 jaar is hij nog nooit kreupel of wat dan ook geweest. Ik had er idd voor kunnen kiezen om niet te gaan crossen, en dat risico niet te nemen. Maar ik heb vertrouwen in hem, hij red zich wel ..
Tis een connemara trouwens..

Prinslover schreef:
Wauw.. knap dat je dat durft zeg!! En wat doet hy dat goed Echt een super pony Lykt me echt zo eng.. Ben met gewoon springen al bang.. Maar ziet er echt gaaf uit, jammer dat ie verkocht moet worden..

Springen kan ik ook best bang zijn, maar met crossen heb je helemaal geen tijd om bang te zijn tijdens de cross.. En romeo is nergens bang voor, en helpt mij over elke sprong

Pasha schreef:
Jaaaa Toppie he maartje!
Gewoon super foto's, super pony, super combi..
Dan kan het niet missen he!!
Heerlijke herinneringen toch zo aan hem met alle fotos en filmpjes!!
En gaaf zon laatste cros Super ;D

Ja idd, hoe meer filmjes en foto's, hoe beter.

Kelloriejj schreef:
Maartje, was je niet bang dat er wat zou gebeuren en je pony daardoor niet verkocht ging worden?
Toen ik wist dat mijn pony weg zou gaan, ben ik niet eens meer naar mijn springwedstrijden gegaan, bang dat er wat zou gebeuren waardoor de koop niet door zou gaan!

Maar anyway: Je amuseert ons weer met gave foto's!

Tsah, dan zou ik hem ook binnen moeten laten staan eigelijk. En dat ziet hij ook helemaal niet zitten, dus ik maar er gewoon een leuke tijd van, en gewoon zo wild als we altijd doen .. Zo vinden we het allebei het leukst.

Margon schreef:
Ow geweldig.... Wat een sprongen zeg
Het lijkt me wel dat je lekker van em genoten hebt de laatste paar weken. Sterkte met het afscheid als ie weggaat.

Maar dit zijn dan ook bijna allemaal Z pony's sprongen, dus die zijn best heftig..

Crisje_Lanc schreef:
Echt super leuke fotos Jullie zijn echt goede combinatie. Zo jammer dat Romeo weggaat.
Hooge Mierde is mooie cross he heb er zelf ook al paar keer gereden.
Nog veel plezier met Romeo de komende dagen en veel sterkte!!

Hooge mierde is idd altijd een fijne, eerlijke cross. D

anydale schreef:
Je hebt wel wat tegenslagen de laatste tijd zeg, eerst Romeo weg, dan je tuig gestolen. Gelukkig heb je nog wel even een mooie tijd met hem beleefd (zo te zien op de foto's) Hij had er echt zin in zo te zien!

Jaaa, stomme inbrekers .. Grr, die moeten echt even een leven zoeken in plaats van aan andersmans spullen te zoeken. Baal nog steeds beetje, want dresssuren kunnen we dus niet meer, aangezien ik geen dressuurzadel heb.. Springzadel mee dressuren gaat redelijk, maar doorzitten lukt niet, een een dressuurzadel blijft fijner. Even kijjken of zonder zadel dressuren een optie is, morgen.

We krijgen trouwens alles vergoed van de verzekering, wel erg fijn dus

SANEX schreef:
Wat heerlijk om nog een keer zo te crossen, zal vast een gemengd gevoel geven of niet ??
Jullie zijn echt een leuk team!

Jaa idd, echt een heel dubbel gevoel.. aan de ene kant was het echt heerlijk het crossen, en hebben we samen echt heel de wereld om ons heen kunnen vergeten, het was even alleen wij met z'n tweeen. Maarja, zodra je dan afstapt, weet je dat dit de allerlaatste keer is dat je op hem crosst, en dan moet je wel even slikken. Want vooral door het crossen hebben we 5 geweldige jaren achter de rug

Perzik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:02

zal zeker wel fijn voelen nog een laatste cross!
jammer dat hij moet worden verkocht!
heb je nou al een ander paardje op het oog?

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 22:05

Perzik schreef:
zal zeker wel fijn voelen nog een laatste cross!
jammer dat hij moet worden verkocht!
heb je nou al een ander paardje op het oog?

Nee ..

we zijn wel beetje aan het rondkijken, maar ik wil eerst even dit schooljaar af hebben. Maar daarna wil ik graag een 3,5 jarige, die ik weer helemaal van onder af aan, ga proberen naar boven te rijden.. Moet iig een crosser zijn. Als hij dat niet blijkt te zijn, en alleen maar kan dressuren, dan verkopen we hem na een jaartje weer door, want een dressuurpaard is echt niets voor mij

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:10

maartjuh schreef:
we zijn wel beetje aan het rondkijken, maar ik wil eerst even dit schooljaar af hebben. Maar daarna wil ik graag een 3,5 jarige, die ik weer helemaal van onder af aan, ga proberen naar boven te rijden.. Moet iig een crosser zijn. Als hij dat niet blijkt te zijn, en alleen maar kan dressuren, dan verkopen we hem na een jaartje weer door, want een dressuurpaard is echt niets voor mij

Echt geen dressuurpaard Maartje?
Haha, zou ook niks voor mij zijn hoor
Jij en Romeo hebben iig nog weer een keer erg veel lol gehad met het crossen zo te zien!

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:14

Super mooie foto´s!
Ik vind mensen die crossen wel lef hebben, ik zou het niet durfen.
Leuk om te zien dat Romeo er zoveel plezier in heeft, mooi met die oortjes erop. Je zal hem wel erg missen.

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 22:15

_Jitske_ schreef:
maartjuh schreef:

Echt geen dressuurpaard Maartje?
Haha, zou ook niks voor mij zijn hoor
Jij en Romeo hebben iig nog weer een keer erg veel lol gehad met het crossen zo te zien!

Dressuurpaarden, dan moet ik vrijwel elke dag dressuren, en dressuurwedstrijden rijden Dan wordt ik gedwongen om echt serieus met dressuur bezig te zijn, en dat kan ik echt niet.. Zo 4 keer in de week dat gaat nog wel, en vooral als het dan goed gaat dan is het leuk... maar echt alleen dressuren, nee das idd echt niets voor mij (zie je het trouwens al voor je, ik als dressuurmiep )

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:17

Ik zie het helemaal voor me Maartjuh *NOT*
Je kan wel netjes dressuurrijden hoor, maar een Maartjuh netjes in pak op een knol zie ik niet echt voor me nee.
Ik zie jou meer als zo'n ruig type, daarom vind ik Rose ook zo leuk bij jou

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:25

Haha Maartje, nee, eigenlijk zie ik jou ook nog niet echt als dressuurruiter, maar mezelf ook niet
Alleen maar dressuren is echt niks voor mij, ik doe liever gewoon vanalles wat, en dan natuurlijk vooral crossen
Heeft er nog steeds niemand op Rose durven stappen?

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:31

Echt super gave foto's

(leuke advater ook )

jasminum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:16

Echt hele stoere foto's !!Zou ik zelf idd noooooit durfen..
Wat voor een ras is het?
Nog veel plezier met hem, de laatste dagen!

groetjes jasminum

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 23:34

Erg leuk om als afsluiting te gaan crossen!! ! Echt super jammer dat ie weg gaat.! Maarja...! Het kan nou gewoon even niet anders !
Idd heel veel plezier met hem de komende dagen!!!
Echt gave + moeilijke hindernissen! maar.. als ik zie hoe hoog romeo al heeft gesprongen !!! Niet in real life haha maar toch! In je topic's op bokt, Echt super!!!

P.S. die oortjes, haha echt lief!! Lief koppie dan ook gelijk ! En dat filmpje haha echt schitterend ! die vuurt af of niet? Met springen? volgens mij is het een enorm sterk beestje!!

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 00:12

_Jitske_ schreef:
Haha Maartje, nee, eigenlijk zie ik jou ook nog niet echt als dressuurruiter, maar mezelf ook niet
Alleen maar dressuren is echt niks voor mij, ik doe liever gewoon vanalles wat, en dan natuurlijk vooral crossen
Heeft er nog steeds niemand op Rose durven stappen?

Nee, nog altijd niemand...

En rose is idd precies hetzelfde als mij, wild en eigenwijs

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 00:18

narrator schreef:
Erg leuk om als afsluiting te gaan crossen!! ! Echt super jammer dat ie weg gaat.! Maarja...! Het kan nou gewoon even niet anders !
Idd heel veel plezier met hem de komende dagen!!!
Echt gave + moeilijke hindernissen! maar.. als ik zie hoe hoog romeo al heeft gesprongen !!! Niet in real life haha maar toch! In je topic's op bokt, Echt super!!!

P.S. die oortjes, haha echt lief!! Lief koppie dan ook gelijk ! En dat filmpje haha echt schitterend ! die vuurt af of niet? Met springen? volgens mij is het een enorm sterk beestje!!

En die denen zich maar zorgen maken of hij wel een 70 cm (hij wordt daar gezien als een C'er) parcoursje kan springen ... Maar hij kan af en toe idd flink hard afgaan, vooral als hij het leuk vind ..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 10:58

Wat een leuke foto's maartje
Echt gaaf voor je dat je nog een keer met hem mocht/kon crossen
Jammer dat hij binenkort weggaat maar jullie hebben iig een leuke tijd samen gehad lijkt me

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 18:23

AntheaV schreef:
Wat een leuke foto's maartje
Echt gaaf voor je dat je nog een keer met hem mocht/kon crossen
Jammer dat hij binenkort weggaat maar jullie hebben iig een leuke tijd samen gehad lijkt me

Ja we hebben zeker een leuke tijd gehad, maarja zoals als iedereen denk ik wel heeft als pony weggaat, ik had het fijn gevonden als die tijd nog wat langer had geduurd..

Maarja, het is nu eenmaal zo..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 18:25

Echt jammer dat hij verkocht moet worden, maar je weet dat hij een fijn nieuw thuis zal krijgen.

Erg leuk dat je nog de mogelijkheid hebt gehad nog een keer te crossen! En al helemaal de plek waar je je Z cross hebt gereden.
Het filmpje doet het bij mij niet, maar de foto's zijn erg leuk!

Nonnie1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:03

Ik vind het een super mooi en leuk paardje... Egt leuk al die foto's! Groetjes Manon

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 17:47

andrea16 schreef:
Echt jammer dat hij verkocht moet worden, maar je weet dat hij een fijn nieuw thuis zal krijgen.

Erg leuk dat je nog de mogelijkheid hebt gehad nog een keer te crossen! En al helemaal de plek waar je je Z cross hebt gereden.
Het filmpje doet het bij mij niet, maar de foto's zijn erg leuk!

Ja idd, de plek was erg fijn, we kennen het daar goed, redelijk dichtbij, en staan mooie Z hindernissen. En het idee dat ik hier mijn seizoen heb afgesloten, en dus nu ook het totale crossen met Romeo is wel fijn

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 18:12

Ahh is ie toch verkocht?
Mooie foto's hoor.. Is Rose ofzo nog wel steeds te koop?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 18:20

OemmiejO schreef:
Ahh is ie toch verkocht?
Mooie foto's hoor.. Is Rose ofzo nog wel steeds te koop?

Rose is nog altijd te koop, en dat zijn waarschijnelijk nog wel even duren

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 19:00

Hi maartje! Leuke foto's.
Deze rit was zeker heel speciaal voor je.
Wel fijn dat je nog eens kon crossen.
Sterkte ermee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 09:00

wederom gave foto´s maartje!

wanneer werk je je weglog weer bij? k kijk er iedere dag in maar het is niet op to date volgens mij

joortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 18:30

Ziet er egt stoer uit met die afsprongen boomstammen..
Ziet er uit uit..!! leuke pony