Carly22 schreef:helemaal mee eens:)
Hé, dan is vertrouwen niet het enige waar we het met elkaar mee eens zijn!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Carly22 schreef:helemaal mee eens:)
Carly22 schreef:nee.. hij raakt niet in paniek!! Dan heb je al genoeg vertrouwen opgebouwd. Ik heb nog nooit een paard gehad die in paniek raakte!! Je zet ze toch ook gewoon vast in de trailer? die helemaal afgesloten is?
waarom zet je ze dan vast als ze geen paniek hebben??Renate12 schreef:Carly22 schreef:nee.. hij raakt niet in paniek!! Dan heb je al genoeg vertrouwen opgebouwd. Ik heb nog nooit een paard gehad die in paniek raakte!! Je zet ze toch ook gewoon vast in de trailer? die helemaal afgesloten is?
whaha dat is een goeiewaarom zet je ze dan vast als ze geen paniek hebben??
succes
. Carly22 schreef:ja snap ik wel. Haha, Ik doe het ook absoluut niet overhaast hoor!! ik krijg binnekort een paard binnen en die ga ik pas as zomer inrijden! tot die tijd knuffel ik ermee, longeer ik hem en dan als hij mij vertrouwd (dat is heeeeeeeeel belangrijk!!) dat ga ik er op! Hij raakt dat niet in paniek als ik hem vast zet omdat hij mij vertrouwd.
Als het vast zetten ECHT niet lukt.. en je bent er wel klaar voor om erop te gaan dan proberen er zo snel mogelijk op de komen. Niet afwachten! Dan overdonder je hem een beetje.

. 
Eerst gelongeert met beugels opgestoken en daarna los. Daarna gingen we op en afstappen en belonen natuurlijk ! en toen paar stappen naar voren terwijl ik erop zat. En ze was super braaf