Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

__Rachelle__ schreef:die steigerfoto vind ik cool
Nancy_evita schreef:wordt jij maar lekker p*ssed off
Ik bedoel, bokt reageerd best heftig, maar dan moet je niet deze foto's plaatsen, of eigenlijk, het gewoon niet doen
linda_shadow schreef:hij steigert nog lang niet in het hek, dat lijkt maar zo.
ik ben jullie commentaar echt zat
NEE zijn weidegenootjes pakken hem niet aan, die zijn als de dood voor hem!!
en NEE hij heeft en hoeft nog steeds lichamelijk geen zware arbeid te verrichten!!!
en JA ik heb een ander tuig gekocht en een andere (lichte) kar om hem te beleren.
NEE mijn pony is niet NET 2 geworden
en JA mijn pony heeft anders enorm veel plezier in het 'mennen' je kan het nog niet eens mennen noemen. Hij hoeft zowat geen gewicht te dragen, maar er moet wel iets achter hangen, aan de lange lijnen kan hij niet! (dan dat heeft ook zo zijn redenen) de kar die ik nu heb weegt bijna niks dus als een van jullie nu nog commentaar te geven heeft word ik echt p*ssed off!!!

Verder veel plezier met je pony's! laura2span schreef:Wie foto's maakt moet tegen commentaar kunnen en anders moet je geen foto's plaatsen.
Ik zal even temmen

linda_shadow schreef:sjonge jonge als jullie eens beter lezen Dancie bijvoorbeeld... dan lezen jullie dat deze pony onhandelbaar is als er niks mee gedaan word.
hoe dan ook de meningen zijn er dus erg over verdeelt. Daarbij nu mijn verzoek als je niks vriendelijks te zeggen heb... hou je er dan lekker buiten!!!!
deze pony hebben wij van de slacht gered omdat de mensen hem niet aan konden en nu proberen wij hem dus gewoon levende te houden. En wat jullie daarvan vinden intereseert me toch niet!!! maar het was leuker geweest als er gewoon eens wat NORMALE reacties zouden komen!!!
laura2span schreef:dravers leven gemiddeld ook 7 jaar, ik weet niet hoelang jij nog met je pony wil rijden.
buster4ever schreef:maar al zouden de mensen even research doen over het beleren achter de kar dan zouden ze al een heel eind komen..
"Nee ik word hier niet vrolijk van. Het is heel leuk dat je wilt gaan mennen maar verdiep je er eerst in.Albertine_N schreef:Ow help wat een stomme opmerking "ow die steigerfoto"Nee ik word hier niet vrolijk van. Het is heel leuk dat je wilt gaan mennen maar verdiep je er eerst in.
En een pony in een zandbak betuigen! troebel! Een pony moet wennen om een gewicht te trekken, ga daarom eerst op een hard stukje met de kar erachter. Ik ga met mijn jonge pony's pas maanden later in de bak rijden.
Verder ga ik met sjonniej en Laura2span mee