Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Nu nog een beetje peper in z'n reet en gaan met die banaan
.
en dat was een tip ..mooi dekhengstje..!!..wel veeeeeeeeel te groot dat wou ik ff kwijt zoek je nog eenm leuke c??of A??mail me dan naar lottekoenen17@hotmail.com want ik ken wel iemand die een c te koop heeft en een vriendin van mii een mooie a
niet zo serieus nemen.
lotte_11 schreef:jeetje wat een popy..
ik zouw wel een grootere pony aanschafffennn..!!..en moet dat met zo'n scherpe trens bit???en die sporen kunnen wel af..gebruik dan liever een klein zweepje bij de hand en een klein tikje als hij niet wil maar sporen wennen ze aan en helpt het nietsen dat was een tip ..mooi dekhengstje..!!..wel veeeeeeeeel te groot dat wou ik ff kwijt zoek je nog eenm leuke c??of A??mail me dan naar lottekoenen17@hotmail.com want ik ken wel iemand die een c te koop heeft en een vriendin van mii een mooie a
{"groetjes}}tog wel mooie koppy hOowh..!!
pindakaas schreef:lotte_11 schreef:jeetje wat een popy..
ik zouw wel een grootere pony aanschafffennn..!!..en moet dat met zo'n scherpe trens bit???en die sporen kunnen wel af..gebruik dan liever een klein zweepje bij de hand en een klein tikje als hij niet wil maar sporen wennen ze aan en helpt het nietsen dat was een tip ..mooi dekhengstje..!!..wel veeeeeeeeel te groot dat wou ik ff kwijt zoek je nog eenm leuke c??of A??mail me dan naar lottekoenen17@hotmail.com want ik ken wel iemand die een c te koop heeft en een vriendin van mii een mooie a
En weer een penny
Sommige mensen zijn echt lachwekkend 
lotte_11 schreef:jeetje wat een popy..
.