Sylvana @ Dressuur en Tumba @springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 15:20

Eerlijk gezegt vind ik het niet zo heel netjes.
pony loopt wat diep/op de voorhand (lijkt!!) en de ruiter moet op dr armen letten. Iets minder dragen en een knik in de ellebogen zou dr veel netter uit zien!
Verder vind ik het wel een heel toffe pony

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 17:06

Carly22 schreef:
ik vind dat je met dressuur niet vooruit bent gegaan. Hij loopt op de voorhand! bij iedere foto denk ik.. oh nu gaat je halsstrekken.. maar dat doe je dan niet. probeer m wat beter in de hand te stellen. Laat hem op zn eigen benen lopen!

Dit viel mij ook heel erg op idd!

Maar wel erg leuke pony! en veel plezier er verder mee!

Edit: Lees net dat je er al mee bezig bent!

liefling

Re: Sylvana @ Dressuur en Tumba @springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 18:46

hallo ,leuke foto's je bent op de goede weg. En leuk geschoren.
En kwa je zit ja je zou toch echt je beugels nog iets langer mogen doen dat je echt op je kont in het zadel moet zitten. je moet je knobbels achter in je kont voelen.
En probeer dan met je knieen te steunen, niet knijpen want dan ben je te krampachtig in je bovenlichaam , daarmee bedoel ik je schouders. die moeten ter alle tijden onspannen zijn.
En dat van op de volte met je been iets naar achter :S snap ik niet hoe je een mooie volte krijgt .
Je rijd een mooie volte door , je moet wel iets aangeven druk geven met bijde benen , en verder binnen hant onspannen iets van de hals af en buiten teugel verder druk houden ( zijn werk laten doen ) . zo krijg je een mooie gelijkwaardige ronde volte. kijken is heel belangrijk met rijden.
En kwa teugels die moet je echt korter pakken zo kan je niet goed dingen aan geven , kwa hulpen aan je paard.
Ik geef alleen maar advies he dus ik hoop dat je er wat aan hebt en mee doet.

met vriendelijke groet. M amonze.
Echt ik weet wat ik zeg . heb les van annemieke krom , veeningen.
Grand Prix amazone.!!

elinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 18:54

even off topic?? die thermo laarzen die je aan hebt zijn die van de harry's horse?? ik had ook van zulke die waren al heel snel kapot ws dat by jullie ook?

verder leuke pony

nrps_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 19:32

maar wel veel spelfouten...

Liess__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 21:49

@ liefling: Heel erg bedankt! Mijn beugels zijn al 2 gaten langer, en mijn been is ook al veranderd, en de voorhand ook

Morgen weer wedstrijd, kijken wat de jury ervan vind

Maar super bedankt voor je tips!

@Bono bloem: Nee de laarzen zijn van Mondi van Divoza, maar in 1 woord : KL*TE laarzen! de flap voor de binnenkant is nu al gescheurt (Herfstvakantie gekocht), ze zakken vreselijk af, voet niet waterdicht!
Ik hoop dat ik de winter ermee door kom!