Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GiorGio_Ndme schreef:nu even mijn commentaar... WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG??
op die shet.. je bent een meter te groot voor dat beest!! en dan ook nog is lekker met die sporen in ze kont te porre!! (nee het is niet drijven want je benen komen in ze flanken en op ze kont) en dan dat steigeren.. ja een ruk in ze mond en dan ook nog eens drijven dattie naar voren moet, dit is niks kunstje ofzo hij kán gewoon niks anders dan steigeren!! en die sprong weetje hoe gevaarlijk met die punt!!
sorry ik vind dit echt niet kunnen dit slaat echt nergens op!!
op die witte pony.. hij kan de sprong zo niet goed inschatten doordat de sprong niet goed gevuld is. even een tip.. iets meer voorin het zadel blijven zitten, je gaat te snel zitten, vlak na het zweef moment zit je al in het zadel, daardoor krijgt je paard een klap in ze rug.. let daar voortaan op.. voor de rest kan hij wel verschrikkelijk goed springen zeg.. je handen iets meer naar voren vrengen, sta toe, dan blijft hij minder 'hangen' in het zweef moment
ik ben het hier totaal niet mee eens.. al helemaal niet met die arme shet.. echt medelijden..
Nancy_evita schreef:ondertussen weet ze het
En gaat ze er wat mee doen (toppie trouwens!)

doe ze dan af...bij de sprong trekt ze haar benen in en raakt ze de shet wel met de sporen.ChingYi schreef:coool hoor Amy..echt hooghaha ziet goed uit
Veel plezier nog
Groetjes ...Nja je weet wel
Enne als de bak blubberig is betekend het niet dat het glad ofzo is...en ze doen tenminste nog iets met de paarden...als het zo blubberig is laten jullie de paarden dan allemaal op stal staan of wat?
Zo gaat het nou eenmaal in de winter

Eerst in zijn mond lopen trekken.. En dan steigerd ie..
!