Bono @ Springwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 12:57

Fijn dat je wat met het comentaar doet!
Dat doen niet veel mensen.

Dan nog wat over het meisje in de zwarte jas, zet haar alsjeblieft nooit meer op die shet!
Buiten het feit dat ze ontzettend grof in de handen is, is ze ook nog veels te groot. Misschien niet te zwaar, shetten kunnen veel hebben.
Maar kijk voor de grap nog eens naar filmje drie, haar benen liggen zowat op z'n flanken.

ArGieVai

Re: Bono @ Springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:00

nu even mijn commentaar... WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG??

op die shet.. je bent een meter te groot voor dat beest!! en dan ook nog is lekker met die sporen in ze kont te porre!! (nee het is niet drijven want je benen komen in ze flanken en op ze kont) en dan dat steigeren.. ja een ruk in ze mond en dan ook nog eens drijven dattie naar voren moet, dit is niks kunstje ofzo hij kán gewoon niks anders dan steigeren!! en die sprong weetje hoe gevaarlijk met die punt!!

sorry ik vind dit echt niet kunnen dit slaat echt nergens op!!

op die witte pony.. hij kan de sprong zo niet goed inschatten doordat de sprong niet goed gevuld is. even een tip.. iets meer voorin het zadel blijven zitten, je gaat te snel zitten, vlak na het zweef moment zit je al in het zadel, daardoor krijgt je paard een klap in ze rug.. let daar voortaan op.. voor de rest kan hij wel verschrikkelijk goed springen zeg.. je handen iets meer naar voren vrengen, sta toe, dan blijft hij minder 'hangen' in het zweef moment

ik ben het hier totaal niet mee eens.. al helemaal niet met die arme shet.. echt medelijden..

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:01

heb niet alles gelezen.. maar ik geef alleen even mijn commentaar over de foto's filmpjes.. alleen die shet vind ik vet zeilig.. die witte pony is trouwens wel een schatje hoor

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:02

ondertussen weet ze het
En gaat ze er wat mee doen (toppie trouwens!)

noraahlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:07

GiorGio_Ndme schreef:
nu even mijn commentaar... WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG??

op die shet.. je bent een meter te groot voor dat beest!! en dan ook nog is lekker met die sporen in ze kont te porre!! (nee het is niet drijven want je benen komen in ze flanken en op ze kont) en dan dat steigeren.. ja een ruk in ze mond en dan ook nog eens drijven dattie naar voren moet, dit is niks kunstje ofzo hij kán gewoon niks anders dan steigeren!! en die sprong weetje hoe gevaarlijk met die punt!!

sorry ik vind dit echt niet kunnen dit slaat echt nergens op!!

op die witte pony.. hij kan de sprong zo niet goed inschatten doordat de sprong niet goed gevuld is. even een tip.. iets meer voorin het zadel blijven zitten, je gaat te snel zitten, vlak na het zweef moment zit je al in het zadel, daardoor krijgt je paard een klap in ze rug.. let daar voortaan op.. voor de rest kan hij wel verschrikkelijk goed springen zeg.. je handen iets meer naar voren vrengen, sta toe, dan blijft hij minder 'hangen' in het zweef moment

ik ben het hier totaal niet mee eens.. al helemaal niet met die arme shet.. echt medelijden..

Ik ben het hier wel mee eens! Ik heb ongeveer het zelfde commetaar, ik vind de rijstijl van het meisje met de zwarte jas ook niet egt vriendelijk. En het is een gevaarlijke sprong met z'n punt.

De laatste foto vind ik opzich wel mooi!

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:11

Ik vind wel leuk dat jullie zo bezig zijn met de pony`s enzo, en ik denk ook dat jullie het gewoon goed bedoelde, maar het is mischien niet glad etc. maar als dat noem je toch geen bak, je had beter ergens op een grasveldje (als je echt wou springen) de onderdelen kunnen zetten, en dan had je ook plezier gehad, kost wel even wat meer tijd maar dan krijg je niet zoveel commentaar op de modderpoel dat 'bak' genoemd word, nou als bij mij dat gebeurd met de bak, denk maar niet dat ik er dan in ga rijden, ik bedoel het gaat niet alleen om het springen, maar als je stapt kunnen ze al wegglijden ... 1 verkeerde beweging ....

welmoedz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:13

Ik vind het er niet echt vriednlijk uitzien.
Dat meisje met die zwarte jas is veel te groot voor de shet.en doe maar een Dan ook nog in die blubberige bak.
en als je zo hoog gaat srpingen zet dan een cap op..
En doe een rijbroek aan.

Maar die pony kan wel hoog springen zeg

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:14

Nancy_evita schreef:
ondertussen weet ze het
En gaat ze er wat mee doen (toppie trouwens!)

Inderdaad!

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:15

Kzit nog even te kijken..

de pony schopt bijna de geiten weg, kvind
het nou niet zo goed iedee, geiten in "de bak"?

Afbeelding

MerakiJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:18

Afbeelding

Ehm... gaat hier de hele hindernis niet om? Het ziet er namelijk uit alsof het allemaal aan elkaar vast zit!

Mosea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:26

jeminee......
het commentaar is allemaal al gegeven
daar sluit ik me maar bij aan
je hebt er niets aan om alles 100 keer aan te moeten horen
maar ben blij dat je wat met het commentaar gaat doen!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:27

ik vind het er niet prettig uit zien. Degene met de zwarte jas kan zowat mee lopen met de shet. Bij het eerste filmpje trek je in de mond van de shet en ga je ook nog eens aansporen.....vind je het gek dat ie gaat steigeren. 2de filmpje zelfde verhaal...zie weer alleen maar getrek.
3de filmpje, meisje is echt veel te groot voor de shet...vind het er niet uit zien en dan ook nog eens sporen om doen.... doe ze dan af...bij de sprong trekt ze haar benen in en raakt ze de shet wel met de sporen.

Vind het ook niet veilig om in de modder te springen, klein sprongetje gaat nog wel (50cm) straks zet de pony een keer verkeerd af of glijd weg....ook zou ik nooit zo hoog gaan springen zonder cap maarja moet je zelf weten.

WhizzardJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:28

Sorry maar dit ziet er echt belachelijk uit...
De gedachten in mijn hoofd zal ik voor me houden...
Ook al is het na de sprong niet direct glad, hoe vaker je springt hoe
gladder het er wordt.

En wat Ching Yi zei...
Nee ik laat mijn paard niet binnenstaan in de winter toevallig heb ik een
binnenbak ter beschikking.

>>>>>KWAAD!!!<<<<<

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:32

Ach het zal nu wel duidelijk zijn denk ik ze heeft al aangegeven sdat ze het gaat veranderen die reactie is al een stap in de goede richting in plaats van tegenwoord hebben wat in de meeste gevallen wel gebeurt ik denk dat ze na aanleiding van de reactie,s wel een duidelijk beeld heeft gekregen... Dus k laat het er maar bij zo..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:34

Ik vind het wat raar dat die geiten daar gewoon lopen, de bak is nat, beetje gevaarlijk om zo hoog te gaan springe dus ! en dat op die shet ziet er echt niet uit! Sorry, maar ga dr dan mee wandelen ofzo, maar niet rijden. je kan dan misschien wel niet te zwaar zijn, mar ut ziet er echt niet uit! Jullie hebben de handen ook wat raar, en waarom rijdt die met die zwarte jas in vredes naam met sporen?

elmiran

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:34

ChingYi schreef:
coool hoor Amy..echt hoog haha ziet goed uit
Veel plezier nog
Groetjes ...Nja je weet wel

Enne als de bak blubberig is betekend het niet dat het glad ofzo is...en ze doen tenminste nog iets met de paarden...als het zo blubberig is laten jullie de paarden dan allemaal op stal staan of wat?
Zo gaat het nou eenmaal in de winter

als de bak blubberig is kan het zeker glad zijn (zie filmpjes)
Als het glad is in de bak of als er sneeuw ligt rijd ik gewoon maar dan houd ik het alleen bij dressuurmatig rijden. Ze doen wat met de paarden.... maar met zo'n bak kun je ze beter op stal laten staan als je zo'n hoge hindernis wil springen. Heb dan liever een pony op stal dan een pony die een been breekt .

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:38

je zij toch van wij hebben geprobeerd of je daar uitglijdt of jij daar moet landen of een pony ik vrees dat dit een paar honderd kilo scheelt.
dus dat kun je niet vergelijken.
verder mag dat meisje met die zwarte jas wel eens meer halsruimte geven.
probeer mij part gewoon je handen naar de oren te gooien.
zo heb ik het ook moeten leren en nu doe ik het misschien wel overdreven maar beter als elke keer klappen in de mond.
en geloof me als je pony vaak klappen in de mond krijgt vind die pony het springen zo genoeg .

monteaura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:39

Belachelijk dat jullie dit doen! Ik vraag me af of de ponys van jullie zijn?

black_light

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:41

Ik vind het er niet zo goed uit zien
En overgens vind ik de 'bak' véél te blubberig om in te rijden..
En dat meisje op die shetlander met die zwarte jas.. die vind ik veel te groot.

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:46

Oud nieuws kom ééns met commentaar dat anderen nog niet opgemerkt hebben, zo heeft ze er nog niks aan en vallen we in herhaling

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:49

tsjaah ... het commetaar is hiervoor al gegeven ..

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 14:01

Mijn commentaar:

Filmpje 1: wat doe je in godsnaam met die shet Eerst in zijn mond lopen trekken.. En dan steigerd ie..

Filmpje 2: een aardige hindernis.. Te vroeg terug in het zadel en meteen na de hindernis in draf.

Filmpje 3: zonde voor de shet, misschien zit je hem in de weg met je benen, probeer daar rekening mee te houden want het ziet er niet vriendelijk uit.

Filmpje 4: dit ziet er al beter uit als de andere filmpjes, tenminste niet zo'n hoge sprong in deze slechte bak

Filmpje 5: tsja.. Zo'n hoogte in zo'n bak, daar is al genoeg commentaar op.

Ik hoop dat jullie van al het commentaar dat hier gegeven is leren en geen fouten meer maken, want dit is gewoon echt gevaarlijk en onverantwoord.

Ik vind het wel leuke pony's, en de schimmel kan goed springen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 14:11

Nogmaals,ik vind het knap Amy dat jullie het kunnen en durven
Maar ik vind het niet kunnen dat je alleen de goede foto's laat zien en 2 mindere foto's maar gewoon achter je rug houd terwijl er niks aan de hand was..

Maar sommige reactie's..Ik was erbij,en dat van die Shet was maar een moment opname.
Ooit aan gedacht?Blijkbaar niet.

Het zag er gewoon allemaal vriendelijk uit,als depony het niet kon,dan had hij wel geweigerd.

@vConcorde;De hindernis zat niet vast aan elkaar.
@monteaura;De pony's zijn van Meklabo.

En op de plaats van de hindernis was het redelijk "droog".

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 14:22

met die kleinere hindernisjes.. ok, dat gaat wel lukken enzo,
maar met die hogen.. de sprong van je paard ziet er wel goed uit op de foto.. maar je neemt heel veel risico
het kan ook heel erg mis gaan hoor.
en zo hoog springen zonder bescherming vraagt om problemen. als ik ga springen doe ik al tijd kappen om, als ik niet zo hoog ga, alleen voor. maar ga ik hogen. doe ik ook gewoon spring kappen om.. maar dat is mijn keuze.
maar je moet echt een balk er onder doen hoor.. !
dan kan je paard beter de sprong in schatten. en voor jouw ook, je zei het zelf allemaal al. cap op.. vooral als je zo hoog gaat. als je paard valt.. jij gaat mee.. je hebt zo een klap te pakken.
die dingen zijn echt heel belangrijk... kan je gewoon niet vertegen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 14:23

Levensgevaarlijk... zulke hindernissen in de blubber op glibberige bodem. Nee, als je wil dat ei zn benen breekt meot je vooral zo doorgaan en ik vind het een enorm toppertje van een beestje dat ie ondanks dat gewoon die hoogtes springt.