hij is echt mooi kijk die hals dan
echt een stoere
maar is hij nou zo groot of lijkt dat maar zo?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hij is echt heel mooi, normaal hou ik niet van dat soort, maar deze bevalt me wel

Op naar 't L 

weet er nog te weinig van
zal wel in regelement staan...
CarS schreef:Ben niet t meer zo into wedstrijden maar volgens mij moet je starten in de hoogst gemeenschappelijke klasse.
En dat is in dit geval B omdat Baggio net gestart is...omdat het een hengst is moet de ruiter L(1 of 2??) + wp zijn.
Al heb je een Z paard maar ben je nog nooit als ruiter gestart....dan begin je braaf in de B.
Ben je een ruiter Z (met winst)en heb je een groen paard kun je direct naar de L(maar B mag).
Koop je een Z paard en ben je zelf Z startgerechtigd dan knal je zo het Z in met je nieuwe paard![]()
Ben er al ff uit maar dacht dat het zo zat....
Ik weet wel dat de ruiter L2 + wp moet zijn om een hengst te mogen starten 9dat is mijn handicap namelijk
)
t is ook wat al die regeltjes
zal dan dus wel komen omdat paard al uitgebracht is en zij M1 + winst was en dat ze daarom met ander paard ook in M mocht beginnen
) over ?!
Ramona_lief schreef:WAUW! Wat een ding zeg
Die hals!!
Gaaf.
Sucses!!
Ziet er ook erg goed uit!

en nu gaat waarschijnlijk volgend jaar de verzorgster/ bijrijdster hem voor t eerst starten. Stalgenootje kijkt en helpt liever
. Ze rijdt hem wel paar keer (incl 1x les) in de week enzo, maar wedstrijden
. Terwijl ze wel graag zou willen weten hoe hij het zou doen want in training is hij al behoorlijk ver
grid schreef:Je laat t dus zeker een paar jaar aan Ilona over ... ziet er goed uit, dus snap dat je ook kan ook genieten aan de bakrand
Was gewoon benieuwd of je het ook zelf zou willen![]()
Stalgenootje van mij is dus helemaal geen held met wedstrijden enzoen nu gaat waarschijnlijk volgend jaar de verzorgster/ bijrijdster hem voor t eerst starten. Stalgenootje kijkt en helpt liever
. Ze rijdt hem wel paar keer (incl 1x les) in de week enzo, maar wedstrijden
Ilona op naar de L
Leonoor schreef:Dat heb ik ook wel een beetje, zenuwen etc. Ik vind het ook een apart wereldje. En weet je wat ook leuk is?? Langs de kant luisteren!
We hebben 1 keer gehad dat iedereen op zijn knieën lag, omdat ze het vermoeden hadden dat het een hengst was, effe checken!
da's ook lachen
zie t al voor me
en ook zo'n dingen als ... moet je daar zien een tinker wat moet die hier
... en dan in de proef hoger eindigen

daantjuh schreef:Heel erg gaaf paard! Ziet er netjes uit
Mijn zus en ik vragen ons af of hij van de zomer wedstrijdjes in Nisse gelopen heeft?
)Leonoor schreef:Ja klopt (daar zaten mensen dus op hun knietjes)