Frappa @ work.....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Opie1991

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:30

patos schreef:
Ik denk dat de mensen hier je er gewoon op hebben gewezen dat het op de foto's overkomt alsof je toch te veel inwerkt met je binnenhand. Of dat in werkelijkheid ook zo is en of je het wel of niet als afzeiken opvat is geheel aan jou.

Vind het altijd zo mooi dat mensen gelijk commentaar hebben op andere mensen.
Ik ken Fran goed en die stapt op elk paard ongeacht wat die doet (kan je niet van menigeen zeggen toch.) En ik heb heel weinig mensen gezien die op een paard stappen en er zonder fouten mee weg kunnen rijden omdat ze altijd op hun eigen paard rijden. Fran rijdt mijn zeer sterke fjord die dressuur loopt en dat is echt geen pretje op zijn tijd kan ik je zeggen maar met de manier hoe Fran hem rijdt/aanpakt zie ik wel vorderingen en fotos zijn seconden opname en zeggen dus niks van het rijden van iemand

Fran ga zo door

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 19:33

Vonnie84 schreef:
Ben ik nou de enigste die dat schimmeltje een ontzettend leuk dier vind? Hoe groot is die? En afstammeling?

afstammeling onbekend,wel erg veel arabisch bloed....en dus ook een paardje wat veel moet bewegen,hij is 1.50m hoog...

PaardenMeisJ

Re: Frappa @ work.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:35

Mooie paardjes!!! Let op je houding!! Kijk maar naar de laatste foto's! (kromme rug..)

eefje_rudmer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 20:25

heee fran ziet er goed uit hoor enneuh... laat ze maar lekker zeuren alsof ze het zelf zo goed kunnen, ik zie van hun geen foto's staan!!!!

en ik weet gewoon dat jij hardstikke netjes rijd!!! dus ga zo door!!!!

wanneer ga je weer starten met mio???

xxxx

Cleetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 01:19

nog geld gevonden

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 12:16

Cleetje schreef:
nog geld gevonden

was het maar waar was ik nu miljonair geweest

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:29

kimmie261 schreef:
Vonnie84 schreef:
Ben ik nou de enigste die dat schimmeltje een ontzettend leuk dier vind? Hoe groot is die? En afstammeling?

afstammeling onbekend,wel erg veel arabisch bloed....en dus ook een paardje wat veel moet bewegen,hij is 1.50m hoog...

Vonnie84 je bent zeker niet de enigste want IK ben echt Fan van hem.. hij is echt zo leuk en vooral heel lieff

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 13:56

jaa inderdaad,ik hoop ook altijd zo dat mensen geld in mijn bak vinden...sommige bekijken het echt In het zand...maar nee....

jammer!!

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 15:03

Mooie paarden! Vooral die bruine vind ik mooi om te zien, mooi kleurtje. Ziet er mooi ontspannen uit alhoewel ik toch graag de binnenteugel niet zo terugtrekkend zou gebruiken. Dit zie je op bijna alle fotos. En de puntjes van je houding, maar die zijn al gezegt. Maar echt mooie paarden!

kerstkrans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 15:19

larixfire schreef:
patos schreef:
Ik denk dat de mensen hier je er gewoon op hebben gewezen dat het op de foto's overkomt alsof je toch te veel inwerkt met je binnenhand. Of dat in werkelijkheid ook zo is en of je het wel of niet als afzeiken opvat is geheel aan jou.

Vind het altijd zo mooi dat mensen gelijk commentaar hebben op andere mensen.
Ik ken Fran goed en die stapt op elk paard ongeacht wat die doet (kan je niet van menigeen zeggen toch.) En ik heb heel weinig mensen gezien die op een paard stappen en er zonder fouten mee weg kunnen rijden omdat ze altijd op hun eigen paard rijden. Fran rijdt mijn zeer sterke fjord die dressuur loopt en dat is echt geen pretje op zijn tijd kan ik je zeggen maar met de manier hoe Fran hem rijdt/aanpakt zie ik wel vorderingen en fotos zijn seconden opname en zeggen dus niks van het rijden van iemand

Fran ga zo door

ja, daar vraag je toch om, als je hier foto's plaatst?
als je geen commentaar wil, moet je hiet geen foto's neerzetten.

maar goed, ik vind ook dat de paarden beiden met teveel stelling naar binnen worden gereden, en in de krul worden getrokken.
je kan best de paarden losmaken dooe stelling naar binnen te vragen, maar doe dan de binnenhand een stuk van de hals af, en meer been erbij en blijf niet zo vast houden, maar maak ophoudingen.
als je zo blijft rijden, zullen die paarden niet losser gaan lopen hoor.

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 16:21

mee eens!

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:01

in de krul trekken ziet er toch echt anders uit hoor...ik zou gewoon zeggen: ga gewoon lekker door met hoe je nu rijd, want ik vind het super~!

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:16

zoals je hier ziet, geeft ze (ja idd een strenge ophouding)
Afbeelding
als het paard los laat, geeft zij ook na
Afbeelding

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:42

ja precies , de ene foto is op het moment van de strenge ophouding gemaakt en waarom omdat het dier niet wilde zakken en ontspannen.
Daarna geef ik na als het dier ontspant, en een strenge ophouding ( die wel iets minder streng kon ) betekent niet dat ik het dier vast zet.
Dan was ik nu inmiddels body builder

Opie1991

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:05

hee Yentelientje

Wat een zeikerds allemaal he. Ben benieuwd of ze van hun zelf ook foto's op bokt hebben staan. Je kan commetaar geven maar ergens houdt het wel op toch.

Groetjes

De Larixfire

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:32

Waarom plaats je anders fotos, om te horen hoe fantastisch je bent zonder enige tips te krijgen?

frappa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:35

Astragirl schreef:
Waarom plaats je anders fotos, om te horen hoe fantastisch je bent zonder enige tips te krijgen?

Dit zijn mijn reacties niet hor. Diegene die rijdt that's me en als je mijn reacties leest zie je dit ook. Ik wil best tips, als ze nuttig zijn graag zelfs. Dus weet niet op wie je nu reageert.

Opie1991

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:43

Ze reageren op mij Frappa.

Ok denk dat er tussen horen hoe fantastisch je bent en iemand helemaal afzeiken een groot verschil zit. Misschien wil degene die de foto's erop heeft gezet het paard laten zien. Het immers een handelspaard maar er hoeft toch niet 4 bladzijden over hetzelfde geschreven te worden

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:27

Dan ga ik me er ook eens in mengen Gezellig toch soms dat gezeik.

Ook ik ken Fran persoonlijk, en die hoeft echt niet van mensen te horen hoe geweldig ze rijd. Wat mensen willen denken van de foto's mogen ze doen, maar het zijn en blijven moment opnames. Om een echt goed beeld te krijgen zou je gewoon irl moeten zien...dat geldt voor meerdere topics hoor!

Zo, wanneer foto'tjes met Miotje? Enne, alweer naar je zin in de bewoonde wereld ?

KusKus!

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:47

larixfire schreef:
hee Yentelientje

Wat een zeikerds allemaal he. Ben benieuwd of ze van hun zelf ook foto's op bokt hebben staan. Je kan commetaar geven maar ergens houdt het wel op toch.

Groetjes

De Larixfire

Larixfire, ik denk dat je er goed aan doet om de regels even door te lezen.
HAW is bedoeld om een (leerzame) discussie te voeren over rijtechnische zaken, aan de hand van de getoonde foto's.
Opmerking zoals "zeikerds" worden hier niet op prijs gesteld.
Als je deel wilt nemen aan de discussie: prima.
Maar hou het dan wel bij rijtechnische zaken en hou je aan de regels die hier gelden.

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:57

Ik vind het streng zijn in de binnenhand vanaf de foto's erg meevallen. Wel lopen beide paarden naar mijn smaak met teveel binnenstelling waardoor je snel hebt dat vooral de hals buigt en niet het lichaam.

Opie1991

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 17:50

oscar,

Een discussie voeren is wat anders dan constant (3 bladzijden lang ) iemand af te zeiken want daarvoor zitten ook veel mensen hier op bokt .

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:48

Sommige foto's geven een beetje vertekend beeld denk ik, want het filmpje ziet er ontspannen uit.

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:33

larixfire schreef:
hee Yentelientje

Groetjes

De Larixfire

Check mn profiel, hebben al genoeg topics met mij en mijn paard hier op bokt gestaan. Ik wil graag opmerkingen over mijn rijden hebben als ik hier foto's plaats, dan vind ik dat anderen die ook moeten kunnen incasseren, anders moet je geen topic openen.

gipsy_fame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 10:10

he franny leuk hoor die foto's:D