Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ennuh, volgens mij is Florestan dressuur, toch?
Gilraen schreef:he hoe weet jij dat nou weerEnnuh, volgens mij is Florestan dressuur, toch?
Lindah schreef:Ziet er goed uit.. alleen met het springen kunnen je handen misschien nog wat verder naar voren.. (omdat jej je ellebogen nog zo ver gebogen hebt) verder ziet het er echt leuk uit!! *coole manen!*
kussjj
Ik houdt het toch maar op Dressuur :p Djuukiej schreef:Gilraen schreef:he hoe weet jij dat nou weerEnnuh, volgens mij is Florestan dressuur, toch?
Ik weet ook wel wat van Ivana hoor
loyalty schreef:loyalty schreef:whaha je hebt 1 week op der gereden en je weet dan gelijk alles van der beetje vreemd
Ik zeg toch niet dat ik alles weet. Nou, ik weet toevallig wel wat voorn afstamming ze heeft.. Beetje vreemd hoor ..
Gilraen schreef:wat is een beetje vreemd? btw, niet oliebol bedoeld, maar ik heb jou van die afstammimng verteld
loyalty schreef:Gilraen schreef:wat is een beetje vreemd? btw, niet oliebol bedoeld, maar ik heb jou van die afstammimng verteld
lekker oenig dan om zelf te gaan zeggen dat jij het al wist en emma niet... terwijl je het van emma hebt hahaa
]
. En Ivana was inderdaad een fijn paard dat je lekker in de houding kon laten lopen en goed naar het been luisterd, fijne bewegingen had en zeer 'relax'was
. Trouwens nog bedankt voor het lijstje met die foto van Ivana & mij erin