Papa op ons knollie ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SofieBeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 19:20

ogja, als je een gogue al gevaarlijk vindt dan kan je misschien beter helemaal niet beginnen met paardrijden, toch nog steeds een gevaarlijke sport

Fantabulouss

Re: Papa op ons knollie ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:08

Nou dat slaat ook weer nergens op...ik rijd al bijna mn hele leven...alleen nooit met gogue...ik maak het mezelf niet nog gevaarlijker dan het al is ... hulpteugels enzo zijn ook btje tegen de natuur in vind ik ...ik gebruik ze soms wel hoor maar geen gogue ...

SofieBeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 15:03

hulpteugels zijn tegen de natuur in , maar paardrijden eigenlijk ook. Een paard dat zich laat berijden is eigenlijk ook tegen de natuur in. Slof enzo ben ik heel erg tegen, maar de gogue lijkt mij een vriendelijke hulp, als hij niet te strak staat en je er af en toe eens mee rijdt. Ook aan de longe is dit een goede hulpteugel, zolang je de impuls niet vergeet.

Beau kan trouwens niet zonder hulpteugel, we rijden altijd met martingaal omdat hij anders niet te besturen is met zijn hoofd zo de lucht in.

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 18:25

jah dat doe ik ook na een tijd begon ik die gogue ambetant te vinden voor te springen enzo ben er al een jaar mee gestopt hoor met een gogue te rijden heb nu ook een martingal
@niceirisje15 mijn diepe exuses ze hadden mij gezegt dat dat niet
kan met een gogue sorry dat ik het dan zij

Fantabulouss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:13

@ amyke ...maakt niet uit hoor

SofieBeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 19:57

amyke : springen met een gogue dat doe je eigenlijk zowiezo toch beter niet ochja, we gaan eigenlijk nogal offtopic

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:28

@paljassofie inderdaad we gaan off topic maar ik heb 2 keer met een gogue gesprongen en heb darana nooit meer met ene gogue gesprongen maar met martingal soms als ze lang hefet stil gestana doe ik haar gogue nog eens aan maar na 15 min. kan ik die weer afdoen en martingal op (heb martingal met boststuk en kan daar slof,gogue,stootteugel,... ophangen) heb het mss verkeerd uitgelegd sorry ik kan soms onduidelijk zijn ik wete het

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:34

haha papa op paard, leuk hoe is het met paljas afgelopen eigenlijk?

SofieBeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 20:33

kjoetie : pb me daar maar maar even voor

niienkee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 12:58

ik wil ook zo'n vader..