Desiree & Larena @ work. Samen nog geen 10 jaar oud!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

puccalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:27

Wat een super leuke foto's, zo'n klein meisje op zo''n groot paard. Het ziet er erg leuk uit. Het meisje kan idd al erg goed rijden vind ik. Een echt natuurtalentje, en dat lichtrijden ziet er leuk uit.

Loezoe

Re: Desiree & Larena @ work. Samen nog geen 10 jaar oud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:26

Wow, dies echt niet bang!!! GEWELDIG!!

En wat een super braaf paard!!

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:28

Wat geweldig.. Volgens mij lukt het haar nog aardig ook ofnie.. ziet er echt lief uit!!

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 11:39

ahh wat schattig,ziet er echt leuk uit

Idra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 12:08

Super foto's hoor! Larena is echt wel een crème van een paard zo te zien, en je dochtertje is een natural!

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 12:18

Wat leuk zeg om zo met dat jonge spul bezig te zijn. Er zit aan paardrijden altijd wel een risico maar ik ga er vanuit dat dit gewoon geel ontspannen en doordacht gebeurt.
Ik vind het er heel erg leuk uitzien. Ik dnek dat zowel paard als ruiter best talentvol zijn

Pollewoppy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 23:48

yousra schreef:
mooi hoor, maar zelf zou ik het nooit durven om een kind van vier daarop te zetten maja dat is je eigen zaakje, dus ik ga me neit echt mee bemoeien maar ze kan wel goed rijden voor zo'n jonge leeftijd

Gelukkig, ben dus niet de enige...

Mieky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 00:30

Dennis schreef:
Gaaf hoor! Ik wou dat ik zo'n meisje voor mijn pony's had .

Ik wou dat ik zulke ouders had!
(wel grappig opeens foto's zonder meiske: lijkt echt alsof ze een duik heeft gemaakt! )

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 09:14

Dit is geheel vertrouwd zou het leven van mijn dochter echt niet op het spel zetten!
Ze zit er echt netjes stevig op en zou eventuele schrikreactie uit kunnen zitten.

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:26

Ik snap echt niet dat je dit zo aandurft hoor... Een pony is leuk voor zo'n meisje, maar zo'n groot paard? Je zegt dat ze een eventuele schrikreactie uit kan zitten, maar een jong meisje als dit heeft toch nog bijna geen kracht om zoiets uit te zitten? Waarom koop je geen leuke shetlander of een welsh pony?

Het spijt me dat ik me er zo mee bemoei, maar steeds vaker komen zulke foto's op bokt en ik hou me hart vast....

meisje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:55

wow ik vind het er super stoer uitzien, dat mesje gaat wel ver komen!!!!!
succes!!

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 14:13

ze heeft een shetlander, maar dat is gevaarlijker om haar daar op tezetten, dan op mijn grote paard.
de shet die bokt nog weleens flink

Pollewoppy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:51

vicky schreef:
Dit is geheel vertrouwd zou het leven van mijn dochter echt niet op het spel zetten!
Ze zit er echt netjes stevig op en zou eventuele schrikreactie uit kunnen zitten.

Toch heb ik mijn twijfels.
Hoe kan zo'n meisje een schrikreactie uitzitten? Stel dat het paard wegspringt. zo'n klein licht miesje wordt door haar lichte gewicht uit het zadel gelanceerd en haar korte beentjes komen boven het zadel en de rug van het paard uit...
Heel knap dat ze dat kan uitzitten, nog knapper dat jij dat durft te garanderen...

Maar goed ik zal er niet meer verder over doorgaan. denk dat het wel duidelijk is hoe ik erover denk. iedereen moet toch doen wat hij of zij denkt dat verstandig is.
Groetjes Pollewoppy

Pollewoppy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:52

Sfieke schreef:
Ik snap echt niet dat je dit zo aandurft hoor... Een pony is leuk voor zo'n meisje, maar zo'n groot paard? Je zegt dat ze een eventuele schrikreactie uit kan zitten, maar een jong meisje als dit heeft toch nog bijna geen kracht om zoiets uit te zitten? Waarom koop je geen leuke shetlander of een welsh pony?

Het spijt me dat ik me er zo mee bemoei, maar steeds vaker komen zulke foto's op bokt en ik hou me hart vast....

Idd

JumpingRider

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 18:55

Het ziet er wel leuk uit zeg!
echt schattig

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 19:40

gave foto's heel erg lief,
ze hebben er allebei plezier in zo te zien, je bent vast wel trots op ze

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 22:16

Pollewoppy schreef:
vicky schreef:

Toch heb ik mijn twijfels.
Hoe kan zo'n meisje een schrikreactie uitzitten? Stel dat het paard wegspringt. zo'n klein licht miesje wordt door haar lichte gewicht uit het zadel gelanceerd en haar korte beentjes komen boven het zadel en de rug van het paard uit...
Heel knap dat ze dat kan uitzitten, nog knapper dat jij dat durft te garanderen...

Maar goed ik zal er niet meer verder over doorgaan. denk dat het wel duidelijk is hoe ik erover denk. iedereen moet toch doen wat hij of zij denkt dat verstandig is.
Groetjes Pollewoppy

Helemaal me eens. Mijn nichtje van nu vijf, mag best op mijn paardje rijden, ook al toen ze nog maar drie was. Maar dan enkel en alleen stappen en klein drafje terwijl ik het paard vasthoudt en iemand anders mijn nichtje goed vasthoudt. Ik merk zelf dat ook mijn nichtje nogal snel afgeleid is, en bijv. even wil aaien, terwijl ze niet helemaal in evenwicht zit....