Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

yousra schreef:mooi hoor, maar zelf zou ik het nooit durven om een kind van vier daarop te zettenmaja dat is je eigen zaakje, dus ik ga me neit echt mee bemoeien
maar ze kan wel goed rijden voor zo'n jonge leeftijd
Dennis schreef:Gaaf hoor! Ik wou dat ik zo'n meisje voor mijn pony's had.
)
Een pony is leuk voor zo'n meisje, maar zo'n groot paard? Je zegt dat ze een eventuele schrikreactie uit kan zitten, maar een jong meisje als dit heeft toch nog bijna geen kracht om zoiets uit te zitten? Waarom koop je geen leuke shetlander of een welsh pony? vicky schreef:Dit is geheel vertrouwd zou het leven van mijn dochter echt niet op het spel zetten!
Ze zit er echt netjes stevig op en zou eventuele schrikreactie uit kunnen zitten.
Sfieke schreef:Ik snap echt niet dat je dit zo aandurft hoor...Een pony is leuk voor zo'n meisje, maar zo'n groot paard? Je zegt dat ze een eventuele schrikreactie uit kan zitten, maar een jong meisje als dit heeft toch nog bijna geen kracht om zoiets uit te zitten? Waarom koop je geen leuke shetlander of een welsh pony?
Het spijt me dat ik me er zo mee bemoei, maar steeds vaker komen zulke foto's op bokt en ik hou me hart vast....
Pollewoppy schreef:vicky schreef:Dit is geheel vertrouwd zou het leven van mijn dochter echt niet op het spel zetten!
Ze zit er echt netjes stevig op en zou eventuele schrikreactie uit kunnen zitten.
Toch heb ik mijn twijfels.
Hoe kan zo'n meisje een schrikreactie uitzitten? Stel dat het paard wegspringt. zo'n klein licht miesje wordt door haar lichte gewicht uit het zadel gelanceerd en haar korte beentjes komen boven het zadel en de rug van het paard uit...
Heel knap dat ze dat kan uitzitten, nog knapper dat jij dat durft te garanderen...
Maar goed ik zal er niet meer verder over doorgaan. denk dat het wel duidelijk is hoe ik erover denk. iedereen moet toch doen wat hij of zij denkt dat verstandig is.
Groetjes Pollewoppy