Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GiorGio_Ndme schreef:voor een jong paard van 2 / 2,5 is dit wel werken..
) wjerdo schreef:-- Ik fieste als kleuter ook naar groep 1--

CAuvraySky schreef:GiorGio_Ndme schreef:voor een jong paard van 2 / 2,5 is dit wel werken..
En wat dan nog? Sommige paarden zijn nu eenmaal sneller volwassen dan andere , dit is bij mensen toch ook (ik ben het levende voorbeeld)
GiorGio_Ndme schreef:uhh sorry.. ik heb alles gelezen dus..
ik ben het er gewoon niet mee enes.. tja das mijn mening toch?? GiorGio_Ndme schreef:ze zij eerst nog 20 min. per 2 maanden dus.. miss overheen gelezen?? sorry maar ik heb ook niet de beste ogen.. ik voel me beetje aangevallen nuik ben het er gewoon niet mee enes.. tja das mijn mening toch??
wjerdo schreef:-- Ik fieste als kleuter ook naar groep 1--
wjerdo schreef:
Jezus wat is er zo fout met de manier waarop?? Het is een dubbele longer zonder een druk??
Het is geen zonde, want hij leert bij iedere keer dat ik longeer wat meer.. Ik stap heel veel met aan de hand, heuveltjes op en af in de wei, daar krijgt hij spieren van. Dit is spelen en bouw het langzaam op.. Moet leuk voor hem blijven
Dydy schreef:GiorGio_Ndme schreef:ze zij eerst nog 20 min. per 2 maanden dus.. miss overheen gelezen?? sorry maar ik heb ook niet de beste ogen.. ik voel me beetje aangevallen nuik ben het er gewoon niet mee enes.. tja das mijn mening toch??
...
Hoe denk je dat de TS zich voelt ? ...
De manier kan idd wel wat anders.. maar zeg dan niet met 3 pagina's vol dat het anders moet.. dat weet ze nu ook wel..
Als zij denkt dat dit de beste manier is.. moet ze het lekker zo blijfen doen toch??
(als ze nog nooit paard ingereden heeft even dit: ik heb ook mijn eerste veulen.. en moet veel leren, je gooit jezelf in een zwart gat en moet daar maar weer uit zien te komen het is gewoon nieuw en alls moet je leren toch?? en als jij vind dat je het zo het beste doet... gewoon zo doorgaan
en ieder zijn eigen mening als jij denkt dat je er goed aan doet moet je zo doorgaan jij kent jou paard het beste