Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
karijn schreef:Foto's zijn gespiegeld. Kijk maar naar de aftekeningen op het hoofd!
Wouter, ik heb je bij manege Thielen ook een keer zien rijden (losrijden). Vond ik beter gaan dan in de ring. Denk toch dat het vooral je eigen spanning is. Relax.
peetje82 schreef:Vicky Smits heeft Pavarotti vd Helle gerden, maar volgens mij is dit hem niet hoor!Idd het witte achterbeen!
Ik zal het es vragen aan Vicky als ik woensdag ga lessen!
(ik les bij Vicky)
peetje82 schreef:nog even een toevoeging, iedereen zegt dat je je handen hoger moet houden en teugeks korter...maar euhm..
misschien is het verstandig om met de benen ook nog iets te doen?
Lijkt mij belangerijker dan die korte teugels!
missmiekie schreef:peetje82 schreef:Vicky Smits heeft Pavarotti vd Helle gerden, maar volgens mij is dit hem niet hoor!Idd het witte achterbeen!
(ik les bij Vicky)
het paard heet ook Quavarotti en niet Pavarotti?!!
missmiekie schreef:peetje82 schreef:Vicky Smits heeft Pavarotti vd Helle gerden, maar volgens mij is dit hem niet hoor!Idd het witte achterbeen!
(ik les bij Vicky)
het paard heet ook Quavarotti en niet Pavarotti?!!
Pieterr schreef:
Pff, het paard dat Vicky SmIts reed was
QUAvarotti en dat is een ZOON van
Pavarotti. Mieke Dries heeft nog even op Pavarotti gereden maar hij is nooit intensief uitgebracht. Foto's worden voortdurend gespiegeld en dat is hier idd zo: kijk naar het hoofd.

talented schreef:Maar dan nog is het niet hetzelfde paard, want moederslijn is verschillend!
Skitter schreef:talented schreef:Maar dan nog is het niet hetzelfde paard, want moederslijn is verschillend!
De fotos hier laten allemaal hetzelfde paard zien.
Misschien een verkeerde foto? Maar het is in ieder geval wel hetzelfde paard, kijk inderdaad naar de bles en 1 wit voetje.

talented schreef:Ik heb de papieren hier liggen, het is toch echt een andere bloedlijn hoor!
Skitter schreef:talented schreef:Maar dan nog is het niet hetzelfde paard, want moederslijn is verschillend!
De fotos hier laten allemaal hetzelfde paard zien.
Misschien een verkeerde foto? Maar het is in ieder geval wel hetzelfde paard, kijk inderdaad naar de bles en 1 wit voetje.

talented schreef:Ja, dat wil ik inderdaad zeggen! Ze lijken inderdaad aardig op elkaar. Maar die van mij heeft toch echt andere papieren! Tevens zijn de namen van de paarden ook niet gelijk:Quavarotti van de Helle en Quavarotti de Leest!

haha grapje, keep up the good work! BasjeGuwrl schreef:
Denk dat de TS zelf best wel weet wat voor paard hij heeft hoor.
Talented; ziet er netjes uit.
Spanning in de proef is wel te zien, maar als hij al staakt met de ring ingaan is dat begrijpelijk.
Knap beest, jullie gaan nog ver komen, of is hij voor de verkoop?
Maar hij heeft wel heel chique gangen!!