Jur onder het zadel op de nieuwe stal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Re: Jur onder het zadel op de nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:50

Mooie foto`s van een vrolijk blij paard en identieke ruiter!
Netjes hoor! Lekker buikje heeft Jur trouwens!

Hester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:01

Prachtige combinatie zijn jullie, echt geweldig.
En je zit is inderdaad om goed jaloers op te zijn, maar alle instructrices die ik in mijn leven gehad heb, zouden de hele tijd tegen je roepen "die hals valt er niet af, kijk naar voren, hoofd omhoog" enzovoorts. En bij de ene foto die dan goed is, zeg je "jammer dat ik zo omhoog kijk"...
Typisch

Trouwens, die lichamelijke beperkingen heeft bijna elk paard. Alleen ziet bijna niemand het. Maar, the bright side: ze zijn wel te overwinnen hoor!

Saar4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:20

Mooi paard hoor. Het is net mijn pony op die eerste foto. Dan loopt ze super lekker en springt er ineens een kabouter met mitrailleur uit de bosjes. Tja, dan schrik je wel. Rotkabouters

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 15:27

kroetietjuh schreef:
wat een giga mooi beestje!!!

een een heel leuk setje!!

vind ik ook!
lekker beestje!

Jura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 17:01

Clitia, normaal kijk ik ook teveel naar beneden hoor. Maar ik vond dat omhoog kijken zo'n stom gezicht!

Wat betreft die lichamelijke beperkingen, ik moet gewoon reëel zijn en accepteren dat ze niet veel verder zal kunnen komen. En misschien moet ik haar dat ook gewoon niet aan doen. Behalve dat ze verschrikkelijk nerveus is en al met ingetrokken buik staat wanneer ik haar invlecht, en meteen aan de dunne is, zal ze nooit in staat zijn om echt te kunnen dragen. Haar voorbenen zijn niet zo goed meer en achter heeft ze ook problemen. Maar aangezien er heel veel engels volbloed in haar zit, is het er wel eentje die altijd maar door gaat. Daarom moet ik haar ook tegen zichzelf in bescherming nemen. Stilzetten daar wordt een paard over het algemeen niet beter van, daarom rij ik maar een beetje rustig met haar door. Hoewel ik haar af en toe wel achter het behang kan plakken, zoals vandaag. Dan is alles eng, let ze totaal niet op mij, schrikt van alles, dramt gewoon door.

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 17:09

Jura schreef:
Hoewel ik haar af en toe wel achter het behang kan plakken, zoals vandaag. Dan is alles eng, let ze totaal niet op mij, schrikt van alles, dramt gewoon door.

Ojee was ze weer zo erg?

Jura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 17:12

Ik had haar eerst een uur met Wyo op het kleine landje gezet, ik dacht dat ze daar wel erg blij mee zou zijn. Dat was ze ook, maar daarna dus helemaal hyper. Trouwens, in het midden van dat landje was ooit een sloot, en nu met alle regen zie je die sloot door al het water wat daar nu is. Beide paarden waren dus daar doorheen gegaan! En niet terug durven/willen he. Dus ik met mijn rijlaarzen erin, nou je gaat er bijna in tot je knieën! Gelukkig kwam Wyo heel rustig sjokkend door het water aan lopen, terwijl ik een poging deed om mijn evenwicht te bewaren en niet door de zuigende modder in de 'sloot' te vallen. Maar ik had haar en kon veilig terug naar het hek. Maar Jur stond nog aan de andere kant. Toen Wyo al bij het hek was, werd ze natuurlijk helemaal gek en uiteindelijk kwam ze met 2 grote sprongen ook door die 'sloot'. Wat een tutten. En daarna was ze helemaal hyper.

Samantha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 17:21

Hahahaha zie het helemaal voor me.
Wat een mutsen ook he?

Alieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 19:18

Heel mooi ..

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:26

mooi hoor ... alleen een ding dat me opvalt en dat zijn de been beschermers in de wei .. je paardje is niet van suiker ... laat ze lekker af joh ^^

Jura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 15:24

Ze is zeker niet van suiker en ze gaat normaal ook nooit met beenbeschermers in de wei of paddock. Maar ze had ze om van het rijden en ze ging maar een kwartier daarna op het land dus ik heb ze lekker even om laten zitten.

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:28

hehehehehehe ok .. gelukkig ^^

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 16:59

Leuke fotos!
Gaaf zo dat oranje.
De close up foto is heel mooi!

Careano

Re: