Wat een ontzettend lekker ding zeg, en dan ook nog zo presteren! Daar mag je terecht trots op zijn!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Manda schreef:Ik snap niet dat mensen het nuttig vinden jouw tips en commentaar te geven over je houding en de houding van je paard, als je in de Z1 zit heb je wel de noddige protocollen terug gehad en aan commentaar op het protocol heb je veel meer dan van mensen hier die niet eens op dat niveau rijden... Dus ga lekker zo door, als je een fjord naar de Z krijgt weet je best hoe je moet rijden! Zou het jaloezie zijn van de andere?
Kimmie_girl schreef:
jammer dat sommige foto`s zo raar en scheef genomen zijn vind ze verder erg leuk!
)
en ik vind dat je hem wat hoger mag opstellen. En je handen iets hoger houden. Ziet er wat neter uit 
MissDonna schreef:je handjes zitten op piano standen ik vind dat je hem wat hoger mag opstellen. En je handen iets hoger houden. Ziet er wat neter uit
Verder vind ik hem erg netjes lopen! Super!

! Mooie foto`s weer, Fabienne heeft wel een grote voorkeur voor scheve foto`s! Maar Taco gaat lekker zo te zien. Dat galopplaatje is ook gaaf; mooi de achterhand er onder!

MirandaFuego schreef:Wat ik mooier vind, is als je niet zo'n jas aandoet maar een meer getailleerd jasje, dan zie je je houding beter en toont het wat galanter.![]()

MirandaFuego schreef:En dan vind ik ook nog dat je met de schouder binnenwaarts je binnenbeen tever naar achter legt, of doe je dat voor een reden?
Iig is het mooier als je je been op de plaats houdt, je buitenbeen moet naar achter en dan buigt hij om je binnenbeen, toch?! (misschien heb je er een andere mening over ofzo, die hoor ik natuurlijk graag!![]()

Hoe ga ik dan mijn travers rijden

Knap van je zeg! Jullie zijn een super combi, en je hebt een mooie houding!
, een blouse met lange mouwen en daar wat langs onder met een bodywarmer erover was mooier geweest
. Beetje kou lijden moet kunnen, van het rijden krijg je het als het goed is vanzelf warm
.
. Wel een compliment, maar dat ben je vast wel gewend
, ik vind het super dat je met Taco al in de Z1 bent en zulke leuke resultaten rijdt!
echt zoooo WOOOOOOOOOWiii