Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik ben er toch zelf bij.... dan zal ik wel weten op welk moment hij zich ontspant en op welk moment hij dat niet doet...
en je had het niet over een over de rug lopend, opgericht paard. daar is ze op dit moment ook nog niet mee bezig. hij moet eerst nog een beetje wennen aan de nieuwe omgeving en dat hij nu veel harder moet gaan werken
?

maar ik ga dan niet longeren... (Joni) 

. wat is er nou erg aan tips van een vriendin? Voel je je daar door slechter ofzo?

Laten we het gewoon een beetje gezellig houden. LovingTweety schreef:Ik vind dat er door bepaalde mensen een beetje gezeurd word. Nee niet iedereen heeft perfect springmateriaal (ik ook niet).
De balken liggen goed, als je namelijk goed kijkt zie je dat ze voor de armleuningen eraf kunnen vallen. Daar zit nog een ruimte![]()
Op de voorhand/achterhand/rug loslaten en al die zooi, niet elk paard kan dat zo even. Tips via bokt zijn heel leuk, maar als je dat paard niet kent, kan je daar ook geen goede tips over geven. Dus voor degene die het zo goed weet,(Lauss?) misschien kan je een keertje langs gaan ofzo en even laten zien hoe het wel moet
Dit is allemaal niet vervelend bedoeld ofzo, maar vind het altijd zo jammer dat mensen zo reageren aan de hand van foto'sLaten we het gewoon een beetje gezellig houden.
!
dan wil ik eigenlijk wel eens foto's zien van Lauss die miriano ( met toestemming natuurlijk ) longeert en laat vrijspringen

Citaat:Heey!
Echt super gaaf!
Leuk inelkaar gebouwde hindernis trouwens:)
Echt gaaf!
X Josje
Nerootjeh schreef:Laus heeft er dinsdag ook op gereden, en dat zag er een stuk beter uit moet ik zeggen..
Ik zal vragen of ik een keer foto's mag maken als lauss op miriano rijdt..
Miriano schreef:ennuh.. bedoel je daarmee dat ik niet kan rijden??
ik zeg alleen dat laus het beter kan
.. maar dat is ook niet heel vreemd, die heeft ook priveles ed..
! LovingTweety schreef:Okdan wil ik eigenlijk wel eens foto's zien van Lauss die miriano ( met toestemming natuurlijk ) longeert en laat vrijspringen
![]()
Vind het namelijk best een mooi paard en zou wel eens willen zien hoe die loopt als die los in de rug en mooi op de achterhand loopt.
dat lukt wel hoor
maar met longeren is het een showbal een een bonk zenuwen 
Nerootjeh schreef:Miriano schreef:ennuh.. bedoel je daarmee dat ik niet kan rijden??
Wat had ie aan zijn rug dan?
Ik zeg niet dat je kan rijdenik zeg alleen dat laus het beter kan
.. maar dat is ook niet heel vreemd, die heeft ook priveles ed..
enne fijn dat ie fijner loopt onder het zadel!
er is niks zo fijn als een goed passend zadel!

maar dat is mijn mening
!
!
Nerootjeh schreef:
Dit is niet bedoeld om je te kwetsen ofzo joni!

)