achterhand erbij..??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 16:46

nicolietje schreef:
wat mij opvalt dat dit meisje wel een cap op heeft!

en dat wil zeggen het is mijn pony zij was de verzorgster als met haar wat gebeurt is het mijn schuld

marsss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 17:00

ff on-topic: nee op dat filmpje vindt ik niet dat ze een actieve achterhand heeft.
Maarja beetje zinloze discussie want misschien loopt ze in de bak wel heel anders dan buiten.

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 18:42

lisanne wil je voortaan vragen of ik het wel goed vind, dat je zomaar filmpjes plaatst??? want ik vind het dus niet leuk dat je dat hebt gedaan! en ik was op dat filmpje ook helemaal niet bezig met haar achterhand, het was gewoon een buitenritje..........

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:40

yentelien schreef:
lisanne wil je voortaan vragen of ik het wel goed vind, dat je zomaar filmpjes plaatst??? want ik vind het dus niet leuk dat je dat hebt gedaan! en ik was op dat filmpje ook helemaal niet bezig met haar achterhand, het was gewoon een buitenritje..........

Zal het voortaan vragen

Dan kan je juist zien of ze de achterhand er bij heeft als je er niet aan werkt

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 13:50

themi schreef:
Dit paard wordt recreatief, zonder contact en nageeflijkheid en vast gehouden rug gereden.Hoe kan je dan spreken over of de achterhand voldoende onder treedt??

Ik vind het jammer dat je recreatief schijnt te linken aan de zaken die erop volgen. Mijns inziens moet een recreatief gereden paard ook zeker losjes over de rug lopen en zéker nageeflijk zijn. Wat niet zo noodzakelijk is bij een recreatief gereden paard is net die absolute verzameling. Ik vind het er netjes uitzien.

Sily

Re: achterhand erbij..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:04

Ben het met ponyzotje eens, ook een recreatief gereden paard moet los door het lijf zijn, geen gekke dingen, maar op de voorhand lopen is gewoon slecht voor elk paard.

Op het filmpje zie ik gewoon een middelmatige draf, niet overdreven op de voorhand en niet met een echt goede achterhand, maar denk dat je dan beter foto's kan plaatsen van je echte dressuurwerk, op de eerste foto vind ik hem wel wat op de voorhand, maar dat kan weer een momentopname zijn.

Als je een complete fotosessie maakt en op HAW neergooit krijg je vanzelf een heleboel (ongewilde ) reacties.

Anoniem

Re: achterhand erbij..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:16

ik vind haar in draf toch ook op haar voorhand hangen.ik vind ook dat ze haar been links achter niet helemaal juist gebruikt.maar als ik het goed heb is het een oud filmpje.

verder ben ik het er niet mee eens dat voor een recreatie paard een goed achterhand gebruik niet nodig is.dit is voor alle paarden nodig!

Door te veel op de voorhand lopen kan je hoefkatrol en dergelijke in de handwerken.ook kunnen paarden zich gaan vastzetten in hun rug.

Ik heb een puur recreatie paard maar dit zijn de dingen waar ik echt op werk en ook les voor pak.

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 01:08

yentelien schreef:

en je schaamt je voorje beweegelijke handen

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 01:11

nee dezepony loopt buiten idd op haar voorhand heb ik gemerkt maar in een bak loopt ze heel anders is ze derlekker bij lekker nagevelijk buiten wilt ze het ook wel maar ik vind buiten is buiten dat is lekker relaxt en even niet werken nu is ze ook meer springpony geworden vanwege mijn tijdgebrek voor haar en dat een jongen haar nu rijd die heel graag wilt gaan springen ik zie dat de pony zel het ook veel leuker vind

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:10

Dancie schreef:
yentelien schreef:

Dat slaat echt nergens op! want jij krijgt der achterhand er niet bij en je probeert er allemaal smoesjes voor te verzinnen want in de bak is haar achterhand ook niet actief! en van beweeglijke handen heeft iedereen wel eens last hoor! in iedergeval beter als je handen vast zetten....!

Leoonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:22

[/quote]

Dat slaat echt nergens op! want jij krijgt der achterhand er niet bij en je probeert er allemaal smoesjes voor te verzinnen want in de bak is haar achterhand ook niet actief! en van beweeglijke handen heeft iedereen wel eens last hoor! in iedergeval beter als je handen vast zetten....!
[/quote]

go yent !! [/quote]

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:34

Dancie schreef:
nicolietje schreef:
wat mij opvalt dat dit meisje wel een cap op heeft!

en dat wil zeggen het is mijn pony zij was de verzorgster als met haar wat gebeurt is het mijn schuld

Als ik geen cap op zou hebben gehad, had het jouw ook niets uitgemaakt

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:44

yentelien schreef:

misschien bij jou niet maar bij haar wel...
een pony loopt niet bij iedereen het zelfde...

Leoonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:50

nee, maar bij yentl liep hij GOED !
punt uit

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:55

whahaha, bij haar wel.......zie die reacties van die foto dan...!!! die achterhand zit absoluut niet bij dancer eronder!!! punt uit! en li3sann3 ze is echt je grote voorbeelde he?

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:57

maarja, deze discussie is echt onzin,

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:59

luv_lady schreef:
nee, maar bij yentl liep hij GOED !
punt uit

Jij weet niet eens hoe dancer liep en hoe ze deed en hoe ze bij stef deed...

Want bij stef loopt ze goed steigert ze niet enz. bij yentlien wel
Laatst bijgewerkt door Lisanne_ op 31-12-05 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:01

yentelien schreef:
whahaha, bij haar wel.......zie die reacties van die foto dan...!!! die achterhand zit absoluut niet bij dancer eronder!!! punt uit! en li3sann3 ze is echt je grote voorbeelde he?

Waar slaat dat nou weer op :S
JA stef jij bent mij grote voorbeeld

Dancer loopt bij jou anders dan bij stef... Punt uit!

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:02

hahagha, jij mocht er van stef niet eens meer op, omdat jij der opfokte! en jij heb zelf tegen mij gezegd dat stephanie dancer niet nageeflijk kreeg. ja en nogal logisch dat ze bij stef minder steigerde, stef heeft dat beest al hartstikke lang en ik deed dat beest net een maand!!

Leoonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:04

je hoef stef echt niet te verdedigen... dat kan ze zelf ook wel ( hoop ik...enuuhh,, JIJ BENT NIET DE ENIGE DIE DANCER HEEFT ZIEN RIJDEN... Ik heb er zelf op gereden, en ik ben vaak meegeweest...
dus wat zeik je nouw ?
xxx

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:05

luv_lady schreef:
je hoef stef echt niet te verdedigen... dat kan ze zelf ook wel ( hoop ik...enuuhh,, JIJ BENT NIET DE ENIGE DIE DANCER HEEFT ZIEN RIJDEN... Ik heb er zelf op gereden, en ik ben vaak meegeweest...
dus wat zeik je nouw ?
xxx

JA dat was op een buitenritje
en jij er op gereden dat was een gewoon buitenritje

MAar wel vaker zien rijden!!! en ook vaak in de bak enz...

Ik ken stef nou al wat jaartjes duss...
JA dan moet jij ook Yentl niet te verdedigen

En ik verdedig stef niet...
Laatst bijgewerkt door Lisanne_ op 31-12-05 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:07

leonie verdedigt mij niet! want ik heb niks te verdedigen!!! en wat bedoel je met Maar wel vaker zien rijden!!!! en ook vaak in de bak enz...=????

Leoonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:08

ik verdedig niemand... ik geef me menig

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 17:09

AMEN ik heb het gehad dit slaat nergens op mijnb pony probeert yentl uit klaar dat is het en ja miss rij ik der langer maar toch dat paard word door carlo gereden nu en ze doet ook niks bij carlo en zelfs carlo kan der nagevelijk rijden dus ja sorry yentl maar ik vind gewoon dat je der niet kon rijden

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:10

Nou ik ook...

Maare dit gezeik!!! OVer wel of niet verdedigen slaat nergens op

Laten we dit topic niet verpesten en gewoon on topic gaan...