Gaat helemaal goed komen Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gaat helemaal goed komen
Bij ons doen er ook 8- tot 10-jarigen mee, die hebben hun pony ook heus niet geweldig aan het lopen hoor. Is gewoon leuk en ervaring opdoen! Waarom niet?
En als de punten goed zijn en het gaat lekker, kun je met officieel beginnen.

Nikki_jimmy schreef:Zo strekt hij
Destinietje schreef:[img]
http://pic2.picturetrail.com/VOL948/398 ... .jpg[/img]Nikki_jimmy schreef:Zo strekt hij
Overigens heb ik hier goed om gelachen! Zo spectaculair is de foto niet, en élk paard kan los zo showen, maar onder t zadel is de kunst om het er fatsoenlijk uit te krijgen. En in de B krijg je geen punten voor een middendraf als op de foto hoor, maar een middendraf die netjs word gereden, netjes naar beneden, en gecontroleerd.
Ik krijg steeds meer het idee dat je gewoon graag wilt horen hoe goed je pony loopt. Kan aan mij liggen, maar ga gewoon starten, wij kunnen niet voor jouw beslissen hoe hij loopt. En zo op de fotos, vind ik het er niet bijzonder uitzien, maar ikd enk wel goed genoeg voor een B proef.

Nikki_jimmy schreef:Ik reed minder (in plaats van een uur zeg maar een half uur á kwartier..) Maar goed, hij is nou eenmaal een rank paard, en er moeten gewoon meer spieren opkomenGaat helemaal goed komen