Wedstrijdjes starten, goed idee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 13:50

Ik reed minder (in plaats van een uur zeg maar een half uur á kwartier..) Maar goed, hij is nou eenmaal een rank paard, en er moeten gewoon meer spieren opkomen Gaat helemaal goed komen

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 14:16

Haha, onderling kan zowiezo. Bij ons doen er ook 8- tot 10-jarigen mee, die hebben hun pony ook heus niet geweldig aan het lopen hoor. Is gewoon leuk en ervaring opdoen! Waarom niet? En als de punten goed zijn en het gaat lekker, kun je met officieel beginnen.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 17:32

Dank je wel

faxa

Re: Wedstrijdjes starten, goed idee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 18:14

gewoon proberen! en misschien kan je je beugels voortaan een gaatje langer maken..

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 18:19

Gewoon proberen, is nog goed voor je pony ook!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:26

Afbeelding
Nikki_jimmy schreef:
Zo strekt hij

Overigens heb ik hier goed om gelachen! Zo spectaculair is de foto niet, en élk paard kan los zo showen, maar onder t zadel is de kunst om het er fatsoenlijk uit te krijgen. En in de B krijg je geen punten voor een middendraf als op de foto hoor, maar een middendraf die netjs word gereden, netjes naar beneden, en gecontroleerd.

Ik krijg steeds meer het idee dat je gewoon graag wilt horen hoe goed je pony loopt. Kan aan mij liggen, maar ga gewoon starten, wij kunnen niet voor jouw beslissen hoe hij loopt. En zo op de fotos, vind ik het er niet bijzonder uitzien, maar ikd enk wel goed genoeg voor een B proef.

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:55

Destinietje schreef:
http://pic2.picturetrail.com/VOL948/398 ... .jpg[/img]
Nikki_jimmy schreef:
Zo strekt hij

Overigens heb ik hier goed om gelachen! Zo spectaculair is de foto niet, en élk paard kan los zo showen, maar onder t zadel is de kunst om het er fatsoenlijk uit te krijgen. En in de B krijg je geen punten voor een middendraf als op de foto hoor, maar een middendraf die netjs word gereden, netjes naar beneden, en gecontroleerd.

Ik krijg steeds meer het idee dat je gewoon graag wilt horen hoe goed je pony loopt. Kan aan mij liggen, maar ga gewoon starten, wij kunnen niet voor jouw beslissen hoe hij loopt. En zo op de fotos, vind ik het er niet bijzonder uitzien, maar ikd enk wel goed genoeg voor een B proef.

Ben ik helemaal mee eens.

En ja, elke pony kan los showen, maar rijdt dat er maar eens uit, in de B heb je trouwens (dacht ik) nog geen uitgestrekte draf.
Het gaat er niet om hoever het been omhoog gaat bij mid. draf maar hoe netjes ontspannen hij de passen verruimd.

Bokt helpt je, maar is geen Jury

Ik ben wel in luV op Jimmy

panache

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 22:18

in de B heb je wel middendraf hoor

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 22:18

Nikki_jimmy schreef:
Ik reed minder (in plaats van een uur zeg maar een half uur á kwartier..) Maar goed, hij is nou eenmaal een rank paard, en er moeten gewoon meer spieren opkomen Gaat helemaal goed komen

spieren boeien me niet zo, meer vet

maar oke..

YentlKG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 22:31

Charlotte, ik zeg toch ook niet dat er geen Middendraf is, ik zeg dat er (volgensmij) geen UITGESTREKTE draf is

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 22:42

Heb je je beugels niet iets te kort?
Zou gewoon starten, dan weet je ook waar je staat. Niks te verliezen toch!