die heb je ook nog
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
die heb je ook nog
KiWiKo schreef:Of hij wil gewoon niet aan het werkdie heb je ook nog
![]()

moet echt even weten dat lopen ook echt lopen is! KiWiKo schreef:Of hij wil gewoon niet aan het werkdie heb je ook nog
![]()
, helemaal nergens op reageren en k denk dat ze op de africhtingsstal er ook echt wel een zweep op doormidden hebben geslagen
).
en dan vraag ik met woordjes heel droog "en nu???" ze gaan vanzelf wel weer lopen 
, zolang zo een dier er uiteindelijk maar niet mee wegkomt 
( er stonden bij mij namelijk maar 3 paarden, en met die mensen kon ik goed opschieten.)
Anoeska schreef:Rijden ging de afgelopen week redelijk. Ik ben nu vooral bezig met heet consequent zijn. Benen geven is naar voren, zo niet, tik achter mijn been erbij. Maar goed, zulke problemen komen natuurlijk niet in een weekje in orde.
Als dit bevestigd is, kun je misschien gewoon heel langzaam je teugels op maat maken. Dus niet ineens van lang laag naar de dressuurhouding, maar gewoon net een paar cm hoger. Op deze manier houdt je haar dan net ff voor de gek. De inspanning die ze moet verrichten is niet ineens zo zwaar en als je het een beetje stiekem doet, heeft ze het niet eens in de gaten. Doe dit heel even (2 min ofzo) en daarna weer lang laag (minuut of 10)
maar dat dit ook een proces van jaren is.
)
*
)
). Maar ze was zo goed aan het werk, dat ik toch maar even doorgezet heb. Echt lekker aan het lopen, niet hangen op de touwtjes, maar gewoon netjes over d'r rug. Dus dat ging goed. Nu nog verbetering als ik erop zit..... want dat wil nog niet altijd even lekker.
LindyH schreef:Zijn er meer mensen met ervaring met staken en wegrennen op 3 1/2 jarige leeftijd? En wat bleek te helpen?

Woodstock schreef:LindyH schreef:Zijn er meer mensen met ervaring met staken en wegrennen op 3 1/2 jarige leeftijd? En wat bleek te helpen?
Jo! Zie profiel!