Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, jammer dat ik niet ben komen kijken
, volgend jaar beter
!
, ik spring ook wel eens zonder zadel doet na de tijd pijn aan mijn beentjes
gave foto's!!

) zonder zadel een hupsje moeten maken... geen succes was dat voor mij
eigelijk nog nooit gezien..
whaha en die laatste, op foods! echt gaaf! 
kon ditjaar niet komen..volgend jaar kom ik zeker kijken!

Miss87 schreef:Moet zeggen dat die bels wel lekker zat! Hij was alleen liever lui dan moe..
Falona schreef:Miss87 schreef:Moet zeggen dat die bels wel lekker zat! Hij was alleen liever lui dan moe..
Als ik de eigenaar van de knol mag geloven waren de ruiters liever lui dan moe![]()
Of ze vonden het belangrijker ringen te vangen dan om vooruit te komen, daar waren we het nog niet over eens
Miss87 schreef:Haha, ik vond het ook niet erg, ik ben al niet zo'n ringsteekwonder! Wel mijn complimenten aan de eigenaar, hij zag er goed uit!
hhaah op andere pony's ken ik het wel hoor maar op mn eigen .. oeiiiii bokke met er kop tussen der benen viel der af zo met hoofdstel in mn handen haha bijna mn bekken gebroken maar oke ik weet wel dat ik dat neit meer doe..
ik denk alleen dat het niet HELEMAAL goed gaat
Falona schreef:Miss87 schreef:Haha, ik vond het ook niet erg, ik ben al niet zo'n ringsteekwonder! Wel mijn complimenten aan de eigenaar, hij zag er goed uit!
Ow nee? Ik meen me anders te herinneren dat jij de snelste tijd had met 2 ringen tijdens de ringsteekwedstrijd het laatste weekend van oktober
Ik was wel sneller dan Anique maar ik had een ring gemist!
En vooral het zonder zadel springen
Is er trouwens iemand blijven zitten of zijn ze er allemaal afgevallen want begreep ik niet helemaal bij de foto's