M1 fjord Saar @ wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saar

Re: M1 fjord Saar @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 09:45

astridastrid schreef:
Was in ieder geval geen 6-jes jury . En ik zag op startlijsten dat toch wel een aantal mensen WP hadden. Ach, je was in ieder geval niet de laagste . Volgende keer beter .

Maar niet de hele wedstrijd is door dezelfde jury gejureerd

Enne ik laat zeker wel weten wat ik de volgende keer voor punten haal. Die winstpunt komt er wel een keertje. Alleen ben nu even uit de running want van de week zijn mijn amandelen er uit gehaald en nu kan ik dus even niet rijden.

missnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 10:41

Saar schreef:
astridastrid schreef:
Was in ieder geval geen 6-jes jury . En ik zag op startlijsten dat toch wel een aantal mensen WP hadden. Ach, je was in ieder geval niet de laagste . Volgende keer beter .

Maar niet de hele wedstrijd is door dezelfde jury gejureerd

Enne ik laat zeker wel weten wat ik de volgende keer voor punten haal. Die winstpunt komt er wel een keertje. Alleen ben nu even uit de running want van de week zijn mijn amandelen er uit gehaald en nu kan ik dus even niet rijden.

Nee dat had ik ook gezien. smiddags waren de punten veeeeel hoger, 2 exctremen op 1 dag.
Saar, leuke Fjord, je bent al een heel eind, en je komt er vast nog wel verder mee.

Bambie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 10:04

Ziet er netjes uit, jammer van je punten. Het blijft een jury sport. Volgende keer beter.

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 14:19

Wow, wat kan jou fjord lopen!!! Ziet er echt wel netjes uit!!! En zoals je zegt: dat winstpunt komt écht wel.

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 14:21

Oei, wel lage punten, nouja volgende keer beter. Je paardje loopt mooi hoor!

noraahlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 22:45

Ik vind het een hele mooie fjord!!
Maar de punten zijn idd heel erg laag, maar als de eerste prijzen ook al zo laag waren, dan was het ook wel een jury die lage punten geeft, denk ik! Heel veel suc6 verder nog met je fjordje!