nou ja ik vind het wel een beetje zielig voor je zusje dat je haar uitlacht omdat ze het niet goed doet. jij deed het vast ook niet allemaal in een keer goed. maar ik elk geval ik ben het er mee eens dat ze les moet nemen want er kan nog heel wat aan verbeterd worden.
Eva1975
Geplaatst: 28-11-05 20:25
.
Laatst bijgewerkt door Eva1975 op 23-03-25 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
ik vind het er niet geweldig uitzien, oke, miss doet ze het niet vaak maar toch..
ten eerste zou ik een cap op zetten, zéker bij springen.. idd, je pony kan nog zo lief zijn, maar bij springen, je pony kan zomaar weigeren en dan heb je een zware hersenschudding en dan ben je niet blij (en krijgt de pony de schuld....) ten tweede; sporen af!! ten derde: laat haar eens springen met een knoop in de teugels, wel recht aansturen en dan boven de sprong de teugels los.. paard springt dan, zonder een ruk in z'n mond.. is een stuk prettiger en goed voor je evenwicht! ten derde: ze 'moet' even goede verlichte zit leren.. hakken naar beneden, tenen mogen dan wel iets naar buiten, en alleen je zitbeenknobbels uit het zadel en niet plat liggen, gewoon, rechtop, ietsje naar voren toe.. dat zou al een goed begin zijn!
nouja.. ik heb dus niet alles gelezen, maar hopelijk heb je hier wat aan, en ik zou dan denk ik toch aanraden een keer een springles te nemen, zodat ze de goede basis leert.
Inderdaad, haar houding is niet echt professioneel... Maar ach, ze kan het nog steeds bij leren he!...Als ze zelf ook een beetje mee wil werken, komt ze al een heel eind!
Ramgad, ik vind het niet echt netjes om deze foto's van je stiefzus hier te plaatsen zonder dat ze hier vanaf weet. Als ze deze foto's graag wil laten zien en als ze graag tips wil, dan mag ze zelf alsnog een topic openen. Ik zet hier een slotje op.