Alleen bij die laatste foto
Ik weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij leun jij met je handen op zijn nek niet doen !

En je zit heel ver naar voren

Maar ik vind het wel een heel leuk paardje.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

welshfreak schreef:hoe negatief allemaal. Ze trekt echt niet! Sasha aan de teugel krijgen is echt niet simpel... van die springhouding wordt door de springinstructeur NIETS gezegt. (hij rijdt Internationaal)
de rekker laten ze er al af. zonder sporen krijg je hem niet vooruit (weet ook dat ze daar niet voor bedoeld zijn)
Bokt kan blijkbaar enkel negatief doen...

welshfreak schreef:hoe negatief allemaal. Ze trekt echt niet! Sasha aan de teugel krijgen is echt niet simpel... van die springhouding wordt door de springinstructeur NIETS gezegt. (hij rijdt Internationaal)
de rekker laten ze er al af. zonder sporen krijg je hem niet vooruit (weet ook dat ze daar niet voor bedoeld zijn)
Bokt kan blijkbaar enkel negatief doen...
Astragirl schreef:Een tik heeft altijd een oorzaak, volgens mij heeft ofwel het meisje een verkeerde manier van aan de teugel rijden (wat ik vermoed door de rekker en attributen) ofwel heeft het paardje een slecht gebit of rug. Rijden moet leuk blijven voor jezelf en je paardje. Sorry, hopelijk heb je wat aan de tips van de voorgangers
Heb ik ook op mn Haffie liggen,
en ik weet natuurlijk niet op welk niveau de TS zit). Ik heb mijn paard al anderhalf jaar en nu loopt hij pas eindelijk zoals ik dat wil!! Als je hem meer voorwaarts wil krijgen, moet je meer tempowisselingen gaan rijden zodat hij leert actiever op je been te reageren. Iig veel succes, je hebt een heel mooi paard onder je kont!!