gave springfoto's van A/B welsh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 12:34

wat lieffff!! ze rijden best netjes zeg!! de pony's vind ik er nog heel goed uit zien...zeker als de ene 31 is. al dat gezeur over elastiek en sporen!! zover ik kan zien word er netjes mee omgegaan en valt het reuze mee...bovendien is er toezicht van een ouder persoon als ik het goed begrijp. zoals iemand hierboven al zei komt er genoeg verkeerd spoor en/ of slofgebruik voorbij op HAW, maar daar wordt niks van gezegd. bovendien zijn er zat jonge ruitertjes die heel erg netjes kunnen rijden...soms nog beter dan mensen die al jaren rijden...

UGH!!

vanini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 13:08

Ik vind dat deze kinderen voor hun leeftijd al super rijden. Omd an te vallen over het feit dat ze met sporen ed rijden,vind ik overdreven. Wat denk je van al die volwassenen die amper kunnen rijden en een paard anschaffen en dan met pessoabit, slofteugel,wielsporen ed gaan rijden,omdat ze dat zo mooi vinden. Dat vind ik erg!

Ik vind de fotos heel leuk hoor. En ja ze kan idd de pony wat meer teugel geven boven de sprong,maar waar hebben we het over. Het meisje is pas 8 jaar. Ik vind dat ze t al heel knap doet.

PN_anne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:21

MIJN GOD rijd dan kindje van 8 Z dressuur?!

das echt jong ziet er wel heel mooi uit,
en ach op die andere pony zullen ze ook heus wel weten waar ze mee bezig zijn.. zie het probleem niet zo..
leuk hoor

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 16:11

PePpeRL0vE schreef:

ja en als ik het goed begrepen heb heeft ze laatst nog 2 winstpunten binnengehaald, en rijdt ze al een kür op muziek

Femk3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:39

Leuke foto!! en leuke pony!!!

Fantabulouss

Re: gave springfoto's van A/B welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 16:55

Leuke paardjes joh
wou dat ik op die leeftijd al zo sprong!

car0linee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:07

knap segh! en over dat springen zielig is met een oude pony.. ik sprong zelf ook nog met een pony van 32,, heus niet hoog maar die vond het ook nog leuk..

THHIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:21

leuke fotos aleen kvind dat ze niet met slof moet springen
+het zadel daarmag best iets kleiner zijn of staartriem want zo op die fotos te zien ligt het erg los
en de houding is soms bijna zielig gewoon
SORRRRRRRRRRRY!

THHIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:24

PePpeRL0vE schreef:

das echt jong ziet er wel heel mooi uit,
en ach op die andere pony zullen ze ook heus wel weten waar ze mee bezig zijn.. zie het probleem niet zo..
leuk hoor

wat zeg je Z dressuur jeetje mina

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:27

lorenzolover schreef:
leuke fotos aleen kvind dat ze niet met slof moet springen
+het zadel daarmag best iets kleiner zijn of staartriem want zo op die fotos te zien ligt het erg los
en de houding is soms bijna zielig gewoon
SORRRRRRRRRRRY!

is geen slof maar een elastiek

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:36

wow wat springt ze hoog, dat zie ik mezelf nog lang niet doen
het lijkt wel af en toe alsof ze naar voren valt
en eht lijkt me echt ene superbraaf schattig pony-tje

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:33

Ik vind het wel knap, maar totaal niet netjes gereden... Er moet volgens mij wel nog aan gewerkt worden, aan de houding van de ruiter vooral.
En ja, de slof/elastiek.. daar is al genoeg over gezegd.

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:53

Ik vind dit echt heel leuk. De pony's hebben er zo te zien geen moeite mee dat er 2 kleine kindjes op rijden. Als de pony's het echt niet leuk hadden gevonden hadden ze die kindjes er namelijk makkelijk af kunnen gooien.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:00

wat een schattige ponytjes
houding is idd niet perfect maar de kinderen zijn ook nog erg jong

KayC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 23:00

poeh Z en L? Dat zie ik er dus echt niet in he. Maar dat is mijn mening. Ik vind de houding van Rachel boven de sprong behoorlijk slecht, daar mag echt aan gewerkt geworden. Ook haar zusje zit erg apart (wel een beetje uitkijken met zo'n oude ponyrug). Maar met een Grand-Prix mama zal dat wel goed komen.

loulou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 01:01

DjunDjun schreef:
poeh Z en L? Dat zie ik er dus echt niet in he. Maar dat is mijn mening. Ik vind de houding van Rachel boven de sprong behoorlijk slecht, daar mag echt aan gewerkt geworden. Ook haar zusje zit erg apart (wel een beetje uitkijken met zo'n oude ponyrug). Maar met een Grand-Prix mama zal dat wel goed komen.

L met een A pony is ongeveer hetzelfde als een gewone B proef.

is helemaal niet zo raar dus

vind het andere meisje op de foto's leuk rijden
denk niet dat je vanaf een paar foto's kunt beoordelen of dit meisje wel of niet Z rijdt. dan moet ze trouwens wel tussen de grote ponys starten.
want voor kleine pony's gaat het geloof ik maar tot L of M

vind het er leuk uitzien. aan de springhouding mag idd nog wat gewerkt worden

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 12:08

helemaal mee eens

Soraya92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 13:44

Rachel rijd toch met een C of D pony Z1 ? Ze stond een tijdje terug in de paard en sport

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 14:00

ja een C-pony, accres sintels hypos

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:04

ik vind heel leuke schattige pony'tjes maar stel me wel wat vragen bij die elastiek ?
En die ene pony springt zo opgekropt met zijn hoofdje ?? Het is alsof hij niet genoeg halsvrijheid heeft .. sorry maar ik vind het er niet zo vriendelijk uitzien.

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:11

Rachel zit over het algemeen heel netjes op Bolletje, maar ze moet boven de sprong wel haar handen naar voren doen! Je ziet duidelijk dat ze haar pony hindert bij het springen, ze trekt zijn kin op zijn borst. Als ze even oefent door halverwege de hals een pluk manen vast te houden en de teugels een stuk langer te laten, zal het beter gaan.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:56

jiehaaa schreef:
Rachel zit over het algemeen heel netjes op Bolletje, maar ze moet boven de sprong wel haar handen naar voren doen! Je ziet duidelijk dat ze haar pony hindert bij het springen, ze trekt zijn kin op zijn borst. Als ze even oefent door halverwege de hals een pluk manen vast te houden en de teugels een stuk langer te laten, zal het beter gaan.

Ja hier ben ik het mee eens! Wel super leuke ponys!

Elja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:55

Goed man dat ze nu al Z rijdt . Alleen ze is met het springen teveel bezig met de teugels. Meer meekomen boven de springen en pony ruimte geven;). Maar dat is al gezegd .
Springen gaat vast nog wel beter . Mooie pony is die Bolletje P\.

gretoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 17:49

abeltje_xx schreef:
nee pony van 31 met elastiek, sporen en zweep met aan meisje dat (geloof ik) 7 is ( is het zusje van meisje dat 8 is) die ook nog een L-dressuur rijdt en dus best kan rijden maar die vandaag voor het eerst "sprong'' zij neemt alleen de kruissprong, haar zus neemt die ander. daarom hebben ze ook die oude pony genomen omdat die het allerbraafst is. en dat ie 31 is betekent niet dat ze nies meer kan, ze geniet hier juist heel veel van, ze wordt niet afgejakkert( rijdt maar kwartiertjes) ik vind het zieliger om een pony de hele dag op stal te zetten ''omdat ze oud is'' en haar daar stijfte laten worden

helemaal mee eens! als t ponytje het nog kan, en leuk vind, en goed gezond is, wat maakt t dan uit!

gretoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 17:57

DjunDjun schreef:

ze is volgens mij geen z springen maar z dressuur, het kan toch zijn dat ze niet zo veel springt, k weet niet hoe jij erbij liep toen je die leeftijd had? maar dat zal vast niet veel beter zijn!
dat meisje heeft al heel wat bereikt in haar korte leventje! Z dressur man, daar is menig mens jaloers op!