Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rijd dan kindje van 8 Z dressuur?!
ziet er wel heel mooi uit, PePpeRL0vE schreef:MIJN GODrijd dan kindje van 8 Z dressuur?!
PePpeRL0vE schreef:MIJN GODrijd dan kindje van 8 Z dressuur?!
![]()
das echt jongziet er wel heel mooi uit,
en ach op die andere pony zullen ze ook heus wel weten waar ze mee bezig zijn.. zie het probleem niet zo..
leuk hoor
lorenzolover schreef:leuke fotos aleen kvind dat ze niet met slof moet springen
+het zadel daarmag best iets kleiner zijn of staartriem want zo op die fotos te zien ligt het erg los
en de houding is soms bijna zielig gewoon
SORRRRRRRRRRRY!
(wel een beetje uitkijken met zo'n oude ponyrug). Maar met een Grand-Prix mama zal dat wel goed komen.
DjunDjun schreef:poeh Z en L? Dat zie ik er dus echt niet in he. Maar dat is mijn mening. Ik vind de houding van Rachel boven de sprong behoorlijk slecht, daar mag echt aan gewerkt geworden. Ook haar zusje zit erg apart(wel een beetje uitkijken met zo'n oude ponyrug). Maar met een Grand-Prix mama zal dat wel goed komen.

jiehaaa schreef:Rachel zit over het algemeen heel netjes op Bolletje, maar ze moet boven de sprong wel haar handen naar voren doen! Je ziet duidelijk dat ze haar pony hindert bij het springen, ze trekt zijn kin op zijn borst. Als ze even oefent door halverwege de hals een pluk manen vast te houden en de teugels een stuk langer te laten, zal het beter gaan.

. Alleen ze is met het springen teveel bezig met de teugels. Meer meekomen boven de springen en pony ruimte geven;). Maar dat is al gezegd
.
. Mooie pony is die Bolletje
P\. abeltje_xx schreef:nee pony van 31 met elastiek, sporen en zweep met aan meisje dat (geloof ik) 7 is ( is het zusje van meisje dat 8 is) die ook nog een L-dressuur rijdt en dus best kan rijden maar die vandaag voor het eerst "sprong'' zij neemt alleen de kruissprong, haar zus neemt die ander. daarom hebben ze ook die oude pony genomen omdat die het allerbraafst is. en dat ie 31 is betekent niet dat ze nies meer kan, ze geniet hier juist heel veel van, ze wordt niet afgejakkert( rijdt maar kwartiertjes) ik vind het zieliger om een pony de hele dag op stal te zetten ''omdat ze oud is'' en haar daar stijfte laten worden
DjunDjun schreef:poeh Z en L? Dat zie ik er dus echt niet in he. Maar dat is mijn mening. Ik vind de houding van Rachel boven de sprong behoorlijk slecht, daar mag echt aan gewerkt geworden. Ook haar zusje zit erg apart(wel een beetje uitkijken met zo'n oude ponyrug). Maar met een Grand-Prix mama zal dat wel goed komen.