Hele kleine rondjes proberen te rijden ofzo?

Ik zie alsmaar een scheve pony met iemand die lijkt 'm te willen laten liggen ofzo
?!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

?!! 

, handen meer recht op, niet zo trekken, meer beenhulpen teugels veel korter,enz. Je moet echt nog heel wat aan je zit doen wat volgens mij is het een hele lieve pony die je hebt want echt niet iedere pony laat sorry dat ik dit zo moet zeggen getrek met zich doen. Veel succes nog.vanity_lief schreef:ja, amazingstar is 16 dus ze heeft al haar hele leven bijna paarden
loes14 schreef:sorry dat ik het zeg maar ik vind het erg niet vriendelijk uitzien je zit
op de foto`s met je beugels veel te kort, en je trekt/rijd hem de hele tijd krom!
het kan ook moment opname zijn maar ik vind niet dat het er leuk uitziet.
LauEef schreef:Kris25 schreef:Je beugels moeten zeker 2 gaatjes langer, je been moet stil tegen het lijf aan liggen, je moet meer meegaan met je hand en niet je paard de hoek om willen trekken, maar begrenzen aan de ene kant en openen aan de andere kant.
Neem alsjeblieft les, of ga aan een lang teugeltje stappen en draven. Wat je nu doet is zielig voor je pony.
Amenvanity_lief schreef:ja, amazingstar is 16 dus ze heeft al haar hele leven bijna paarden en zij krijgt ook les en sommige dingen leert ze dan weer aan mij.
ja ik zou het vragen.... of ze dan foto's maken.......
En jij neemt er dan les van? De hele leven tussen de paarden zitten zegt nog helemaal niks en ik heb er ervaring mee!!!!!

Britty schreef:Sorry, maar ik vind dit er verschrikkelijk onvriendelijk uit zien. De belangrijkste minpunten zijn hierboven al aan gegeven, ik hoop dat je hier ook iets mee gaat doen, voor bestwil van het paardje. En misschien andere of meer instructie nemen??
Je schreef dat je eigenlijk wilde gaan springen. Je schrijft ook dat je paard maar 1 keer per maand gereden wordt. Heb je wel al gehoord van opbouwen van een training?? Een paard wat niet aan de hulpen is (omdat het geen juiste hulpen krijgt) en ook al dik eenmaand stil staat, zou ik niet meteen mee gaan springen!!
Je merktop dat je paard moeilijk te vangen is in de wei...ik geloof dat ik het ook op een lopen zou zetten als paard zijnde, als ik zou weten wat me te wachten staat.
amazingstar schreef:sorry hoor maar ik wist ook niet wat is zag toen ik die foto's zag maar ik bedoelde met zit er goed uit hoor dat die pony er beter uit ziet en ze zelf niet zo bol meet op dr pony zit.
met die foto's maken zou ze gaan springen maar is niets van gekomen en als ze les heeft van mij dan mag ze dr beugels niet zo kort hoor!
dat ze die pony zo trekt snap ik ook niet maar tis al een maand terug dat ze les heeft genomen! en dit heeft ze echt niet geleerd hoor.
maargoed of jullie mij geloven is dan maar de vraag en wat zou het ook.
amazingstar
ps pony loopt heel fijn en makkelijk aan de teugel wat zeg ik ontspannen!! zondaer dat ruk of pluk werk maar iemand zei ooit eens.
een gevorderde op een manegepaard is een beginner op het eigen paard!! en dat is waar!