Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pattypaard schreef:oh ok..is niet mijn bedoeling geweest hoor!
Pattypaard schreef:Heel
Kelloriejj schreef:Ik vind het niet echt een setje... Maar anyway... Leuk
Bobbielover schreef:zozo, Chingyi heeft wel veel geld voor setjes, maar niet voor een nieuw zadel.
Ag, commentaar is al gegeven.
succes ermee!
Elena schreef:hey,
je zit erg "ingedeukt"
probeer om mooi recht te zitten
en oje, je bandages zitten helemaal verkeerd!
hierkan kan je pony kreupel worden hoor!
en die martegaal zit ook veels te strak
jeetje, in elk toppic van jou, zie ik dat je fouten maakt
verder ben ik er ook mee eens, wel veel andere spulletjes kopen, maar ho maar, geen nieuw zadel!
vind de kleur van het setje trouwens niet zo mooi![]()
lichtblauw lijkt me mooier, maja wat jij mooi vind
Whisperke schreef:Dit is een topic om commentaar te geven. En dan mag dat ook wat tuig betreft. Ze mag best zeggen dat een ander zadel beter is en dat ze het setje niet mooi vind. Misschien de volgende keer anders geformuleerd. En ik denk dat Patty best begrijpt wat ze bedoeld, maar ja het setje is niet van haar!!

als ik op die foto naar haar oortjes kijk.. 
waar zou t zadel niet goedliggen dan? 

)
amie_x_mij schreef:wauw, ik bekeek net die foto's van jou op die witte chingyi, op badira..
Weetje hoe goed dat eruit ziet? Ze is echt wel goed bezig met paardrijden hoor, netjes lang en laag instappen.. oppakken.. Ze heeft ook een niet storende houding bij het springen.
En dan zitten jullie te zeuren dat ze niet het persoon is voor lesgeven. Volgens mij kan patty behoorlijk wat van haar opsteken hoor!
En dit vind ik opzich ook een leuk paardje hoor.. alleen tja het tuig is wat ouder.. en die martingaal is ook niet alles..
Maar zonder martingaal rijden valt ook aan te leren..
?
.
stomme ik!!!
horse_girl schreef:Hmm.. je plaatst toch ook foto's op bokt om commentaar te krijgen? Anders hoef je ze niet te plaatsen. Maar idd, niet alles hoeft tig keer naar voren te komen.
amie_x_mij schreef:wauw, ik bekeek net die foto's van jou op die witte chingyi, op badira..
Weetje hoe goed dat eruit ziet? Ze is echt wel goed bezig met paardrijden hoor, netjes lang en laag instappen.. oppakken.. Ze heeft ook een niet storende houding bij het springen.
En dan zitten jullie te zeuren dat ze niet het persoon is voor lesgeven. Volgens mij kan patty behoorlijk wat van haar opsteken hoor!
En dit vind ik opzich ook een leuk paardje hoor.. alleen tja het tuig is wat ouder.. en die martingaal is ook niet alles..
Maar zonder martingaal rijden valt ook aan te leren..
Nou iig erg veel succes.. kvind dat jullie erg vooruit zijn gegaan.. owja en leuke setjeswaar heb je die vandaan?

Henrike schreef:Als het je verzorgpony is dan kun je toch ook gewoon de martingaal eraf laten??Dit is niet erg prettig voor de pony, ze wordt constant in haar mond getrokken! Verder kun je duidelijk zien dat deze pony overbouwd is dus is het voor haar veel moeilijker niet op de voorhand te vallen! Mijn advies: probeer les te nemen met de pony!

noedel schreef:Ik moet altijd een beetje lachen om topics van jou..(niet banketstaaf bedoeld )
Je hebt het over "de achterhand eronder zetten", "zakken" en "Oppakken".
Maar niets van datgene kan ik uit jou foto's halen
Mag ik vragen hoelang je rijd?
commentaar waar je misschien t een en ander mee zou kunnen doen:
-Voeten iets verder in de beugels doen, zodat je wat meer grip hebt
-Beugels 2 gaten langer
-Benen aansluiten
-Rug recht maken
-kijken waar je heen rijdt
-Benen niet te ver naar achter leggen
-Niet over oppakken en zakken praten voor ze nagefelijk loopt