Ik zou wel de volgende keer iets om zijn hals doen waar je je aan vast kunt houden want het lijkt nu op de foto's alsof je je aan de teugel vasthoudt en dat vindt je pony niet zo leuk denk ik!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Billy schreef:Gut Stef, is jou niet hetzelfde gezegd toen je western aan het oefenen was met Jamaica?
Wat een afkrakerij toch weer. Het meisje heeft gewoon lol met haar ponietje het kind is verdikkie 13.
.
Ramona_lief schreef:ik vind het der niet echt uitzien sorry![]()
Als je Jockey wilt worden moet toch echt een grotere pony hebben eigenlijk zelfs een paard want als jij nu een beetje naar voren/plat gaat liggen op de nek van je pony zit je onderhand met je handen bij z'n oren ..
Lijkt me niet echt de bedoeling..
[edit] het lijkt me dat je nu juist heel erg afremt doordat je niet "op zijn nek ligt" ...
Kortom als je echt de Jockey sport wil doen zou je toch echt een grotere moeten
Het getuigt wel van veel lef dat je die foto's hier op bokt durft te plaatsen... Billy schreef:Gut Stef, is jou niet hetzelfde gezegd toen je western aan het oefenen was met Jamaica?
Wat een afkrakerij toch weer. Het meisje heeft gewoon lol met haar ponietje het kind is verdikkie 13.
Je zit namelijk vrij rechtop en legt je gewicht van wat je vanaf de foto's van zien op de voorhand.
Ramona_lief schreef:(helaas trekken ze ontzettend in de mond waardoor ik jou foto's der zelf nog veel vriendelijker uit vind zien!)
stef schreef:Ramona_lief schreef:(helaas trekken ze ontzettend in de mond waardoor ik jou foto's der zelf nog veel vriendelijker uit vind zien!)
Vind je het gek? Weet je hoe hard dat gaat? Die paarden willen volluit, en veel jockeys hebben tijdens de koers hun handen vol om het paard bij zich te houden zodat hij zich niet voor het eind van de koers kapot loopt. Bij houden, bijhouden bijhouden, en op het laatste punt vlammen. (een kennis van mij is prof. jockey, vandaar dat ik er weleens wat van mee krijg)
. Gaan ze of naar de slager of ze komen bij een recreatieruiter terecht vaak kunnen die er geen jaren houden omdat ze versleten zijn. Hoop verdriet en hoge dierenarst rekeningen [b] Dat is mijn mening er over