Mijn nieuwe paardje @ work (v. Jetset)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:36

zalk maar niets zeggen behalve 'leuk paard' zodat ik niet half vermoord word?

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 08:33

hihi verstandig....

Summertjee

Re: Mijn nieuwe paardje @ work (v. Jetset)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:06

leuk paard :)

PintoNatal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 19:44

Fijn dat het nu zo uitloopt met van die achterlijke reacties, van ik zal maar niets anders zeggen als leuk paard.
Heb ik iets erover gezegt dan over jullie "commentaar"?

anne1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:49

mooi paard hoor, zoals ik zover kan zien ook sterk achterbeen gebruik!
veel plezier met hem maar aan de foto's te zien lukt dat wel, echt leuk al die foto's hierzo!

miesie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 21:23

Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik die laatste echt een hele stoere foto vind! Vooral met al die mist om jullie heen enzo echt een leuke sfeerfoto

Het is idd jammer dat mensen zich ermee gaan bemoeien, jij neemt het commentaar heel sportief op en dan gaan andere mensen er een drama van maken

Over dat je gribaldi's niet met jet setters kunt vergelijken vind ik echt onzin.. Het is een paard hoor.. en paarden kun je met elkaar vergelijken het is alleen erg opmerkelijk dat gribaldi's vaak stuwen verder heb ik ze totaal niet vergeleken!

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:00

PintoNatal schreef:
Fijn dat het nu zo uitloopt met van die achterlijke reacties, van ik zal maar niets anders zeggen als leuk paard.
Heb ik iets erover gezegt dan over jullie "commentaar"?

Ach ja, op papier komen dingen soms anders over, en op bokt lokt dat vaak opvliegende reacties uit. Je zit er al langer, dus je weet inmiddels dat je dat niet te serieus moet nemen. Het paard staat lekker bij jou op stal en jij hebt er lol mee. De rest is toch onbelangrijk?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:26

Wat is dat toch met die Jet Set's en achterbenen?

moes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:29

[/quote] Euh...Zo hoort een paard te lopen hoor, vanachter lopen heet dat
mooi paard zeker, goed paard ook wat ik zo zie!! Je moet alleen iets minder bezig zijnmet je hand denk ik, het zou jammer zijn als je zijn goede beenwerk tegenwerkt... en zeker met een 4jarige... het andere is al gezegd... En ik geef marjoleyn absoluut gelijk.... succes ermee!
[/quote]

Haha ik denk niet dat jij het goed begrepen hebt.
Het is juist helemaal niet de bedoeling dat een paard zijn achterbenen (te) lang laat staan, dan komt de achterhand er achteraan (blijft achter) en dan loopt hij dus niet van achter erbij.
Bovendien hoort een paard dragend te lopen en zich niet te duwen van achteren.

Ik zeg niet dat dit paard dit allemaal in een keer perfect hoeft te kunnen hoor, het is nog maar een jonkie, maar hij komt zo wat vreemd over op de foto.
[/quote]

Ow jah dan heb ik het verkeerd begrepen, heb je soms wels alst getypt staat..... Ik ben het er wel mee eens wat je zegt maar ik vind dit wel raar om dit over een 4 jarig paard te gaan zeggen. ik vind dit juit een goed begin voor een jong paard... en ik vind het trouwens ook niet bepaald gepast dat sommige mensen hier elkaar weer eens lekker voor dom zitten af te schrijven. Maar goed..

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 10:38

Ja het hoeft echt niets te zeggen of het nou een jetsett is of gribaldi!Het hangt er ook vanaf wat voor merrie je er voor zet..En ik heb genoeg Gribaldi's en Crack C enzo gezien die ik helemaal niet bijzonder vind..En dat je van een wat gewonere hengst soms echt wel uitschieters hebt.Hoeft echt niets te zeggen!!!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 12:26

Ik vind hem een mooi paard. Hoe hoog is hij? Want volgens mij ben jij best wel lang, of niet? Is er wat met Natal aan de hand?

Verder vind ik dat je niet kan verwachten dat een jong paard dat iemand net heeft meteen perfect loopt.

Edit: En sommige mensen laten zich wel erg kennen. Jeetje, wat zitten er kinderachtige reacties tussen zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 12:47

ik vind het een leuk paard, en ik hoop dat je er ver mee komt. laat ide hier maar eens een poepie ruiken!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 17:11

Ptries schreef:
Ik vind hem een mooi paard. Hoe hoog is hij? Want volgens mij ben jij best wel lang, of niet? Is er wat met Natal aan de hand?

Verder vind ik dat je niet kan verwachten dat een jong paard dat iemand net heeft meteen perfect loopt.

Edit: En sommige mensen laten zich wel erg kennen. Jeetje, wat zitten er kinderachtige reacties tussen zeg.

Dankjewel,
hij is ongeveer 1.75m, jaik ben ook heel erg lang, ik ben 1,80m. Natal staat nu 9maanden in de wei met HKO wat behandeld is geweest, maar niet heeft mogen baten, nu geniet hij lekker in de wei.

figofrvr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 18:51

Leuk paardje hoor