Showtime... Piropo en Cloor @work met o.a. Garocha (HCK)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:44

Gave foto's joh, nu baal ik helemaal dat ik het net gemist heb! En idd die 6e foto, dat achterbeen

Wat een heerlijke billen en nek heeft hij toch he

Supercombi!

daantje88

Re: Showtime... Piropo en Cloor @work met o.a. Garocha (HCK)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:52

Heeyheey,
Hier Danielle van Omar sta ook op Hck
Echt een superstoer beesie en die show was ook super om naar te kijken
Tot op stal dan maar

clorisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 09:58

Chica; echt zonde dat je te laat was, nou moet je de volgende keer maar meegaan

Danielle; thanks, altijd leuk om te horen dat mensen het goed vonden om te zien

Lins_Vetra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 10:35

Super gave foto's.. Mijn moeder wil dit uiteindelijk ook doen met haar anda.. We zijn nu bezig met 1 hand.. Ze protesteerd nog flink .. Hoe lang heb jij er over gedaan voordat hij de hulpen perfect kon?

clorisJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 13:39

Lins_Vetra schreef:
Super gave foto's.. Mijn moeder wil dit uiteindelijk ook doen met haar anda.. We zijn nu bezig met 1 hand.. Ze protesteerd nog flink .. Hoe lang heb jij er over gedaan voordat hij de hulpen perfect kon?

Poeh.... over welke hulpen hebben we het dan?..... het paard moet eerst alles beheersen en goed begeleid worden voor ik met 1 hand ging sturen hoor, de Garrocha kwam ook pas NAdat het paard de basis hiervan goed had

Lins_Vetra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 14:36

cloris schreef:
Lins_Vetra schreef:

Poeh.... over welke hulpen hebben we het dan?..... het paard moet eerst alles beheersen en goed begeleid worden voor ik met 1 hand ging sturen hoor, de Garrocha kwam ook pas NAdat het paard de basis hiervan goed had

De basis is al onder controle.. Dueña vindt engels dressuur alleen niet zo interessant, vandaar de overstap op de stok

We reden voorheen op een pelhem, nu rijden we alleen op de onderste teugel (we willen een 'scharenbit' gaan kopen van de zomer in spanje), en dat vindt ze nog niet zo leuk

clorisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 09:00

Mag ik vragen waarom er een pelham inhing en waarom er alleen op de onderste teugel gereden werd/wordt?
Hoe loopt ze normaal, dus op een normale trens? en waarom een scharenbit? Afbeelding

Ja sorry voor de vragen maar daar ben ik dus echt heel benieuwd naar, want ook op een bitje moet je dit kunnen doen, dat bedoel ik dus met de basis van dit werk