Billy en Kiwiko @ Tyrza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:27

nouhouhou :D

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 11:03

Tsja helaas Kim, en hij is niet te koop

Kaiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:26

Goooooo mod-team

Maar dat vind ik wel zielig voor Kim hoor, Billy

Hippique4you

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:24

Ik snap niet waarom Bas hiervoor een ban krijgt??

Ik kan Kiwiko ook niet echt geweldig zien zitten. Veel te veel onderuitgezakt en ook nog eens naar beneden kijken.

Juist omdat jullie zeggen dat dit paard hoog op geeft, snap ik niet dat ze zo gaat zitten??

Ook de handen hebben kennelijk geen vaste plaats? Ziet ernaar uit dat je vaker zonder beugels zult moeten oefenen Kiwko...

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:49

Bas heeft een ban gekregen om andere posts......... niet alleen om deze.

wellicht kan jij beter zitten op dit paard, ik in iedergeval niet

en zonder beugels oefenen deed ik 20 jaar geleden, en hedendaags ook zo af en toe........

mijn handen kan je geen commentaar over hebben, ik heb namelijk echt een hele vriendelijke hand......... en dat kan je aan iedereen navragen die mij ooit heeft zien rijden

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:57

foto's blijven altijd een moment opname, en deze foto's zijn vaak op het verkeerde moment gemaakt, dat je net gaat staan en het paard net knieactie heeft, dat worden gewoon geen mooie foto's.
Verder vind ik het totaal geen storend beeld en ik weet hoe lastig het is een tuiger lekker over de rug te laten lopen (zie profiel )

Vind dat je hem goed aan het lopen hebt, en bokkers reageren op de foto's, en daarcan kun je niet afleiden hoe 'goed of slecht' iemand rijd

Damber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:24

Wat een commentaar weer.... iedereen weet het beter. Jammer hoor!

Nu weet ik wie Kim is.. en ze is geweldig.... harde handen kent ze niet... en heb haar al regelmatig zien rijden. Ook ben ik mee geweest naar Tyrza en daar wordt niets over haar handen gezegd... Kim vooral zo doorgaan .... en veel plezier met Apekoppie.. hihihi

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:06

Damber schreef:
Ook ben ik mee geweest naar Tyrza en daar wordt niets over haar handen gezegd...

Beter opletten Damber Ik ben juist heel streng op Kim haar handen omdat ze eigenlijk te vriendelijk is

Ach, foto's zijn momentopnames en kunnen weinig zeggen van wat er op dat moment gedaan of gezegd is.

Ik vind het gewoon heel leuk dat Billy haar paard eens heeft uitgeleend en in dat groepje waar Kim in meeliep waren er in totaal 3 hele verschillende rassen, namelijk een fjord, een tuiger en een kwpn'er.

Het was een ontzettende uitdaging voor iedereen en ik denk dat het goed is geslaagd En ondanks de verschillen in rassen, kon je toch zien dat zij veel overeenkomsten hebben

Damber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:16

[[/quote]
Beter opletten Damber Ik ben juist heel streng op Kim haar handen omdat ze eigenlijk te vriendelijk is

Ik bedoelde het ook in de zin van... er wordt niets over harde handen gezegd.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 10:19

Als ik geweten had dat Kim harde handen had gehad, had ik Bill niet uitgeleend. Trouwens, dat zou Bill ook niet pikken denk ik

BertinaBvd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:31

Ziet er goed uit
Hoorde van roosje84 dat ze de clinic heeft meegereden
staat bij mij op stal
lijkt me erg leuk om een keer te doen

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:43

Ik vind het aardig uitzien voor iemand die de 2e keer op een onbekend paard zit! Wel naar voren blijven kijken he Kim

Btw, dat iemand die les geeft het zelf misschien niet perfect doet, wil niet zeggen dat diegene geen les kan geven! Daarbij weet ik zeker dat Kim goed les geeft

Zip

Re: Billy en Kiwiko @ Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 09:25

haha leuke foto's! Leuk om Billy ook weer eens tegen te komen

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 09:32

Tyrza schreef:
Damber schreef:
Ook ben ik mee geweest naar Tyrza en daar wordt niets over haar handen gezegd...

Zag je juist heel goed in de galop terugkomen, toen ik eingenlijk mijn teugels meer oppakte in de galop, zodat hij daar als het ware wat steun aan had, ging hij gelijk veel beter galopperen.........