Sarabande in de les met Zwelgje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 00:58

Ziet er prima uit dames!! gaaaagoeehoee

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 09:17

Sorry voor mijn oververhitte reactie, het is precies zoals Sarabande het al zegt
Ben gewoon heel trots en uit dan dan op deze manier, that's all.
Prachtige foto van d'r koppie is dat he.

Groetjes!!!

Stephany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 09:52

Geeft niet hoor Zwelgje, ik begrijp dat ook wel, ik kan dat zelf ook hebben als ik echt trots ben, dan uit ik dat ook zo op mijn eigen manier , en dat kan dan voor een ander misschien "overdreven" overkomen, maar het is gewoon uiting van je eigen positieve gevoelens, eindelijk na een behoorlijk moeilijk begin, op je eigen manier iets bereikt te hebben...van mij mag je terecht trots zijn hoor!!

Aimee

Re: Sarabande in de les met Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:28

Nou Zwelgje, daar lijkt zeker verbetering in te zitten (voor zover dat vanaf foto's te beoordelen is natuurlijk)
Veel succes verder op concours!

Naar één ding ben ik wel benieuwd - en dat is zéker niet aanvallend bedoeld maar echt gewoon een vraag - namelijk naar aanleiding van een vraag over wat je moest/mocht starten met Saar die ik een tijdje geleden vluchtig gelezen had. Was de conclusie daaruit dat je versneld mag promoveren t/m Z1? Ga je dus lekker op je gemakkie de klasses door en over als het je uitkomt?

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:38

Aimee schreef:
Nou Zwelgje, daar lijkt zeker verbetering in te zitten (voor zover dat vanaf foto's te beoordelen is natuurlijk)
Veel succes verder op concours!

Naar één ding ben ik wel benieuwd - en dat is zéker niet aanvallend bedoeld maar echt gewoon een vraag - namelijk naar aanleiding van een vraag over wat je moest/mocht starten met Saar die ik een tijdje geleden vluchtig gelezen had. Was de conclusie daaruit dat je versneld mag promoveren t/m Z1? Ga je dus lekker op je gemakkie de klasses door en over als het je uitkomt?

Dank je!

Even een antwoord op je vraag: Ik heb toen gebeld naar het KNHS en moest toen meteen L2 starten. Ik was begonnen in L1 en dat was fout. Maar goed, geen man overboord en dus L2 gestart.
Ik mag niet versneld promoveren naar Z1 maar wel naar M1 omdat ze al M1 gestart is. Als ze een wp gehad had dan had ik wel meteen naar het M1 over gemoeten en had ik ook geen L2 meer mogen starten. Ben wel blij dat dat wel mag hoor.
Dus in principe moet ik de klassen M1, M2, Z1, Z2 uitrijden tot 10 winstpunten. Ik mag maar 1 klasse versneld promoveren (L2 - M1).

Groetjes!!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:41

Da's duidelijk Zwelgje!
Lekker doortrainen en doorstarten dus?

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 14:49

Aimee schreef:
Da's duidelijk Zwelgje!
Lekker doortrainen en doorstarten dus?

Yep. In principe gaan we wel proberen nog in december M1 te starten als het allemaal even mee zit. Het moet wel kunnen natuurlijk, ze is er nog niet helemaal klaar voor. Ik mis nog wat controle in de contra en in het schouderbinnenwaarts linksom verliest ze nog teveel impuls + de aanleuning moet nog beter want daar worden we in het M op afgerekend en helemaal vanaf het Z.
Maar ik denk wel dat wanneer die dingetjes onder controle zijn en Saar laat me er aan zitten dat we dan in principe redelijk vlot de M moeten kunnen doorstarten.
We zullen het de komende maanden wel zien hoe e.e.a. zich evolueert

Sylf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:53

Blij dat het goed gaat .
HET IS EEN PRCHTPAARDJE !