Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nadua schreef:Whisperke schreef:sow dat ziet er goed uit. Maar alleen dat in het bos met een onervaren paard. Die zal er wel vaak zijn afgevallen dan!! hebben ze wel de ruimte om te vluchten. echt knap
Ik ken deze methode ook. Ik vind het ook wel een goede methode. De paaden zijn buiten vaak zo overdonderd dat ze niet eens in de gaten hebben dat er iemand op zit en wat er met ze gebeurd. De reactie is ook vaak niet dat ze gaan rennen, omdat ze zo met alles om hun heen bezig zijn.
Maar ziet er super uit. Mooi paard
Maar je paard pakt het allemaal goed op zo te zien. Super!

Levy schreef:De beredenatie betreffende de sporen is: ze moeten ten alle tijden voorwaarts gaan...
Dan heeft hij liever te veel aan spullen mee ( zweep en sporen) dan 1 x iets te weinig....waardoor je weer terug bij af bent...

MissHIS schreef:Wat leuk zeg!! Ziet er goed uit! Is het veulen al naar Zwitserland (dat was t toch?).
Sorane schreef:Ik vind het een prachtig paard.
Ik kan me de bedoeling van zijn manier van beleren wel voorstellen. Ik kan er alleen niet achterstaan.
Moet het paard het in haar hoofd krijgen, hij valt dan is ze weg met alle gevolgen van dien.
En die sporen... Tja ik hou er niet van om een jong paard meteen te berijden met sporen.