wauw!! wat geweldig om te zien VD ! en vooral met een fries haha!! vind ut een lekkerding! de 2de ? wie is dat? familie van hem? een BERGGEIT(het lijkt heel ergens anders op ) ? haha! grapjas!!
gaaf beest echt een mooie kleur zwart ook knap hoor al die kunsjes kheb zelf een hengst (en ook git zwart met manen die op 4 cm na de grond raken) en die wil ik het graag ook leren
Wat een leuke reacties weer! Dank jullie wel! En hij heeft idd een heerlijk koppie, daar wordt ik ook telkens weer verliefd op De eerste Jauke-fan is trouwens een feit Kan al een fanclub gaan oprichten
whoo,, mooi friesje! Ook stoerr dat die al die dingen doet, zoals doekje zwaaien en als berggeit staan Compliimenten.. echt mooii paardje.. wou dat diie van mij was
Wat een leuke foto's weer.....en wat heeft ie weer veel bijgeleerd (sarcastisch)!!!! Vooral die ene foto vind ik zo leuk....die na die ene komt die ik ook al niet kan zien....
Sorry Danielle...ik kan ze niet zien...had je toch gelijk gisteren. Ik wacht wel even of ze het nog gaan doen