Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:maar ja, sommige mensen MOETEN nu eenmaal commentaar hebben op een ander en denken dat ze het zelf beter kunnen.
veel succes nog met je paardje! mariz schreef:wat ik eruit begrijp op het eerste filmpje, is dat de ruiter probeerd het hoofd hoger te houden, omdat het paard ze hoofd zowat tussen zijn benen plaatst, mocht hij dan gaan bokken dan ben je hem kwijt.
op het laatste filmpje had de man in het midden meteen met de zweep moeten gaan wapperen en hup drrrraf! voorwaarts!!! moeten zeggen.
zo zal het paard automatisch naar de hoefslag wijken en al actief zijn.
zelf vind ik dit een tikkeltje onprofesioneel overkomen, er mist gewoon een heleboel activiteit, daarbij doel ik vooral op de helper die moet het paard voorwaarts houden!!
nu word de ruiter aan ze lot overgelaten en dan krijg je dus dit!
Rowy schreef:Ik vind het nogal meevallen hoor, ik zie dr wel trekken, maar dat is volgens mij omdat het paard af en toe veel te diep duikt. Ze probeert hem dan te corrigeren. Veel mensen zeggen dan van laat hem toch lopen, maar als een paard eenmaal zich zoiets aangeleerd heeft, probeer het dan maar eens af te leren als je het eerst steeds toelaat. Ik vind het by the way een supermooi paardje.
Citaat:mijn instructrice is madeleine vrees. voor diegene die haar niet kennen: rijdt op dit moment verdienstelijk grand prix. ik heb zelf vele jonge paarden zadelmak gemaakt. bij meerdere grand prix ruiters gereden en gewerkt. zelf heb ik ongeveer 10 paarden op Z niveau meegereden en twee paarden in het ZZlicht. ben haast elk weekend op wedstrijd en rij altijd bovenin mee. Ben 3 x gelders kampioen geweest, 1x reserve kampioen op het N.K. en stamboek kampioen van het NRPS. Dus wie gaat mij nog vertellen hoe ik een paard moet rijden. Doe dit dan eerst maar eens na.
maar dan zal ik het even uitleggen: mensen die een paard bij mij neerzetten om te rijden willen graag dat dat in een maand gebeurd. en
terecht
want het kost genoeg. dus wees eens eerlijk dan heb je niet zoveel tijd om een paard super braaf gereden te hebben. ik heb zelf meerdere paarden die ik zelf heb ingereden naar het Z gereden dus ook met dit paard komt dat best goed.
Citaat:maar ja, sommige mensen MOETEN nu eenmaal commentaar hebben op een ander en denken dat ze het zelf beter kunnen. Dit slaat niet alleen op jou maar op iedereen die hetzelfde denkt als jou.
en heus, ik zie echt wel ergere dingen. er zijn genoeg mensen die hun paarden veel erger rijden en veel erger straffen als ze het niet goed doen of als ze de ruiter niet begrijpen.
Citaat:luister goed paarden verpesten doe ik niet, dat laat ik wel aan andere mensen over.
Citaat:ik weet niet of je de andere berichtjes hebt gelezen maar zoveel tijd heb je niet als mensen een paard bij je neerzetten om hem te beleren.
Citaat:jeetje zeg, weer echt een bokt topic he. 10x het zelfde herhalen en maar lekker blijven zeiken.Waar zijn jullie filmpjes dat jullie een paard aan het inrijden zijn. Plaats ze effe dan kan de TS jullie ook lekker effe afzeiken.
Citaat:sommige mensen snappen nog steeds niet dat ze eerst naar hun zelf moeten kijken.
Citaat:ik bereik z DUS ik doe het goed.
Citaat:er zijn genoeg mensen die vinden dat het super gebeurd. en wat kun je eigenlijk zeggen van 1 zo'n filmpje.

Zeg het maar gewoon; Dit lijkt nergens op. Kun je niet beter op een mountain bike stappen. Trek je daar het stuur er maar af.
Zeg het maar gewoon; Dit lijkt nergens op. Kun je niet beter op een mountain bike stappen. Trek je daar het stuur er maar af.

wesleyz2 schreef::(Zeg het maar gewoon; Dit lijkt nergens op. Kun je niet beter op een mountain bike stappen. Trek je daar het stuur er maar af.
daar kun je net zo hard tegen aan schoppen als je wilt.Zeg het maar gewoon; Dit lijkt nergens op. Kun je niet beter op een mountain bike stappen. Trek je daar het stuur er maar af.
daar kun je net zo hard tegen aan schoppen als je wilt.Zeg het maar gewoon; Dit lijkt nergens op. Kun je niet beter op een mountain bike stappen. Trek je daar het stuur er maar af.
daar kun je net zo hard tegen aan schoppen als je wilt.![]()

Charlotjuuh schreef:Als ik naar de andere filmpjes kijk op je profiel (bij het inrijden van visca) dan schop je helemaal niet. Waarom doe je het dan bij dit paard wel?
@Impala : een schaduwaccount of een dubbelganger?
Citaat:Charlotjuuh schreef:
Als ik naar de andere filmpjes kijk op je profiel (bij het inrijden van visca) dan schop je helemaal niet. Waarom doe je het dan bij dit paard wel?
@Impala : een schaduwaccount of een dubbelganger?
Omdat dit 2 verschillende paarden zijn Viscaria was ten eerste meer in conditie omdat die al in training had gestaan voor de stamboekkeuring.
En Oleander heeft alleen maar veulentjes groot gebracht.Dan de bij Viscaria is ook looplustiger dan Oleander.
En Impala is geen schaduwaccount
Citaat:verder ben ik het helemaal met Heleendje eens...
Ik ook wel eigenlijk.