actiefoto's military .. de moeite waard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 21:10

Astragirl schreef:
Hha, ik ga normaal elk jaar kijken, maar nu net niet. Is altijd spectaculair om te zien. Maar soms ook veel ruiters die beter nog wat oefenen in de binnenbak... Maar het is blauwe zaal hé

haha inderdaad daar kan je niet omgaan

waar rijdt jij wel ?

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:17

Ooh wat een gave foto's, ik krijg gelijk weer zin om mee te doen!
Er is wel veel gebekketrek, vind ik.. Daarom is die dressuurbasis zo belangrijk he.. sturen met láge hand.. Ach ja..
Complimenten voor de fotograaf!

Kiwipitje

Re: actiefoto's military .. de moeite waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 15:34

bonitobol schreef:
Charlotjuuh schreef:
Mooie foto's
Die lipton is een mooie pony!
En mogen ze daar zomaar met sporen op een manegepony rijden (sloeber)?

jah tis de blauwe zaal é ...

http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?a ... wVk4jiqhIA

Bij jullie rijden ze zo te zien ook gewoon met sporen dus denk niet dat je dan meteen zo negatief hoeft te doen over een andere manege waar dat gebeurt.

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 16:28

@manon88 : dat is missblue op bokt met haar eigen paard !! En die staat niet gestald in hof ter ede .. Dus .. Vraag eerst voor je zo fel reageert !!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 16:52

leuke foto's hoor, bij mij mislukken altijd foto's van het springen altijd te vroeg of te laat haha

ook een leuk terrein trouwens met mooie hindernissen

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:02

bonitobol schreef:
Astragirl schreef:
Hha, ik ga normaal elk jaar kijken, maar nu net niet. Is altijd spectaculair om te zien. Maar soms ook veel ruiters die beter nog wat oefenen in de binnenbak... Maar het is blauwe zaal hé

haha inderdaad daar kan je niet omgaan

waar rijdt jij wel ?

Ik rij in onze eigen piste en alleen alst vriest in de blauwe zaal, ik ken goed een mesije dat daar lesgeeft.

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 18:41

@ Bonitobol: Dan rijden jullie dus niet met sporen. Weet verder niet hoe en waarom, maar waarom zitten jullie de hele tijd zo ongelofelijk negatief te doen over De Blauwe Zaal?

BlueMilk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:17

Omdat er gewoon niet veel positiefs te zeggen valt over de Blauwe zaal...

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:40

Dat was al te merken maar waarom is dat zo of is dat gewoon voor de zoveelste keer weer rivaliteit tussen verschillende stallen?

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 20:54

Mijn mening, voor ik in Hof ter ede reed ben ik een paar lessen gaan volgen bij de blauwe zaal, het was toen zomer en we zaten met een hele grote groep in de les, van zo'n 16 tot 20 ruiters! Dit vind ik dus echt al niet kunnen. Ik kwam daar toe en kon al niet meer meerijden hun paarden waren 'op'.
Ten tweede: hun paarden staan in krotten van stallen staan er echt heel mager bij (toch toen ik de laatste keer ben gaan kijken) en de stallen worden niet veel uitgemest alleen maar stro bijsmijten als gevolg dat ze op bergen stro staan.
Ten derde: het is normaal een manege maar de meeste die daar rijden gaan daar om in de kantine te zitten en zich te 'bezuipen' tot ze ladder zat zijn en sommige zijn dan nog in staat om nog een uurtje met hun paard te 'rijden'

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:00

Inderdaad, En ik vind dat hun lessen ook niet zo best zijn..(heb er zelf ook nog gereden) ,
Zoals Missblue ook al zei rijden ze daar met 10 à 20 ruiters in 1 les!
En toen ik meereed in de lessen moest ik altijd achteraan rijden ... en ik reed maar gewoon mee .die vent zei nix tegen me of ik het goed deed of niet ..en als ik dan wat vroeg aan hem dan zei hij dat er nix mis was ..terwijl ik zelf wist dat ik wel iets mis deed Nou ja zo van die dingen hé .. En idd de paarden staan er redelijk mager ook niet zo best dus en inverband met die stallen uitmesten klopt het ook wat Missblue zegt ..

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 21:09

@manon88 : en dan doe ik ook nog even mijn zegje.. Ik kan enkel en alleen bevestigen wat missblue en alison zeggen. Het is één en al commerciële boel .. kijk ik noem een manege niet graag zo , maar het is een "paardenfabriek" .. oh ja , i p v zadeldoeken leggen ze dweilen onder de zadels van de manegepony's .. De paarden en pony's staan op bergen stro en stront .. de eigenaarspaarden iets minder .. De paarden staan opvallend mager en hebben vaak een te kleine box ten opzichte van het paard zijn grootte ..

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:10

bijna alle stallen zijn tochtig en de paarden zijn niet goed getraind. En zoals missblue zegt, zich bezuipen kunnen ze als de beste! lol

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:22

Ok dan weet ik nu waarom jullie die manege niks vinden . Het was ook maar een vraag hoor. Grote lessen hoeven niet altijd een nadeel te zijn.. niet iedereen heeft geld voor lessen met maar een paar mensen erin (zijn meestal flink duurder) maar het is inderdaad wel belangrijk dat de stallen en paarden schoon zijn en dat er niet gedronken wordt voor het paardrijden. Ben ik het wel mee eens..

BlueMilk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:26

De lessen daar schelen maar een paar euro's in vergelijking bij ons waar we maar met zes in een les rijden..

Xx_Marleen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:29

woooow die lipton is egt zo mooi,

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:40

Tja.. bij ons in de les rijden ook wel eens veel mensen (soms 12 ofzo) maar het is verder wel een heel goede manege. Rij er ook al 13 jaar ofzo. In de springles zitten wel maar 6 mensen ongeveer. Kan echt geen manege betalen waar ik maar met 6 in de les zit en het is er heel netjes en gezellig.

laverite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 20:52

Manon88 schreef:
Tja.. bij ons in de les rijden ook wel eens veel mensen (soms 12 ofzo) maar het is verder wel een heel goede manege. Rij er ook al 13 jaar ofzo. In de springles zitten wel maar 6 mensen ongeveer. Kan echt geen manege betalen waar ik maar met 6 in de les zit en het is er heel netjes en gezellig.

Nja .. ik ben nog altijd van het principe dat ik 6/7 een maximum vind maar als jij tevreden bent is alles ok hé

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 19:40

mag ik vragen wat jij dan voor een uur les betaald?

ik rij namelijk altijd maar met z´n 5en in de les en per uur kost dat 7 euro.
Bij ons rijden we gewoon niet in grotere groepen van ± 6 en een enkel keertje 7 personen.
En ik vind dat het goed te betalen is.

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-05 20:00

yvotje14 schreef:
mag ik vragen wat jij dan voor een uur les betaald?

ik rij namelijk altijd maar met z´n 5en in de les en per uur kost dat 7 euro.
Bij ons rijden we gewoon niet in grotere groepen van ± 6 en een enkel keertje 7 personen.
En ik vind dat het goed te betalen is.

Ik betaal 10 euro per uur. Maar hoe is het niveau van je les? Staat de lesgever gewoon wat te banketstaaf of is ie echt serieus met de les bezig ?? Want zooo heb ik er ook al vaak gezien .. jammergenoeg.

Belker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:09

Oud topic, slotje