Wat leuk dat je zusje er ook mee rijd!
Mijn E-pony heet Xantos. De namen passen wel bij elkaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(joaah patos is mooi haha)
patos schreef:Haha, heb je je alweer ingeschreven bij Alja dan? Pas maar op dat je niet bij Stasia komt! Wist je trouwens dat Marije binnenkort nog een paar keer komt lessen op patos?
k glim hier van trots
dat is redelijk in de binnenstad...
)
konyn schreef:oh ingeborg als je op kamers wilt in utrecht, mijn familie (eigenljk doet mijn vader dat) beheert 2 studentenhuizen in de kievietstraatdat is redelijk in de binnenstad...
als je wilt kan ik misschien wel wat voor je regelen
xxx marije
misstwinkel schreef:heeej ingeborg!!
als marije komt lessen kom ik wel foto's maken ( metvolle batterij)
maar ziet er goed uit hoor
Venetia schreef:Het ziet er erg goed uit, echt Z2 waardig, mooi beeld!
Die handen daar gaat je instructeur voordat je start ook nog wel klappen voor uitdelen dus dat hoef ik nu niet te doenmaar verder is er weinig op aan te merken.
Noukie schreef:hey!
bevalt het bit?
enne...was het nou echt Bob waarmee je in je intro groepje van je studie zat?
ontopic: ik vind het nette foto's en zoals al gezegd is: die handen komen heus wel goed (en volgens mij, op het moment dat je bij A de rind in rijdt zit je vanzelf netjes)
Ik ben ook van plan om daarop de eerste paar keeer Z2 te starten
patos schreef:konyn schreef:oh ingeborg als je op kamers wilt in utrecht, mijn familie (eigenljk doet mijn vader dat) beheert 2 studentenhuizen in de kievietstraatdat is redelijk in de binnenstad...
als je wilt kan ik misschien wel wat voor je regelen
xxx marije
Dat houd ik zeker in mijn achterhoofd, wil tegen de zomer misschien wel op kamers en dan is het altijd handig als je wat contacten hebt
je achterbuurmeisje zocht ookal iets haha
Moet Patos nu echt een keer in het echt zien! masja schreef:Gaby als je plaatjes gaan maken ga ik graag meeMoet Patos nu echt een keer in het echt zien!
masja schreef:Zeg sturen we geen PBtjes meer als je mooie foto's plaatst
Wat ziet Patos er super uit!!
Gaby als je plaatjes gaan maken ga ik graag meeMoet Patos nu echt een keer in het echt zien!
, niet aan gedacht. Bedankt voor het compliment! Hartstikke leuk als je ook mee komt, maar dan ga ik eerst even zorgen dat Patos écht op Z2-niveau loopt
Elisa2 schreef:Mooie foto's hoor,ziet er netjes uit! Wat voor een afstamming heeft je paard?
Elisa2 schreef:Mooie foto's hoor,ziet er netjes uit! Wat voor een afstamming heeft je paard?
: Patos is Domingo x Derrick x Lucky Boy xx
mooi paardje