Pinky & Fellow @ oefen spring parcours

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce

Re: Pinky & Fellow @ oefen spring parcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:59

Gave foto's van je 2 knappers! Leuk dat je met je eigen trailertje er heen bent gereden! Zijn mooie foto's geworden

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 20:04

Bedankt allemaal weer voor de vele LEUKE! antwoorden! Heb gister nog even willen reageren maar dat zat er helaas niet in, dus nu nog maar even..

Lubbie:
Klopt, viel mij ook niet tegen. Zijn tacktiek ligt ver achter op die van Pinky maar hij is niet zo snel onder de indruk van nieuwe dingen en is gewoon lekker rond te sturen..

Myra1:
Klopt heb je helemaal gelijk in! Zal er voortaan op letten..

Isaatje16:
Klopt, Fellow was vreslijk gespannen de eerste tijd. Later werd hij ontspannener maar toen was ik het parcours aan het bouwen en daarna zijn we gaan springen, dus heb ik geen foto's meer geschoten van het dressuren..

Lieke:
Toch rijdt Wieke veel en veel korter dan de meeste die hier op stal lopen. Ik geloof pas 2 jaar ofzo. Waarvan ze pas 1 jaar (bij ons dus) springt. Die heeft er iig wel gevoel voor, als je het mij vraagt

Fairie:
Haha ja ik had al tegen je zusje gezegd dat we daar gingen oefenen maar ze was weg zei ze, anders was ze komen kijken.. Maar je bent van harte welkom om zo een keer langs te komen hoor!

Love_sander:
Klopt . Laura is nooit zo'n spring held geweest dus ik vond het al heel knap dat ze dit zomaar deed! Beetje spanning dus nog maar dat komt met wat oefening ongetwijfeld goed

Cynthy:
Haha ja Wieke kent dr kapstokjes. Maar het is oh zo moeilijk ze in te houden

Toushi:
Op de schimmel (Fellow) is laura, tijdens het springen. Maar dat maak niet uit Zie oa het bericht tegen love_sander iets hierboven..

Cauvrasky:
Ik geloof dat dit 1.20 was. Pinky is zelf 1.15 ong

Ukkiepuk:
Haha dank je wel. Kiezen hoeft ook niet hoor Hoewel Pinky voor mij altijd op 1 zal blijven staan zou ik Fellow ook niet graag meer missen..
Fellow is idd nog hengst. En kan zich daar ook nog wel eens naar gedragen ja (op nieuwe tereinen, nouja nieuw, de week ervoor was hij er onder het zadel geweest maar dat is natuurlijk nooit zo spannend als met trailer ).

mamamarjon:
Hahaha ja je had hard mee moeten slepen. God wat waren die krengen zwaar!

Voor de rest: Bedankt allemaal en Pink en Fell zullen blij zijn dat ze er weer een stel fans bij hebben

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:44

weer kij leuke ft0ws kim... ik zat idd weer te w88 op een paar f0t0s van pink en/of fel op b0kt 0okal sie ik se iedere dag...haha ik ben 0ok fan van pink en fel h0or maar ik blijf de gr0otste fan van j0ly ghihi nja ik spreek je n0g wel 0p stal 0f 0p msn

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:52

Echt leuke ponies! Ziet er allemaal goed uit.
Over de grootte van de ruitertjes heb ik niets te zeuren. Ten eerste valt het wel mee en ten tweede is het erg moeilijk om goed rijdende kleine kindjes te vinden.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:57

ilovisjoly,

MSN-taal is op bokt niet toegestaan. De reden hiervoor is dat dergelijke berichten, zoals deze bovenstaande van jou, niet fijn te lezen zijn voor de meerderheid vande gebruikers.
Hier dus ook het vriendelijke verzoek om vanaf nu alleen berichten te plaatsen in het normaal leesbaar Nederlands.
Alvast bedankt!

smoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 13:25

Hej..

leuke paardjes:)
en het gaat alleem aardig goed:D
Veel plezier verder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 15:03

Haha leuke pony's man!
Ik kwam na jullie dan denk ik op oefenterrein, want hindernissen
stonden dus precies zo
Op welke rijd Elke nu eigenlijk? (heeft een keertje bij ons op
de friezen gereden!)
groetjes

AgNesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:05

Hey Kim,

Leuke foto's ! Ik vond het jammer dat ik moest werken, had het graag gezien, zeker omdat het zo dichtbij ons was.

Groetjes, Agnes

Anouk04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 17:16

Hey, wat een ontzettend stoere pony's zeg!!!Altijd leuk om de foto's te kijken van die beestjes!....
Ik wil niet zeiken ofzo maar miss gewoon een kleine tip voor dat meisje die met Fellow springt....ze gaat goed met haar bovenlichaam mee met de sprong, ze zou dan alleen wat in haar beugels mogen gaan staan...heeft de pony ook nergens last van(als ie dat nu miss zou hebben...)

Veel plezier nog met die stoere beestjes
groetjes

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 17:21

Robijntjah:
Hahaha ja ik dacht, zal ik ze nu allemaal weer afbreken? Maar vantevoren stonden er al een stel kris kras en vorige week stond er ook een parcourtje (daar moest het althans op lijken ) en aangezien dit een mooi oefenparcour was besloot ik hem te laten staan. Heb jij hem ook nog gesprongen?

Elke rijdt op Spikey. Geen van deze dus maar hij lijkt behoorlijk op Pinky . In het profiel van Mandonya kun je wel foto's van hem vinden en op mijn website (www.pink-horizon.nl) staan er ook een paar in het fotoboek.

Agnesje:
Misschien maar goed want Tessa hefeft vast verteld hoe hard ze moest slepen...? En dan had je ongetwijfeld mee mogen helpen!

FonzieFloor:
Bedankt voor je complimenten Zie oa mijn vorige bericht, daar vertelde ik iets over Laura (en Wieke) dr zit..

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:52

is dat schimmeltje nog hengst?
erh leuke foto's, en luek pony's!!!
Die meisjes boffen maar, zo vroeg al op zulke leuke pony's beginnen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 19:02

Ja Fellow is nog hengst..