?Veel succes verder, en update ons regelmatig eens over zn vorderingen
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
.
Ik heb gisteren ontdekt dat het niet de handigste kleur is om te longeren als het donker is ook al hebben we hele goede lampen.Poehee schreef:Hee mooie Polanski hoor, lijkt op die van mij... Alleen is die van mij een koffievos maar ook het zelfde koppie. Waanzinnig mooie dieren heb ik tot nu toe gezien, eigenlijk nog niet 1 mindere. Die van mij springt ook graag over metalen hekken, normaal gaan die open en dicht, haalt die met gemak. Maar tot nu toe is het altijd goed gegaan. Die van mij is nu 4 mnd onder het zaldel en het is een lief en eerlijk dier, en werkt altijd keihard. Ik ben er erg blij mee. Het is een Polanski X Candy Boy X Roemer. En ik zal van de week is foto's maken dan kun je hem ook zien.
lupa69 schreef:Hoi ik zag dat jij ook een 3 jarige Polansky hebt. eigenlijk met een beetje hetzelfde verhaal. Zeer ondervoed gekocht. Dat heb ik ook, daarnaast was mijn paard. Vivaldi ook nog eens verziekt met inrijden. Inmiddels heb ik hem nu bijna 10 maanden, en het is een geweldig diertje. Qua bouw lijkt hij ook wel een beetje op die van jou. Ik herken de hals, maar die is goed te verbeteren aan de pessoa teugel!
als je je email geeft dan mail ik je de foto's terug. Ik ben eigenlijk geen lid van Bokt, en heb me alleen aangemeld om jou even een berichtje te sturen.
Ilse