Urbie (Polansky x Ulft) @longeerwerk.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SarahJ

Re: Urbie (Polansky x Ulft) @longeerwerk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:01

Kan het nog zwarter ?

Veel succes verder, en update ons regelmatig eens over zn vorderingen .

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 12:49

Volgens mij kan het niet veel zwarter. Ik heb gisteren ontdekt dat het niet de handigste kleur is om te longeren als het donker is ook al hebben we hele goede lampen.
Hij gaat vrijdag voor twee weken op trailerlaadcursus want dat is een beetje een probleem daarna ga ik weer nieuwe foto's maken.

Poehee schreef:
Hee mooie Polanski hoor, lijkt op die van mij... Alleen is die van mij een koffievos maar ook het zelfde koppie. Waanzinnig mooie dieren heb ik tot nu toe gezien, eigenlijk nog niet 1 mindere. Die van mij springt ook graag over metalen hekken, normaal gaan die open en dicht, haalt die met gemak. Maar tot nu toe is het altijd goed gegaan. Die van mij is nu 4 mnd onder het zaldel en het is een lief en eerlijk dier, en werkt altijd keihard. Ik ben er erg blij mee. Het is een Polanski X Candy Boy X Roemer. En ik zal van de week is foto's maken dan kun je hem ook zien.

Ben benieuwd naar je foto's. Wel opvallend dat die van jou ook over hekken springt dat is al de derde waarvan ik het hoor. Zal dan toch wel in de genen zitten.

lupa69 schreef:
Hoi ik zag dat jij ook een 3 jarige Polansky hebt. eigenlijk met een beetje hetzelfde verhaal. Zeer ondervoed gekocht. Dat heb ik ook, daarnaast was mijn paard. Vivaldi ook nog eens verziekt met inrijden. Inmiddels heb ik hem nu bijna 10 maanden, en het is een geweldig diertje. Qua bouw lijkt hij ook wel een beetje op die van jou. Ik herken de hals, maar die is goed te verbeteren aan de pessoa teugel!

als je je email geeft dan mail ik je de foto's terug. Ik ben eigenlijk geen lid van Bokt, en heb me alleen aangemeld om jou even een berichtje te sturen.

Ilse

Zijn hals gaat gelukkig heel erg de goede kant op en ik merk ook dat hij onder het zadel veel fijner door de hals begint te komen.
Ik heb je een pm gestuurd met mijn email.

RZDLover

Re: Urbie (Polansky x Ulft) @longeerwerk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 14:15

wat een 'Black Beauty' zeg! echt een super mooi paardje, veel sterkte en plezier met hem