Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en je hoeft niet boos te worden met al die uitroeptekens van je hoor :S 

Lenn schreef:jeetje.. ik schrik een beetje van haar bouw.. en als ik dan zie hoe ze loopt.. het ziet er niet zo comfortabel uit. Ik zou proberen haar wat meer over de rug te rijden zodat die wat sterker wordt. Hoewel ik zie dat ze dat niet echt ziet zitten.. heb je wel eens iemand laten kijken of ze geen last heeft van haar rug?
Lenn schreef:jeetje.. ik schrik een beetje van haar bouw.. en als ik dan zie hoe ze loopt.. het ziet er niet zo comfortabel uit.
Ik zou proberen haar wat meer over de rug te rijden zodat die wat sterker wordt. Hoewel ik zie dat ze dat niet echt ziet zitten.. heb je wel eens iemand laten kijken of ze geen last heeft van haar rug?
MsMarit schreef:Je begrijpt toch wat er bedoelt word!!!
Of wil je het niet weten omdat het gwoon wel eens de waarheid kan zijn
en afentoe eens goed werken kan geen kwaad maar vaak rijd jy toch wel lekker buitenritten enzo of gewoon lekker wat rijden.. zo vaak rijd je denk ik niet intensief..
en dit blijven moment opnamens.. en wat ie vrij snel heeft is dat ie z'n mond open doet terwijl d'r niet eens spanning op de teugels staat.. teminste dat viel mij altijd op als ik hem zag rijde of er zelf op zat..

). Je hangt soms zelf achterover. Hierdoor maak je het voor je paard nog lastiger om zijn rug te gebruiken dan hij het al vindt. Probeer je bekken iets meer naar voren te kantelen. Dat kan je heel goed oefenen voor de spiegel en/of op een stoel. Probeer echt recht op je zitbeenknobbels te zitten. 

maar daar kwam ik niet verder mee daar ging ik alleen nog maar slechter zitte..
heb al tig zadels gehad die niet paste maar wel bij mij paste,.

tell me