Me paardje voor het eerst Springen :D:o

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Me paardje voor het eerst Springen :D:o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 15:29

sammie_44 schreef:
Citaat:
ILOVETARO zou jij je berichten in gewoon zwart willen plaatsen?

Ze heeft het volste recht toch om een kleur-lettertype te doen? Die kleuren zijn er toch niet voor niets?? Als dat niet mag moet je het gewoon verwijderen die kleuren

Zover ik weet heeft elk forum kleurtjes en ik vind lichtroze zeer irritant om te lezen.

Het is idd wel een beetje een laat veulen als ik 't zo lees, trouwens als hij op een week na 3 is dan zet je toch neer dat hij (bijna) 3 is en niet 2, want daar zit een flink verschil tussen.

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 16:06

Je camera stond perongeluk op solarise optie. heb ik ook weleens gehad. Het is een heel mooi paard, maar doe wel voorzichtig met springen met hem, een beetje spelen en aanklooien is niet erg maar doe niets fanatiek want hij is nog te jong. Jonge paarden springen en bokken enz ook gewoon in de wei dus met mate lijkt het me niet zo heel erg, maar niet te veel, te vaak en te hoog hoor! succes met je mooie paardje!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 16:11

liberty is mooi zeg!!!!

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:23

Leuke tuiger , normaal ben ik er niet zo voor maar deze
En een keer springen kan geen kwaad , mijn paardje sprong al over de weidedraad toen ze 1.5 was ) (=> En dat deed ze zelf , ik kon er niets aan doen )

AngelEye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 18:03

Vreemd verhaal en erg laat veulen zoals meerderen al zeiden..
Beetje ongeloofwaardig ook dat zen verjaardag nu ineens al is terwijl et net nog volgende week was maarja..
ALs jij je 2 jarige wil laten springen mij best, goed is het dus in ieder geval niet, ook als is ie nu ineens dan 3.
En keuringen zijn ook slecht dat is bewezen.
De honderd dagen test en andere keuringen waar jonge paarden moeten springen zijn af te keuren want ze belasten een jong paard te veel, dus..
Enne je msn taal stoort, zou je ermee willen ophouden aub

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:23

lotjebruun schreef:
Wat een leuk paard is dat zeg!! Kan al een leuk sprongentje maken. denk alleen niet dat het verstandig is om al te doen. Weet je wel heo erg de belasting voor zon jong paard is als je hem laat springen. Vooral als het zo hoog is. Een kleine huppel kan nog wel, maar dit

sorry hoor maar ik vind sommige reacties wel erg overdreven!! bij mij op stage zijn er wel eens jongere beesten die een keertje mogen springen en dan staan de hindernissen toch wel ietsje hoger.
Zo'n laag sprongetje kan geen kwaad, als je het maar niet elke dag doet en niet te vaak. Vind het veel erger om een 3/4jarige hoog te zien springen(wat vaak gebeurd)

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:41

Taro is een leuk paard zeg ! Hij loopt lekker te showen (en dat sprongetje vind ik ook best kunnen voor af en toe).
Zijn het nou je eigen paarden ? Kan me herinneren dat ze waren van degenen waar ze ook staan ofzo.

WinBinChes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:52

Leuk paard. Zo'n laag huppeltje kan geen kwaad.
Wel moet je iets duidelijker zijn.
Want volgens mij bedoelde je je haflinger die kindetrachtig is met springen als het hoger wordt en sommige mensen hier denken dat je de tuiger bedoelde.
DAt kan wat verwarring opleveren.
Maar leuke paardjes hoor

Chaelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:56

Je krijgt vooral zo'n negatieve commentaar om dat je er bij hebt staan dat hij 2 is, en je dan ineens zegt dat ie bijna 3 is.. Dan kun je gewoon beter zetten dat ie 3 is.. Nuja, hij is wel een heel mooi plaatje , maar zou hem nog ff van zijn babytijd laten genieten

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:15

al zou die 1 zijn van zo een kloterig spronggetje (jongens kom op hij STAPT eroverheen als het zou moeten) gaattie echt niet slecht worden hoor, geeft helemaal niks.

abcde123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:32

Ik vind dit ook een mooi paardje!
En idd dit sprongetje kan helemaal geen kwaad, dan moet je het natuurlijk niet te vaak doen, maar ik weet zeker dat het bij springstallen ook wel gebeurd! En dan misschien nog wel hoger ook, dus vind het wel onzin dat iedereen gelijk kommentaar begint te leveren. Een paard kan wat hebben hoor! Dat sommigen nu alles zielig beginnen te vinden.... Maar ja nog heel veel succes met je paardje!!

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 16:26

Whaha Hoi !

Dank jullie voor het betere commentaar !
ik werd er best onzeker van, omdat ik
dacht dat ik slecht gehandeld zou kunnen
hebben, maar dat is dus echt niet zo.
ik schrijf binnenkort iets meer !

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 16:28

Oowjaa ! ik mijn avarter staat inderdaad TACO
een meisje heeft de avarter voor me gemaakt
en het waarschijlijk verkeerd verstaan, maarja
maakt mij niks uit, er zijn ergere dingen toch !
en ik schrijf altijd nu met zwart, maar ik
snapte eerst niet wat het probleem was ,
maar nu wel !

Moonlight20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 00:06

welke afstamming heeft de tuiger?

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 18:08

Ik zou het echt niet weten....

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:13

Nouka schreef:
Eh een pony van 2 laten springen ? Niet heel slim ofzo ...

Nee, inderdaad. Alle 2-jarigen staan in de wei ook altijd keurig stil. Stel je voor dat ze hun gewrichten enigzins zullen belasten voor ze 3 zijn.
Ik zie nog niemand op het paardje zitten en het is absoluut niet hoog wat er gesprongen moet worden. Mijns inziens geen probleem.

MarIsZa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:21

W0w wat een mooi paardje! Jeetje daar mag je trots op zijn hoor! En dat springen kan volgens mij geen kwaad als je het maar heel af en toe doet..

Nog veel succes met 'm!

Groetjes,
Marissa

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:57

Mooie tuiger.. Dat springen kan echt niet zoveel kwaad. Hetzelfde verhaal met longeren als je het maar met maten doet.
Angeleye als je ziet is dit ook al een ouder topic.
Trouwens toen wisper 1,5 jaar was sprong ze ook al over de weideafrastering dus lijkt mee een laag sprongetje niet erg daarbij leren ze inzicht krijgen dus besluiten ze over de omheining te springen. Komen er ook wat minder ongelukken.