Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar volgens mij zijn die niet echt gespierd. maar zouden we misschien op kunnen houden met de reactie dat het er niet ontspannen uitziet want we weten het nu wel een keer dacht ik
misschien wou mijn vader zondag op concour wat foto's maken van het inrijden die wil ik hier dat wel laten zien en dan hoop ik dat het er heel anders uitziet dan deze foto's
ladyenpippi schreef:ja maar weet je nou waarom hij er nu op gaat zitten om het voor mij makkelijker te maken. net zo als vanavond ik ging rijden en ze was zo gespannen waar je echt niet goed van word. en ze zat vast op links. eerst natuurlijk heel veel geduld en haar te proberen ontspannen te laten lopen en goed te laten inbuigen ik heb echt van alles geprobeerd en het lukt me gewoon NIET!!! en heb gewoon een dik uur op haar gezeten om haar even fijn te laten lopen maar ze drukte echt constand haar rug weg. en als ik les heb en mijn instructeur weet dat ze vast zit ofzo. dat pakt hij zijn cap en gaat ie er even een kwartiertje opzitten en ga ik er weer opzitten en dan loopt ze de sterren van de hemel zo fijn echt waar. en als ze der rug weg drukt wat ze dus ook vaak doet tijdens de proef kan ik heel moeilijk doorzitten en wanneer mijn instructeur er op heeft gezeten lukt het gewoon zonder problemen. dus jullie kunnen wel heel veel negatieve commentaar geven maar er zitten ook positieve kanten aan. als jullie snappen wat ik bedoel
Zoro schreef:vind het eerlijk gezegd actiever en gedurfder uitzien dan als jij erop zit er komt nu pit vanaf.. dat zie ik graag..
ladyenpippi schreef:Zoro schreef:vind het eerlijk gezegd actiever en gedurfder uitzien dan als jij erop zit er komt nu pit vanaf.. dat zie ik graag..
jij bent de enige met dit commentaar. dus jij houdt wel van een beetje spanning

(paard gefokt) maar het is echt heel moeilijk om haar uit te zitten vooral bij midden/uitgestrekte draf maar als ze zich goed ontspant en lekker over der rug loopt lukt het al aardig anders zit ik soms te stuiteren op haar
ladyenpippi schreef:Zoro schreef:vind het eerlijk gezegd actiever en gedurfder uitzien dan als jij erop zit er komt nu pit vanaf.. dat zie ik graag..
jij bent de enige met dit commentaar. dus jij houdt wel van een beetje spanning
Succes!