Het valt nu nog mee hoor hihi
BlekkiieGirl: Hij heeft nog veel plezier in het rijden dus der is niks aan de hand
Hij gaat ongeveer volgend jaar voor een karretje dus dan wordt het rijden ook niet echt meer intesief
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb het erger gehoord

Ramona_lief schreef:kizz_rianne: Dank je welJa het komt ook door me korte beugeltjes
![]()
Morgannah: En ik sta open voor je mening![]()
Alleen wat ik wel jammer vind is dat je gelijk zeg dat ik bij langere beugels kan meelopen want dat is echt niet zo![]()
Ik heb nog genoeg foto's waarbij ik zonder zadel rijd en dan kan je heel goed zien dat het echt nog 20/30 cm is voordat me voeten op de grond komen ..
Ik ben14 dus niet bijna volwassen.
Ik zit niet te wringen om me balans dus dat klopt niet![]()
En ja ik heb te korte beugels![]()
In ieder geval hoeven shetlanders niet altijd als kinderpony te ze kunnen makkelijk gewoon voor je werken zoals elk ander paard!
Shetlander zijn daar niet minder op!
En dat is mijn mening![]()
Komt namelijk niet aanvalliger ofzo over terwijl je eigenlijk iets zegt wat al eerder gezegd is
( voor dat van grotere pony)
Ramona_lief schreef:bonitobol: Ik vind het fijn dat je het zo zegtKomt namelijk niet aanvalliger ofzo over terwijl je eigenlijk iets zegt wat al eerder gezegd is
![]()
Nou ik heb ook nog een andere C pony hoor( voor dat van grotere pony)
Jolly komt ook voor de kar (waarschijnlijk volgend jaar)
Ga met hem VD (waarschijnlijk begin in de herfstvakantie)
Me moeder wandelt elke ochtend ongeveer een uur met hem
En dus gaat het rijden ook afenemen zogauw ik met hem ga mennen![]()
IvysToeter: Ik blijf onder de 1.64/1.65

Geniet van elkaar !
AnnemiekvM schreef:Wat dat betreft heeft klein en slank zijn wel een voordeel. Ik ben niet dik ofzo, maar wel lang. Ben 1.74M en 60 kg. Ik kan dus niet meer op een shet. Maar vind het wel leuk om er naar te kijken.
De negatieve reacties komen van mensen die andere topics hebben gelezen, waar shetlanders niet zo goed behandelt worden. Maar je moet niet iedereen over een kam scheren.
Ik blijf erbij dat kleine pony's voor kleine kinderen zijn. Maar ik vind wel dat je shet netjes loopt. Kon hij dat al? Of heb je dat zelf aangeleerd?
Veel plezier verder.
Ziet er echt heel leuk uit

Katie1989 schreef:Heej..
Zo erg ziet het er niet uit hoor!!
Ik denk dat mensen reageren op het nageven en dat jij bezig zou zijn met in de krul omdat er bij 1 van de foto's staat dat hij daar niet nageeft, op een manier alsof je dat erg vind....
Nou ik kan je verzekeren dat als hij dit al uit zichzelf geeft in de stap het in de draf ook vanzelf wel komt hoor!!
Enne, als je gaat VD-en, tsjek even m'n onderschrift
achter het was maar een grapje
Want het is z'n eigen keus om aan de teugel te gaan lopen
En volgens mij ben ik al lid van jou site
En de rest ook

Want het is nu onderhand wel bekent dat als je een shet topic plaatst dat gezeur krijgt
Ik kan het niet geod uitleggen maar het is nu al een stuk beter! Hij is lekker voorwaarts!