Tiara aan de longe en los

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

masja

Re: Tiara aan de longe en los

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 21:52

BasjeGuwrl schreef:
Dit is toch gewoon een gogue of niet?
Ik zie niks gedwongen, paard loopt lekker over de rug en ontspannen, bovendien is er totaal geen verzet te zien.
Ik longeer zelf af en toe met chambon en dit is gewoon een manier van longeren om je paard lekker over de rug te krijgen.

Tiara is een prachtpaard, wat lijken al ie Jazz paarden toch op elkaar he

Edit; spelfoutje verbeterd

Ja, inderdaad een gogue.

Ja erg he hoe al die Jazzen op elkaar lijken. Het viel me pas op toen ik Tiara al had. Allemaal kopietjes van elkaar

Bedankt voor jullie complimenten!

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 22:03

Ik vind het een heel chique, aansprekend dier om te zien!

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:33

hee masja
Ik vind Tiar mooi lopen Wel iets te diep maar ze loopt teminste ontspannen Als ik Ramona aan de bijzet zet aan de longe loopt ze ook diep hoor dus tiaar is niet de enigste
De achterhand zit der op sommige foto's mooi onder hoor!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 01:58

Haai Masja !!

Dat is lang geleden februari volgens mij ??

Tiara is een plaatje , en ik vind het een fijne manier om te longeren , ben er bij sommige paarden zeker voorstander van !!

En ach ..tegenwoordig zeurt iedereen op bokt , zelfs als je paard lange manen heeft komt er een hele discussie tot een slotje ...ga zo door masja!!!

AMMieJLoveR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:06

Soraya92 schreef:
Haai Masja !!

Tiara is een plaatje , en ik vind het een fijne manier om te longeren , ben er bij sommige paarden zeker voorstander van !!

En ach ..tegenwoordig zeurt iedereen op bokt , zelfs als je paard lange manen heeft komt er een hele discussie tot een slotje ...ga zo door masja!!!

whaha .....

dat is wel zo!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:29

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie ook een beetje schrok van de bijzet.
Een erg gevoelig of schrikkerig paard zou ik nooit zo vast durven zetten uit angst voor ongelukken.

Maar ik moet zeggen dat ze er keurig mee loopt. Ze hangt er niet op en is heel ontspannen. Zolang ze maar niet op haar voorhand gaat hangen moet je het vooral zo blijven doen!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 23:12

Shanna16 schreef:
Wie was het net, die niet gelijk een oordeel klaar had staan? Iets in de zin van 'Als het een bepaalde trainingsmethode is'? Dat vond ik nl. een erg nette reactie van je mening geven!

Beetje laat, maar it was me

masja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 17:29

Soraya92 schreef:
Haai Masja !!

Ja volgens mij wel. Lang in ieder geval.

Hihi, bokkers kunnen inderdaad zeuren, maar sommige bokkers hebben ook best nuttige dingen te zeggen. Gelukkig