Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Faas wat een knapperd!!!!
Wat denk je, deze knapperd ernaast?????
grapje.....alhoewel ze nog steeds "in de aanbieding is"
laura2span schreef:150/160 vind ik wel een achterlijk hoge hartslag! ik mag met mennen na de marathon maximaal 90 hebben en anders worden ze afgekeurd. je hebt dan tussen finish en vet 15 min. 150/160 op een training vind ik te zot voor woorden.
daffodil schreef:Nee deze is echt een stuk groter, jammer want bij jou had ze t ongetwijfeld goed gehad.......
Ibbel schreef:Faas: had jij dit jaar in Zelhem niet een 2-span bonten gefotografeerd die ook flink in stokmaat scheelden? Zo op die foto te zien al gauw 15 cm of meer.
En anders zet je Myrretje toch gewoon op hoge hakken?
laura2span schreef:150/160 vind ik wel een achterlijk hoge hartslag! ik mag met mennen na de marathon maximaal 90 hebben en anders worden ze afgekeurd. je hebt dan tussen finish en vet 15 min. 150/160 op een training vind ik te zot voor woorden.
Citaat:It is most efficient, however, for horses to work aerobically with a working heart rate of between 120-160 BPM. A conditioned horse's heart rapidly drops back towards the resting rate the very moment he stops working. Most endurance riders find that no matter how steep the hill they just went up, or at what speed, it is hard to catch the heart rate at higher than 120 or 130 BPM after dismounting. Within 10 - 15 minutes the fit horse's pulse is in the low 60's.