okkie in actie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marja1988

Re: okkie in actie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 18:44

Hej daan jij ook op bokt!
Leuke foto's hoor. Het gaat steeds beter met rijden en voor de wagen!

Wat betreft dat ie schijnt te hebben gezegt dat ie de dierenbescherming belt. Hij houd wel van sarcasme en het is niet goed gevallen hier op bokt.
Ik zeg dus niet dat het een leuke opmerking is

daaniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 19:41

maar dat was anne-marijn ik niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 21:16

Ok ik zeg alleen dat het zadel niet goed past, ander commentaar is al gegeven en daar ben ik het mee eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 21:17

@Marja; Euhm, dat wat hij gebruikte was als je het mij vraagt géén sarcasme.

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 21:49

ik ken hem persoonlijk. Overigens heeft hij mij verteld dat hij het niet heeft getypt maar anne-marijn.

Ag however back to basics: de foto's

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 21:58

inplaats van zo'n commentaar te geven op daan..
Vertel hem dan liever hoe het wél moet.
- Handen lager
- Ander zadeltje
- etc etc...
en je weet toch ook dat hij de dierenbescherming niet gaat bellen..
Jij hebt toch vroeger toen je klein was ook dingen gezegt
die je niet meent ..En ach laat em gewoon hij is nog jong...
En over z'n zadel ben ik het ook mee eens..Het past niet
Maar Daan zelf weet dat misschien niet dus ligt dit ook aan de ouders.
Njah ik ga misschien ook een heleboel commentaar krijgen hierover..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 21:59

Als mensen zeggen dat izjn handen te hoog zitten, is het toch logisch dat ze lager moeten. Als zijn zadel te ver naar voren zit, is het logisch dat het toch meer naar achter moet

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 02:47

Er wordt niet meer gekeken naar de ruiter en pony en de leeftijd van ruiter in achterhoofd houdend. Maar mensen proberen hem terug te pakken omdat hij eerder dingen heeft gezegd. Niet echt nodig en zeker niet netjes. (in achterhoofd houden wat de jullie leeftijd is) nu zou dit topic eigenlijk op slot moeten en dat is ook weer niet leuk voor Daan.

Zoals eerder gezegd, we zijn allemaal jong geweest. En we zijn allemaal eens begonnen en toen waren we zeker geen anky's. Ik hou het topic nog open en hoop op opbouwende kritiek!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 12:25

Ik vind het heel leuk als kinderen pret met hun shet hebben. Ik ken de TS niet en ga niet in op het commentaar wat deze heeft gegeven in andere topics. Terugpakken daarop is een beetje kinderachtig niet. En vier jaar voor een pony is toch niks mee. Die van mij liep al intensief in het tweespan en in de marathon. Nou denk ik niet dat de TSer er uren mee rijd in de week. Trouwens heb ik vroeger bij een ongekamde pony al geroepen dat ik de DB bel, zo zitten kineren nu eenmaal in elkaar.

Even ontopic: probeer je handen laag te houden. Ik vind het een hele mooie pony

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:06

hallo,

sorry dat ik het zeg, maar ik zou maar even op houden met die ruzie. anders komt hier waarschijnlijk een slotje op.

en als mensen gemeen commetaar geven, niet op ingaan, dan gebeurd er hier verder ook niks. mensen hebben recht om hun mening te uiten, als je je daar niet mee eens bent, moet je maar even een pb naar diegene sturen. maar niet hier verder over gaan ruzieen, want daardoor verpesten jullie dit toppic.

veel succes verder met jullie shetlanders

ps: mijn zusje heeft een shetlander en mijn zusje is bijna 10 jaar. ze is aan de kleine en dunne kant en zal daardoor nog heel lang op onze shet kunnen rijden. ik wens jullie dus ook veel plezier!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:29

Heel erg leuk pony'tje hoor, verder ben ik het eens met het verdere commentaar (zadel dat kleppert en te ver naar voren ligt) probeer anders eens een staartriem
Laatst bijgewerkt door Suuskipje op 03-10-05 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:31

Heike heeft gezegt dat we erover op moeten houden en gewoon moeten kijken naar de foto's... Laten we dat dan ook doen aub ?

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:54

wat een leuk paardje zeg! Echt een leukerd!

Mensen, zeur niet zo. Hoe kun je nou zien aan een foto of het zadel niet past. Netjes blijven zitten op een shetlander is meestal hardstikke moeilijk want het schud flink heen en weer. Verder zitten veel hier te zeuren over het commentaar wat hij heeft geleverd bij andere topics,
jullie doen toch nu precies hetzelfde?

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 19:04

Nou zeg, wat een gezeik hier!!!
Het is logisch dat als je wat jonger bent je nog niet perfect kan rijden. Iedereen moet het leren...
Ik geloof niet dat er ooit iemand is die hier op een paard stapte en meteen perfect kon rijden zonder het paard ook maar ooit in de mond te trekken.

@ Daaniej, ik zou lekker een paar keer les nemen op okkie
dan leer je netter rijden zodat je niet zo in z'n mond trekt, want dat loopt niet zo lekker voor de shet...
verder heb ik ooit wel eens een bericht gezien dat jij niet zulk aardig commentaar geeft op anderen die op shets rijden
...en wil ik je even uitleggen dat shetlanders erg sterke pony's zijn en ik denk dat een pony als okkie wel tot zo'n 60 kilo kan dragen...
dit is dus niet zielig, ookal dacht ik er vroeger net zo over! (ik beweerde toen wel eens tegen m'n zus dat ik de dierenbescherming zou bellen omdat ze een keer een vlieg had doodgeslagen )

zoek anders maar eens op internet wat een shet wel niet aankan, je zal je verbazen over hoe sterk ze wel niet zijn...

daaniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 19:36

sorry hoor ik rijd nu 5 jaar en ik kan wel rijden en hij moest net gaape en ik trok niet in se mond en ik be 9 geen 6

daaniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 19:37

of 4 jaar

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 19:41

Lieve pony zeg
Maar is het zadel niet te groot?

rizla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 19:45

ik typte het ja maar daan vond het goed !

xx anne-marijn

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:21

Rupsje schreef:
Heike heeft gezegt dat we erover op moeten houden en gewoon moeten kijken naar de foto's... Laten we dat dan ook doen aub ?

doe ik toch...

robunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:31

eey daan,
ik vind het er goed uit zien
over het je handen vind ik wel dat je ze wat lager kan houden en mischien als je zelf doorhebt dat je veel trekt kan je mschien met een iets lossere teugel kan rijden al zie ik op sommige fotows dan ze niet super strak staan.
ik weet niet hoe okkie is qua crossmonster en of hij meteen gaat galloperen als en crossen als je de teugels iets losser gooit dit is overigens ook een goede oefening voor je evenwicht als ukkie een loopje met je neemt als je de teugels losser hebt dan kan je pa of ma of een van je stal genoten vragen om je aan de longeerlijn te doen(dit kan er uit zien als een beginnermaar als je stal genoten weten dat okkie een loopje met je neemt dan zullen ze dit moeten respecteren) verder vind ik het er wel oke uit zien en ik vind het ook een super stoer pony'tje
en het zadel is idd wel wat groot maar op andere fotows zie ik een shetland zadel is er een rede dat je die niet op okkie gooit? probeer dat eens.
kusjes robin

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:38

ROBIN IK BEN HET SUZANNE, VAN DE KINDERBOERDERIJ, hihi

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 20:46

Wat een lief shetje! Jullie zijn echt een leuke stel! Daar is absoluut niks over te kraken!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 23:59

Rupsje schreef:

ik zie ook een te ver naar voor liggend zadel en iemand die in de mond trekt, jong of niet maar daar moet je gewoon op letten
Ik heb net pas zijn reacties gelezen en was dan ook zeer verbaast om een jongen te zien ipv een meid! doet me een beetje denken aan pc op onze manege
mooie shet wel!

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 00:03

daaniej schreef:
sorry hoor ik rijd nu 5 jaar en ik kan wel rijden en hij moest net gaape en ik trok niet in se mond en ik be 9 geen 6

ai je houdt dus niet van een beetje goedbedoelde kritiek
nouja dan zal ik het zou stellen:

je rijdt al 4 jaar en alsnog zit je die arme pony zo erg in z'n bek te trekken!!!

ja sorry ik probeerde het normaal te zeggen op een manier dat het gewoon positief aankomt, als opbouwende kritiek..
maar blijkbaar moeten we bij deze jongen wat duidelijker zijn

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 08:42

ben het helemaal met je eens kizz_rianne