Sansje schreef:@ powiepower: mijn ervaring met S&T is (was) dat mijn beestjes soepeler bleven in de mond op enkel trens... dan deed ik net zoals Chalotje alleen de dag ervoor S&T erin... dan bleef / was het effect groter en showde hij net een beetje extra op de wedstrijd... zeg maar het zelfde idee als dat je door de week niet met spoor rijdt en er tijdens je proefje een spoortje omhangt om even wat extra's te hebben... Mijn instructrice zag ook liever dat hij door de weeks op een trensje werd gereden en uiteindelijk weet zij het denk ik nog beter dan ik... maar zal ook wel paard-afhankelijk zijn...
Overigens: De TS geeft duidelijk aan waarom het bij haar paard niet zo werkt en met die verklaring vind ik het dan ook logisch dat zij wel vaker met S&T rijdt...
oke...dankje voor jou uitleg en ik was gewoon ook benieuwt hoe anderen daar over dachten 
en inderdaad heeft iedereen een andere visie daarop
mijn instructrice heeft liever dat ik alleen op S&T train omdat hij dat dan gewoon is
Alleen als je weer moet opbouwen na een lange blessure gaat er een trensje in, maargoed 
dit ziet er in ieder geval goed uit en het andere meisje doet het ook erg goed voor de 1e x