Kendi @ dressuurwork (Z1) met Kelly en mij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kathleen_vW

Re: Kendi @ dressuurwork (Z1) met Kelly en mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 15:58

@ Sansje: bedankt, altijd leuk om te horen

@ Zoro: 'k vind het bij losrijden nooit zo belangrijk hoe het eruit ziet, als het voor het paard maar ten goede komt bij het echte werk Ik denk dat het van de bespiering aan de foto's ligt, want dat is volgens mij het zelfde gebleven (ook niet beter ofzo, maar niet slechter) en er word zat aan gedaan hoor Gaan er bijna iedere dag hard tegen aan en we hebben minimaal 1x per week les We doen ons uiterste best

@ de rest: Ik denk niet dat het raar is als je een paard op S&T of op trens traint, dat ligt gewoon volledig aan het paardje

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:11

leuke foto's hoor!! enne...mooi paard!! je rijd hem netjes!!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 17:29

Thanx

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 17:59

ok, nee ma als iemand gwoon aan losrijden is kun je ook al gauw zien, of dat met pit gebeurt of niet. het lijkt of ie wat dood is zeg maar het pitte uitstraling mist wat in het losrijden en dat ben je ook in het losrijden nodig.

powiepower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 19:17

Sansje schreef:
@ powiepower: mijn ervaring met S&T is (was) dat mijn beestjes soepeler bleven in de mond op enkel trens... dan deed ik net zoals Chalotje alleen de dag ervoor S&T erin... dan bleef / was het effect groter en showde hij net een beetje extra op de wedstrijd... zeg maar het zelfde idee als dat je door de week niet met spoor rijdt en er tijdens je proefje een spoortje omhangt om even wat extra's te hebben... Mijn instructrice zag ook liever dat hij door de weeks op een trensje werd gereden en uiteindelijk weet zij het denk ik nog beter dan ik... maar zal ook wel paard-afhankelijk zijn...

Overigens: De TS geeft duidelijk aan waarom het bij haar paard niet zo werkt en met die verklaring vind ik het dan ook logisch dat zij wel vaker met S&T rijdt...

oke...dankje voor jou uitleg en ik was gewoon ook benieuwt hoe anderen daar over dachten

en inderdaad heeft iedereen een andere visie daarop mijn instructrice heeft liever dat ik alleen op S&T train omdat hij dat dan gewoon is Alleen als je weer moet opbouwen na een lange blessure gaat er een trensje in, maargoed

dit ziet er in ieder geval goed uit en het andere meisje doet het ook erg goed voor de 1e x

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 21:19

@ Zoro: Nou Kendi is met losrijden alles behalve dood Die moet juist een beetje tot rust komen voor ik aan de wat moeilijkere oefeningen begin, anders is ze veel te heet Zullen de foto's wel zijn

@ powiepower: thanx