Commentaar over gewrichten etc. is al gegeven, dus ik zeg niks erover
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Zack schreef:@miranda,
ja ze doen het om geld.
want de waarde van het paard is verdubbeld. dus dat lijkt mij vrij logisch..
lowara schreef:de afstammingen weet ik zo niet meer allemaal.
zat 1 JasperX Burggraaf tussen en nog een andere Burggraaf. de rest waren afstammingen die mij niet zo bekend voorkwamen.
ach, ik ga mij niet verdedigen voor anderen.
degenen die zo naief zijn dat elk paard met die zak watten op stal leeft met een penny meisje, ga je gang, leef je uit.
ik pak zo wel even een zak popcorn voor de entertainment hoe sommigen zichzelf totaal voor schut zetten hier.
Zack schreef:@miranda,
ja ze doen het om geld.

*
zoals ieder jaar haha!
was de winnaar niet de Monaco x alme die vond ik wel heel erg gaaf, die sprong in het begin ook over de hindernis waar die niet overheen moest haha, maar ze waren ook echt wel aan het klungelen hoor! zag er eerlijk gezegd niet uit maar goed. (en dan heb ik het over die lui die de paarden aan het opjagen waren....) jammer dat de foto's niet zo mooi zijn geworden. LovesSaartje schreef:Zack schreef:@miranda,
ja ze doen het om geld.
Miranda bedoelde dat het Lowara niet om het geld ging, omdat het haar paard niet is
Noon schreef:Hey, ik was er gisteren ook weer!zoals ieder jaar haha!
was de winnaar niet de Monaco x alme die vond ik wel heel erg gaaf, die sprong in het begin ook over de hindernis waar die niet overheen moest haha, maar ze waren ook echt wel aan het klungelen hoor! zag er eerlijk gezegd niet uit maar goed. (en dan heb ik het over die lui die de paarden aan het opjagen waren....) jammer dat de foto's niet zo mooi zijn geworden.

LovesSaartje schreef:Zack schreef:@miranda,
ja ze doen het om geld.
Miranda bedoelde dat het Lowara niet om het geld ging, omdat het haar paard niet is

)
. Lopen gewoon de hele dag buiten.Paulatjuh schreef:Noon schreef:Hey, ik was er gisteren ook weer!zoals ieder jaar haha!
was de winnaar niet de Monaco x alme die vond ik wel heel erg gaaf, die sprong in het begin ook over de hindernis waar die niet overheen moest haha, maar ze waren ook echt wel aan het klungelen hoor! zag er eerlijk gezegd niet uit maar goed. (en dan heb ik het over die lui die de paarden aan het opjagen waren....) jammer dat de foto's niet zo mooi zijn geworden.
Jij geef meteen bewijs dat de paarden er niet graag overheen gingen en dus er echt overheen gejaagd moesten worden!
maar als de winnaar de Monaco was dan wou hij maar al te graag springen, want die lompe lui moesten HEM juist bij de hindernissen weg jagen haha! maar idd sommige wilden helemaal niet, het was veelste druk, die lui waren te druk bezig en het was gewoon slordig erg jammer... Stacey schreef:@ Paulatjuh: Nouja, ik ga ervanuit dat ie er niet uit zichzelf overheen gaat hoor. Dat is wél normaal bij het vrijspringen...

Paulatjuh schreef:Noon schreef:Hey, ik was er gisteren ook weer!zoals ieder jaar haha!
Jij geef meteen bewijs dat de paarden er niet graag overheen gingen en dus er echt overheen gejaagd moesten worden!
Stacey schreef:Hoe moet het dan?