Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rizla schreef:leuke pony , ook heel schattige, het enige is dat je wel te groot bent want je voeten kunnen bijna de grond raken , hij zou het heus wel kunnnen dragen maar om ook nog te gaan springen..:S
maar veder helemaal super je zit helemaal te glimlachen op de pony dus jullie hebben lol! dar gaat het het meest om!
xx anne-marijn
leuke foto's

pharagirlke schreef:ze lijkt niet te groot omdat haar knieën ter hoogte van haar kin zitten, die korte beugels komt haar beenligging niet ten goede, met gevolg dat shetlief in de buik geprikt word met de sporen.
dus ja ik vind je te groot.
leuke shet wel!
Gefeliciteerd met je 1e prijs
Gefeliciteerd met je 1e prijs
OemmiejO schreef:ahh wat leuk!! gefeliciteerd met je prijzen..
ik denk ook dat je er binnenkort alleen echt te lang voor bent..

Hij/zij heeft er zeker nog plezier in 

lorenzolover schreef:
dat te groot hoef je echt niet zo leuk neer te zetten want je bent zelf ook te groot voor die bruine pony in je profiel VETTE DISSSSSSSSS
en trouwens ik vind het er raarder uit zien als een grooter iemand op een welsh zit dan op een shetlander![]()

Sylvia schreef:Lorenzolover, morgannah heeft het over lichamelijk volwassen en ik neem aan dat ze daar vnl de lengte van iemand mee bedoeld.